Възродяването на моето Капри

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
gogo-xr4i
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 фев 2011, 09:57
Модел на автомобила: ford sierraxr4i-2.8
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от gogo-xr4i » 26 ное 2011, 20:01

Ти ме уби от смях ве колега,2,0-DOHC-8V да ми кажеш че върви а.ами имал съм възможноста да карам такава сиера и трябва да знаете че хич ама хич не върви,сравнена със 2,8 v6 си е направо спряла,виж ако лепнеш 2000-DOHC-16V. 150к.с там е друга приказка.но нека все пак различаваме мотори от винтелатори а :mrgreen: .

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от deshi » 27 ное 2011, 01:33

Хах ами падай си от смях , но първо земи се пообрзовай малко или ако не знаеш поне не се обаждай... не мисли че всички сме малоумни .
Та по темата ... 2000 DOHC 16 V e 136 Hp...а 150 е RS 2000 и не се казва вИнтЕлатор а вентилатор или там каквото си се опитал да напишеш :) ... та на другата тема с карбураторите ... ами да вземем всички да си направим колите с карбуратор понеже Fuel Injection е тъпо и недоизмислено :)
Тая сиера дето си карал ... най вероятно е била скрап :) аз ти дадох пример за мотори в перфектно здраве и резултата е на лице
live and let die

LArgo50
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 30 юни 2011, 17:19
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от LArgo50 » 27 ное 2011, 11:27

*banned* Ей няма ми се карате тука за глупости. Аз не съм компетентен кой мотор повече върви, но знам че Форд Капри е олд скул автомобил и аз лично имам такова възприятие, че на такива дъртаци някак си по им отиват мотори от 6 цилиндъра нагоре :lol: . Поздрави

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от ЯЛТА » 27 ное 2011, 12:45

............И стават с много тежка предница,-/дори и пружини да смениш-което е задължително/ а волана кютук, особено на място когато се наложи да се върти.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от cosworth team ruse » 27 ное 2011, 13:41

бе аз пък казвам че 2,8 е по-бърз от dohc в нормално състояние 8) 2,9 и той върви още по-доволно :D

gogo-xr4i
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 фев 2011, 09:57
Модел на автомобила: ford sierraxr4i-2.8
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от gogo-xr4i » 27 ное 2011, 19:13

Виж това за рейката си е голяма истина,става егати кютука,затова една рейка и да си гледаш кефа иначе за по-гъзарски джанти забрави.все на тея цигулки 13ки джанти трябва да е караш.

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от deshi » 30 ное 2011, 22:49

Аз съм с както ти ги определяш по газарски джанти 16" и съм си оправил предницата ... и освен това си приготвих и хидравлична рейка ... а за Капри хидравлична рейка ще ти е невъзможно да намериш... освен ако не искараш мноого кеш:)
live and let die

gogo-xr4i
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 фев 2011, 09:57
Модел на автомобила: ford sierraxr4i-2.8
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от gogo-xr4i » 01 дек 2011, 09:00

Навремето открих една врътка когато аз имах капри и мислих че дерта е в рейката,Търсих гребен за рейката на каприто и открих че гренадовата е едно към едно със на по дължина и форма. Тоест рейка от гренада ще пасне перфектно за каприто със леко преправяне на моста заради захвата.затова и си пазя една протекла рейка от гренада за всеки случей.Купих си от ибей 2 макета на капри МК1 И МК3 DTM изпълнение ако нещо реша да направя тунинг на някое капри един ден

LArgo50
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 30 юни 2011, 17:19
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от LArgo50 » 12 дек 2011, 10:41

Айде... търсенето на двигател приключи :lol: . Каприто ще се оборудва с един 6-ак 2.9 с благодарности към колегата Artur_111196. Сега започва интервенцията... 8)

LArgo50
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 30 юни 2011, 17:19
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от LArgo50 » 12 дек 2011, 10:45

Ааа счупихме дистрибуторната капачка при демонтирането на двигателя. Ако някой има такава за 2.9... да "свирка" ;):

gogo-xr4i
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 фев 2011, 09:57
Модел на автомобила: ford sierraxr4i-2.8
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от gogo-xr4i » 12 дек 2011, 21:05

Някой продаваше във форума такава чисто нова със палец на тънка цена,лапай е ако все още седи.Значи все пак се договорихте със ARTUR a :D .Кажи сега баба тенкю.

LArgo50
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 30 юни 2011, 17:19
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от LArgo50 » 12 дек 2011, 22:10

Охо договорихме се и още как :D . А ти добре казваш, че са продавали такава капачка, ама къде? Най вероятно в раздел продава... ама той тоя раздел не е малък нали се сещаш :-/: :-/:

gogo-xr4i
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 фев 2011, 09:57
Модел на автомобила: ford sierraxr4i-2.8
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от gogo-xr4i » 13 дек 2011, 08:53

Ей ама много има да черпиш ей :lol: обади се на 0888951850 20кинта иска на капачката със палеца наистина са като нови. http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;" .

LArgo50
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 30 юни 2011, 17:19
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от LArgo50 » 11 юли 2012, 11:50

Здрасти пичуи и помагайте! Не съм писал отдавна.... Значи поради лични проблеми чак наскоро успях да монтирам двигателя на Каприто, за който пиша малко по нагоре. Та монтирах двигателя, скоростната кутия, окабеляване и всичко вървеше ОК, даже перфектно, докато не дойде момента за стартиране на мотора. Много се зарадвах когато врътнах ключа и стартера завъртя, но големият проблем се оказа - НЯМА ТОК НА СВЕЩИТЕ. Всичко е вързано както трябва, всички букси са си на мястото, в смисъл така е всичко наредено както преди да свалим двигателя от Скорпиото, а тогава го палихме и всичко беше ОК. Единствено от кабеляците не взехме тези които отиват към контактния пакет, някои казват, че заради това е проблема, други пък казват, че и така би трябвало да хвърли искра. И аз съм се сбъркал вече не знам какво да правя. Моля ви за вашите безценни съвети, как мога да си реша проблема, дори и сервиз да ми препоръчате някъде в София, Плевен и околностите, колата се намира между двата града и не е проблема да се закара на платформа. Според мен трябва да я "пипне" някой специален модел майстор, тип гаражен, който разбира от електроника, че тия новите майстори само с лаптопа тичат, а той 2,9 мотора на Форд от тия старите години няма софтуер до колкото разбрах. Много ще съм благодарен, ако ми помогнете с каквото можете

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от viksata » 11 юли 2012, 18:29

Колега ти като смени делкото видя ли дали са взаимозаменяеми?

Там в делкото има датчик на Хол....

Провери дали всички маси си вързал, и най злогледата пак я вържи, че и аз така го ядох..... :?

Иначе за добър жичка само в Перник мога да дам кординати....
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от cosworth team ruse » 11 юли 2012, 23:19

важна е връзката между бубината и датчика на хол там как са ти кабелите

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от cosworth team ruse » 11 юли 2012, 23:21

а изобщо ток от контактния ключ към бубината как са ти кабелите,тя получава ли захранване

quad
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 18 яну 2007, 20:56
Модел на автомобила: Ford Taunus GT'73
Местоположение: trg and...
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от quad » 12 юли 2012, 01:00

1. Провери дали идва напрежение до бобината. Ако идва проблема е ясен, ако не става по-сложно.
2. Като завъртиш на контакт включва ли релето на бензиновата помпа? Ако да - следва подвъпрос: изключва ли помпата след 2-3сек? Ако изключва е ок, ако имаш отговор не на някои от въпросите в т.2 то със сигурност имаш грешно свързване на релетата за управление на мотора.
3. Инсталирай си Autodata. Намираш твоя мотор, ел схемата на мотора. Разпечатай я. Напиши отгоре цветната маркировка на всеки кабел от схемата на ЕКУ-то. Напиши всеки датчик и реле за какво е, както и бушоните на схемата. Проследяваш всеки кабел от куплунга на ЕКУ-то по схемата къде е вързан, обърни внимание че имаш няколко маси на едно място. Повече внимание обърни че имаш различни плюсове. Имаш постоянен плюс, плюс стартер, плюс бобина, плюс контакт. Всички те трябва да са правилно вързани за да запалиш мотора. Плюса бобина се връзва директно там, а не на плюс контакт!
Проследи всички кабели не само от ЕКУ-то, но и между релетата, както е по схема. С хартиено тиксо ги маркирай и опиши за какво са. Захранване за ЕКУто се подава не само от директния контакт, но и през релетата, което означава че имаш допълнителни РАЗЛИЧНИ плюсове от описаните по-горе. Комутатора се управлява от ЕКУ-то, за да имаш искра трябва да имаш захранване на комутатора, правилно вързан ЕКУ и датчик на ХОЛ.

LArgo50
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 30 юни 2011, 17:19
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от LArgo50 » 12 юли 2012, 12:01

Мерси колеги. Ще чакам да дойде моят "майстор" и ще му предам дословно вашите съвети, да видим какво ще стане..... А и да ви кажа, че контактния ми ключ не е свързан по никакъв начин с инсталацията на мотора...в смисъл, ключът си е стандартния на Каприто. Просто когато сваляхме двигателя от Скорпиото, "разбирача" който беше с мен, каза, че не е нужно да взимам контактния ключ, защото сме щели да го запалим и без него. Възможно ли е да има нещо общо това и да не хвърля искра поради тая причина

quad
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 18 яну 2007, 20:56
Модел на автомобила: Ford Taunus GT'73
Местоположение: trg and...
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Търся двигател за Капри

Мнение от quad » 12 юли 2012, 12:35

LArgo50 написа:.....
Контактния ключ е без значение, от него ти трябват само 2 кабела, този за контакт и този за стартера. Като е свалян стария мотор би трябвало да сте ги маркирали кой кабел за какво е в коша.

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта