Страница 1 от 1

CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 17 фев 2012, 20:54
от GT 51
8) 8) 8)

Уважаеми колеги , имам удоволствието да ВИ поканя на едно класическо състезание :kinggrin: <_< :drinkin:
~ CLASSIC DAY ~
Състезание за ретро и класически автомобили 2012г.
31.03.2012г. – писта “Дракон“ – с. Калояново

1. Обща организация:
Състезанието се организира от Ретро клуб “Авангард“.
2. Място: Автомобилна писта “Дракон“ край село Калояново, област Пловдив.
Дата 31.03.2012г.
3. Програма на състезанието:
* Дата и място на Административния и Технически преглед: 31.03.2012г. – писта “Дракон“ от 08.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС, платена такса за участие. По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите, сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него, наличност на изправен пожарогасител в купето на автомобила, действащи фарове, мигачи, габарити, стопове, странични огледала.
* Брифинг с участниците на надпреварата-9.00 ч.
* Старт на първа група участници-9.30 ч.
* Старт на втора група участници -12.00 ч.
* Финал на състезанието – 14.00 ч.
* Награждаване на победителите – 14.30 ч.
* Свободно каране на пистата и дрифт шоу – 14.30 ч. до 18.00 ч.
Автомобилите ще бъдат разделени в две групи:
* Първа група:
- Производство до 1980г. до 1600 куб. см.
- Производство до 1980г. над 1600 куб. см.
* Втора група:
- Производство до 1987г. до 2000 куб. см,
- Производство до 1987г. над 2000 куб. см.
Автомобилите с Турбо или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 .
Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/и за състезанието.
4. Изисквания към екипажите: Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по-малко от двама и не повече от трима пилоти. Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно, без навигатор. Интервалът между двете смени трябва да бъде максимум 40 минути или 3 смени за сесия,ако са трима пилота.
5. Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допуснати автомобили, чиито модел е започнал производство преди 1980г. (пример: ако модела се произвежда в периода 1978 – 1987г., а конкретния автомобил е произведен през 1987г. , то той ще бъде допуснат до участие ). Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1987г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия, всеки автомобил може да бъда с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6. Протичане на състезанието:
Състезанието за издръжливост на Ретро автомобили се състои в двучасова надпревара, като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определено време. Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в две групи. Старта няма да бъде от стартова решетка, ще бъде летящ. Реда, по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен чрез жребий.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер, който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки автомобил ще има определено място в сервизния парк, където ще има личен бокс, в който ще могат да се извършат смяната на пилотите, смяна на гуми, дозареждане с гориво и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащият изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопасност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна на водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието.
Такса за участие :
100 лв. платена до 30.03.2012 г.
200 лв. на място , преди старта на 31.03.2012 г.
Тел. за връзка: 0899 851 350
0882 406 292 – Владимир Димитров

Организаторите си запазват право за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастно и коректно протичане на надпреварата.

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 21 мар 2012, 23:11
от GT 51
8) 8) 8)
http://lollyn.snimka.bg/auto-racing/cla ... 012.663599" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 30 мар 2012, 08:34
от Bonso
Утре около 10 часа планирам да съм на Калояново. Ще погледам шоуто и мисля да пусна Каприто на свободното каране :D Ще има ли други съфорумци?

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 31 мар 2012, 17:42
от ludavoda
Днес Никола (мой братовчед) и Павел с Golf II спечелиха трето място в клас до 2000 куб.см. и до 1987 г. и най-добро време 1:05:26
Каприто на Бонсо отнесе две награди за най-добре изглеждащ ретро автомобил.

Поздравления и за всички класирали се в челните места.

Като цяло състезанието беше много хубаво, със страхотна организация. Който не дойде - смятам, че изпусна...

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 01 апр 2012, 02:43
от Danchev
Ралито как пострада? Намерих снимки на Бонсо яко нахилен, ако иска мога да ги постна :)

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 01 апр 2012, 11:34
от ЯЛТА
Качвай гииииииииии, да се порадваме .

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 01 апр 2012, 11:42
от ludavoda
Нещо ми се изгуби първото съобщение!?!

Пежото спука предна гума точно на края. Удари се в гумите и се поожули. Счупен фар. Иначе даваха страхотни времена - 1:03 ако не се лъжа.
Другото Пежо се движеше страхотно.
Въобще и двете Пежа на този етап са по-напред от xr-а. За в бъдеще трябва да се подготвям по-добре, ако искам да се доближа до тях.
Макар да не бях с xr-a, следях внимателно какво става в клас 1600...
При ладите всичко си беше както преди - капеха като мухи :)

Пускай снимки, ако имаш...

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 01 апр 2012, 13:20
от Sasho85
Яворе, пожелавам ти в бъдеще да направим едно отборно показно. Стига да отмине това безпаричие.

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 01 апр 2012, 18:34
от Danchev
Изображение

Изображение

Изображение

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 01 апр 2012, 19:07
от Bonso
Яки снимки! ;):

Голфа е 1.8 16v, върви много яко и взе трето място съвсем заслужено! Времето беше екстра, та успях и потъркалям Форд-а на свободното каране. Дадох 1.14, като време. После на luda.voda братовчед му с моето Капри даде 1.08, което си беше доста добро постижение.

Евала на организаторите за добре направеното състезание! Наистина изкарахме много добре. :D

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 01 апр 2012, 23:12
от Plamen CONSUL 73
Ей голям Красавец е това твоето Капри . :shock: :D

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 02 апр 2012, 14:35
от ivan_racing
Те Пежата с тези карбуратори как да не вървят, но и много добре ги караха. Малко бяхме на ретрото,ама беше супер. Жалко за отпадналите коли.
Ето малко снимки, че не всичко качих:

http://porshe962.snimka.bg/auto-racing/ ... 012.666555" onclick="window.open(this.href);return false;

Да се порадват и другите.

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 05 апр 2012, 00:43
от GT 51
Скоро ще пусна снимки , клипове и коментар за състезанието, като за начало ... 8) _friends_
http://marica.bg/show.php?id=79202" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: CLASSIC DAY 2012

Публикувано: 25 апр 2012, 21:34
от Bonso
това видях днес във vbox- a

http://www.vbox7.com/play:8d56b762f1" onclick="window.open(this.href);return false;