Дифериенциал от Сиера на Капри?
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дифериенциал от Сиера на Капри?
Въй въй въй, както си седя,само глупости мисля
Влезне ми някоя муха в главата(то май нямам глава)и почва да ме човърка
Та сега се замислих нали сложих Сиерова ск. кутия,що да не сменя и дифериенциала ама не знам дали ще пасне с ходовата част
Молбата ми е (особенно към Капри-маниаците)да ми кажете някой правил ли е това упражнение или да сте чували дали става въобще?
Влезне ми някоя муха в главата(то май нямам глава)и почва да ме човърка
Та сега се замислих нали сложих Сиерова ск. кутия,що да не сменя и дифериенциала ама не знам дали ще пасне с ходовата част
Молбата ми е (особенно към Капри-маниаците)да ми кажете някой правил ли е това упражнение или да сте чували дали става въобще?
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Hi Jack (игра на думи,предполгам знаеш,че значи отвличане)
Та по темата,както знаеш Каприто оргинално беше с 1.6 мотор и си мисля,че дифериенциала е за такъв двигател а сега е 2.3.Предполагам,че има значение предавателното число.
Много съм скаран с трансмисиите по автомобилите.Доколкото си спомням ти се занимаваше с дифериенциала на твойта(Каприела)
п.с.Ти докъде стигна с Нея
Та по темата,както знаеш Каприто оргинално беше с 1.6 мотор и си мисля,че дифериенциала е за такъв двигател а сега е 2.3.Предполагам,че има значение предавателното число.
Много съм скаран с трансмисиите по автомобилите.Доколкото си спомням ти се занимаваше с дифериенциала на твойта(Каприела)
п.с.Ти докъде стигна с Нея
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
оф не питай. метнал съм такива ремонти на къщата че ми се взима здравето и физическо и на портфейла. седя си на старото ниво.
порови се малко в http://www.oldcars.de" onclick="window.open(this.href);return false; или capri.pl в първия със сигурност има схеми на диференциали разчастени и може да се поориентираш. на каталога за капри от стр. 47 до 50 ги има 2та дифф. всъщност за всички двгта са 2 типа. английски и немски. имам и 2та типа. немския съм го монтирал а английския седи в мазата. доколкото си спомням нямаха никаква разлика във венеца.
порови се малко в http://www.oldcars.de" onclick="window.open(this.href);return false; или capri.pl в първия със сигурност има схеми на диференциали разчастени и може да се поориентираш. на каталога за капри от стр. 47 до 50 ги има 2та дифф. всъщност за всички двгта са 2 типа. английски и немски. имам и 2та типа. немския съм го монтирал а английския седи в мазата. доколкото си спомням нямаха никаква разлика във венеца.
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
ами аз знам за мойта че е немска защото чстите и са на немски производители (щампите) , тук таме по някои части пише маде ин германи, и по вида на кожуха на диференциала. моцуната на английския е по заоблена а на немския е остра и рубата. има и едно оребрение което английския го няма.
иначе не знам. може ни щото е с ляв волан
иначе не знам. може ни щото е с ляв волан
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Я чакайте сега - нещо не разбрах! Значи Каприто отзад е на листови ресори /фен съм им/ и доколкото разбирам от зад е с цял мост! Е Сиерата отзад е с независимо окачване /нареченото чупещи полуоски/ и дифа е хванат не подвижно за коша на автомобила /като при МБ и БМВ/, а полуоските са подвижни, чрез карета и от двете страни!
Ако горното е правилно, то няма да стане на капри да се сложи диф от сиера без сериозни преправяния!
Ако горното е правилно, то няма да стане на капри да се сложи диф от сиера без сериозни преправяния!
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Наистина не си заслужава : просто за да се мине от цял мост към независимо окачване е сложен за изпълнение процес /малко да ти избягат мерките и после колата ще върви на криво/, но освен това трябва да се промени доста структората - тоест да се подсилят точките където ще се захващат носачите, тъй като тежестта ще пада вече там, а не на ориг. местата - в сиерите има изгладена подсилена конструкция - като полу рама, която обхваща местата за захващане на насача, захващането от горе на амортесьора и ботуша където се опира горния край на пружината - при преминаване към независимо окачване е по-добре направо да се изреже тази кострукция от колата донор, така се отмятат голяма част от операциите и намалява вероятността от грешки. Друг проблем е, че след това местата на заварките са склонни към корозия.
Но въпреки изброеното по-горе преминаването към независимо задно окачване има редица неоспорими плюсове - особено за каросерия тип купе + задно предаване /дълга предница и изнесено назад купе/ незавсимото окачване многократно би повишило стабилността, маневреността, комфорта, драстично ще намалеят страничните накланяния и усуквания на купето в завой и ще улесни контролирането на дъжд и сняг.
пп: базата на сравнение съм я направил с голф, ауди В4 и А6 /зависимо задно окачване/ и сиера, мондео, МБ 124 и БМВ 320 /независимо/ на отсечката София-Самоков - извод въобще не може да се прави сравнение колата с независимо окачване взима много по-плавно и леко завоите, докато тези с твърд мост имат склонност да въртят задниците и буквално да се изправят на три колела.
Но въпреки изброеното по-горе преминаването към независимо задно окачване има редица неоспорими плюсове - особено за каросерия тип купе + задно предаване /дълга предница и изнесено назад купе/ незавсимото окачване многократно би повишило стабилността, маневреността, комфорта, драстично ще намалеят страничните накланяния и усуквания на купето в завой и ще улесни контролирането на дъжд и сняг.
пп: базата на сравнение съм я направил с голф, ауди В4 и А6 /зависимо задно окачване/ и сиера, мондео, МБ 124 и БМВ 320 /независимо/ на отсечката София-Самоков - извод въобще не може да се прави сравнение колата с независимо окачване взима много по-плавно и леко завоите, докато тези с твърд мост имат склонност да въртят задниците и буквално да се изправят на три колела.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта