Ford Capri 3 - впечатления ?
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Е, че доколкото съм запознат - Капри ІІІ май е с двг. като на сиера /тоест от 1.6 до 2.8/, на размери са сходни, на килограми предполагам също /тоест клонят към двата тона хубава дебела ламарина/, купето е оптекаемо, тъй че като разход на гориво би трябвало да са близки до тези на съответните сиери! Частите за двигателите предполагам се намират лесно /за ходовата част не знам/ , същите са механично много здрави, без сложна електроника, лесни за ремонт, с добри характеристики и дълъг живот /с хубаво масло над 500 - 600 000км. при V и милион/ и предполагам, че ще е доста удобна за ежедневна употреба.
Колкото за това, че са поизгнили - това се дължи на егенето им и не толкова добрата антикорозионна защита, но ламарината е доста по-дебела от тази на съвременните /които разчитат единствено на покритията/ и един добър тенекеджия и повечко антикорозионни материали биха я направили почти вечна!
Другия плюс е, че този автомобил е проектиран във време, когато пътищата и на запад не са били на това ниво, което са в момента и ходовата част е проетирана да издържа на много по-големи натоварвания.
пп: а и сигурно е готино да се возиш в класическо купе.
Колкото за това, че са поизгнили - това се дължи на егенето им и не толкова добрата антикорозионна защита, но ламарината е доста по-дебела от тази на съвременните /които разчитат единствено на покритията/ и един добър тенекеджия и повечко антикорозионни материали биха я направили почти вечна!
Другия плюс е, че този автомобил е проектиран във време, когато пътищата и на запад не са били на това ниво, което са в момента и ходовата част е проетирана да издържа на много по-големи натоварвания.
пп: а и сигурно е готино да се возиш в класическо купе.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта