Страница 1 от 1

Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 04 юни 2011, 14:53
от Krumbata
Здравейте , захванал съм се да преправям двигател 2.8 V6 с механична инжекция на карбураторен. Взех си всмукателни колектори и карбуратор от гранада Мк1 , но незнам с кой мотор ( дали 2.3 или 2.8 ). Карбуратора е Solex EEIT с автоматичен смукач. Интересува ме дали някой може да ми даде схемата на вакумите. За делкото го знам кой е , но ме интересуват тези от зеления тройник на всмукателя , 2-та от кутията на въздушния филтър и тези от плочката под карбуратора. Другото което ме интересува е как се свързва автоматичния смукач? Двата кабела отиват в датчика на всмукателния колектор там където минава вода , но единия кабел има разклонение което незнам къде се свързва. Ако някой ми помогне ще съм му много благодарен.
Поздрави.

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 04 юни 2011, 22:41
от jack71
хм . аз имам 2.8 карбуратор преправен от инжекция. утре ще погледна и може да видя нещо. а защо ще го преправяш? твоята инжекция нещо не е в ред? ако я махаш какви парички ще и търсиш че аз искам да върна моя на инжекия

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 05 юни 2011, 21:43
от Krumbata
Преправям го защото взимам само двигателя и скоростите и ще ги слагам на джип. При условията в които го карам колкото по сложно толкова по зле (или поне за мен е така). И затова реших да мина на по-прост вариант. Иначе инжекцията я продадох вече. Останаха всмукателните колектори , правоъгълника над тях и дросел клапа. Имам и други неща за този мотор. Ще съм благодарен ако ми помогнеш за тези неща

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 07 юни 2011, 17:55
от HACKO
Пред EEIT, трябва да има цифра (35 за 2.3 и 38 за 2.6)
Зеления превключвател, превключва вакума към делкото. При делко със двоен вакумен коректор, вакум се подава от двете страни на мембраната. Когато мотора е студен, вакума се подава само от единия край и така се измества общия ъгъл на изпреварване, когато загрее, има вакум от двата края на мембраната и предварението се нормализира.
Ако делкото ти е със един вакум, може да го игнорираш, подаваш си вакума от карбуратора, не е нужно да го затапваш, това е просто разпределител.
Вакумите на кутията на ф-ра: единия се свързва с клапата за студен/топъл въздух,а другата със този на плочката. На плочката също влиза и тънкия маркуч от маслоотделителя на отдушника.

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 07 юни 2011, 19:36
от Krumbata
Благодаря колега. Незнам кой точно номер е карбуратора , но автоматичния смукач му е с жици от датчик към водата. Знаеш ли него как да го свържа? Делкото ми е с един вакум така че тройника отпада. Май ще правя изменения в кутията и клапата й най-вероятно ще отпадне , така че с вакумите се оправих. Сега остава и жиците да оправя и съм готов :)

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 08 юни 2011, 00:44
от HACKO
За смукача, не мога да ти помогна, този електрическия, даже не съм го виждал наяве.

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 09 юни 2011, 19:43
от Krumbata
Е здраве да е. Надявам се някой колега да помогне да реша проблема с жиците. Благодаря ти още веднъж за помоща.

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 13 юни 2011, 12:31
от Krumbata
Намерих и примерна схема за свързването на кабелите. Ето и саита от който си свалих ръководството. Има и за други модели карбуратори обаче е на руски http://faq.ford77.ru/info/carb.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Схема за вакуми и автоматичен смукач за 2.8 V6 карбуратор

Публикувано: 14 юни 2011, 18:11
от viksata
Благодаря това е много полезно _friends_