Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Krumbata
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
Status: Извън линия

Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от Krumbata » 04 юни 2011, 14:53

Здравейте , захванал съм се да преправям двигател 2.8 V6 с механична инжекция на карбураторен. Взех си всмукателни колектори и карбуратор от гранада Мк1 , но незнам с кой мотор ( дали 2.3 или 2.8 ). Карбуратора е Solex EEIT с автоматичен смукач. Интересува ме дали някой може да ми даде схемата на вакумите. За делкото го знам кой е , но ме интересуват тези от зеления тройник на всмукателя , 2-та от кутията на въздушния филтър и тези от плочката под карбуратора. Другото което ме интересува е как се свързва автоматичния смукач? Двата кабела отиват в датчика на всмукателния колектор там където минава вода , но единия кабел има разклонение което незнам къде се свързва. Ако някой ми помогне ще съм му много благодарен.
Поздрави.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от jack71 » 04 юни 2011, 22:41

хм . аз имам 2.8 карбуратор преправен от инжекция. утре ще погледна и може да видя нещо. а защо ще го преправяш? твоята инжекция нещо не е в ред? ако я махаш какви парички ще и търсиш че аз искам да върна моя на инжекия

Krumbata
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
Status: Извън линия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от Krumbata » 05 юни 2011, 21:43

Преправям го защото взимам само двигателя и скоростите и ще ги слагам на джип. При условията в които го карам колкото по сложно толкова по зле (или поне за мен е така). И затова реших да мина на по-прост вариант. Иначе инжекцията я продадох вече. Останаха всмукателните колектори , правоъгълника над тях и дросел клапа. Имам и други неща за този мотор. Ще съм благодарен ако ми помогнеш за тези неща

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от HACKO » 07 юни 2011, 17:55

Пред EEIT, трябва да има цифра (35 за 2.3 и 38 за 2.6)
Зеления превключвател, превключва вакума към делкото. При делко със двоен вакумен коректор, вакум се подава от двете страни на мембраната. Когато мотора е студен, вакума се подава само от единия край и така се измества общия ъгъл на изпреварване, когато загрее, има вакум от двата края на мембраната и предварението се нормализира.
Ако делкото ти е със един вакум, може да го игнорираш, подаваш си вакума от карбуратора, не е нужно да го затапваш, това е просто разпределител.
Вакумите на кутията на ф-ра: единия се свързва с клапата за студен/топъл въздух,а другата със този на плочката. На плочката също влиза и тънкия маркуч от маслоотделителя на отдушника.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Krumbata
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
Status: Извън линия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от Krumbata » 07 юни 2011, 19:36

Благодаря колега. Незнам кой точно номер е карбуратора , но автоматичния смукач му е с жици от датчик към водата. Знаеш ли него как да го свържа? Делкото ми е с един вакум така че тройника отпада. Май ще правя изменения в кутията и клапата й най-вероятно ще отпадне , така че с вакумите се оправих. Сега остава и жиците да оправя и съм готов :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от HACKO » 08 юни 2011, 00:44

За смукача, не мога да ти помогна, този електрическия, даже не съм го виждал наяве.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Krumbata
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
Status: Извън линия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от Krumbata » 09 юни 2011, 19:43

Е здраве да е. Надявам се някой колега да помогне да реша проблема с жиците. Благодаря ти още веднъж за помоща.

Krumbata
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 07 фев 2011, 12:56
Модел на автомобила: Alfa Romeo 156 , Ford Sierra XR4i 2.8 v6
Status: Извън линия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от Krumbata » 13 юни 2011, 12:31

Намерих и примерна схема за свързването на кабелите. Ето и саита от който си свалих ръководството. Има и за други модели карбуратори обаче е на руски http://faq.ford77.ru/info/carb.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Мнение от viksata » 14 юни 2011, 18:11

Благодаря това е много полезно _friends_
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта