Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

... но може да са полезни
Заключена
Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от S_C » 12 сеп 2013, 17:10

Хаха...ти представяш ли си англичаните наистина да станат като нас тука...разправии за тематичните форуми за Сиера, Фиеста, Ескорт, Пума, за RS даже имаше, още няколко само за тунинг...и да вземат да се карат за имена на форуми и раздели. :lol: :lol: :lol:
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от DigiPro » 12 сеп 2013, 17:26

kenwoodl написа:Да ме прощава 11-тия събор на текущия форум, но да отида с колата си с разход 10 извънградско и да правя Еко драг (Бутане на автомобил) е леко безсмислено.
За съжаление моторните спортове са скъпо хоби. Повечето състезателни автомобили ги карат на платформи до пистата. Ако беше дошъл все пак можеше да се включиш в италиянското преследване. Смятам, че Фиестата ти ще се справи добре на пистата в Плевен, която иначе е по-малка и неудобна за големите параходи. Знам, че я подготвяш предимно за драг и там нямаше възможност. И не си прав, че никой не следи темите в тунинг раздела. Аз поне ги следя с интерес, но тъй като не съм компетентен по тези въпроси само чета. Не виждам смисъл да пускам мнения от типа: "Ехаа, супер" и да "цапам" темите.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от mladen1984 » 12 сеп 2013, 18:58

Общо взето като прочетох темата ми стана ясно че до разбирателство няма да се стигне.Още като си говорих с Коцето и Цецо ми стана ясно че това ще е много сложно!Но много ми се иска до година да се съберем заедно на пистата и да направим едно шоу, поне 2 дена.И ДА приятели от управителния съвет(клуб Форд) ,колкото и да Ви е яд най-добрите условия за събор в момента са на писта Дракон!И да събора на пичовете от БАФС беше много готин! Вярно е има какво да се желае: нямаше надсвирване, дискусии,конкурси за ретро коли,разработки по колите и прочее.Но беше направен със страст, която липсва при нас(в нашия клуб)!!!!!И наистина има много цензура, скоро мнението на мои приятел бе изтрито най-безцеремонно(пабло), а в него нямаше нищо нецензурно или обидно!!!И този човек вече е в БАФС.И аз съм на мнение че някои колеги се самозабравят............Чух и за коментарите по мой адрес(от клубните членове софиянци) !Но реших да не ги коментирам, просто ми се затвърди мнението за някои колеги :D .И за тези колеги само да кажа че караме Форд от 1994 и че по колите си съм хвърлил хиляди левове и не ми е проблем да излизам на събори с далечина над 50 км. :D :D
Да се надяваме че ще има разбирателство за напред, НО ТОВА БИ СТАНАЛО СЛЕД РАДИКАЛНИ ПРОМЕНИ! *smilieicon_ford*
Изображение

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от kenwoodl » 12 сеп 2013, 19:30

DigiPro написа:
kenwoodl написа:Да ме прощава 11-тия събор на текущия форум, но да отида с колата си с разход 10 извънградско и да правя Еко драг (Бутане на автомобил) е леко безсмислено.
За съжаление моторните спортове са скъпо хоби. Повечето състезателни автомобили ги карат на платформи до пистата. Ако беше дошъл все пак можеше да се включиш в италиянското преследване. Смятам, че Фиестата ти ще се справи добре на пистата в Плевен, която иначе е по-малка и неудобна за големите параходи. Знам, че я подготвяш предимно за драг и там нямаше възможност. И не си прав, че никой не следи темите в тунинг раздела. Аз поне ги следя с интерес, но тъй като не съм компетентен по тези въпроси само чета. Не виждам смисъл да пускам мнения от типа: "Ехаа, супер" и да "цапам" темите.

Моята кола не е състезателна и знам че хобито ми е много скъпо. Причината поради която не дойдох е и самата писта. Напълно разбирам организаторите и съм наясно че такова мероприятие не се организира лесно и мога да кажа само евала! В България единствената малко по-голяма писта е тази на Калояново...просто на другите повече се дрифти отколкото тайм атак. Не ме разбирай погрешно, не умаловажавам труда на никой и разбирам, че не може всички да имат правеняци като моята и да търсят каране. Примера го дадох нарочно, защото колата не я готвя само за изложения, а и да покажа това което съм постигнал по отношение на силовата страна, така доказвам, че форд е една подценявана марка в БЪлгария по отношение на силовия тунинг.

Потребителски аватар
FuRoRR
потребител
потребител
Мнения: 151
Регистриран: 03 дек 2011, 20:28
Модел на автомобила: Escort RS2000 16v N7A '91
Orion 1.8d '93 ENDURA-D
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от FuRoRR » 13 сеп 2013, 03:53

Събор е едно много обширно понятие което се простира извън интересите и на най-широко скроените.Дали това ще са семкаджии,скараждии,кар аудио маняци,тунинг маняци,драг маняци,тайм атак маняци и така нататък и така нататък.Каквото и да си говорим всяка от тези групи отделя доста от средствата си да присъства,да се срещне и да обмени опит за любимата си марка.Извинявай,но съревнованието съществува откакто света е създаден и е присъщ за всяка форма на живот на каквато и де и възраст.Аз лично както много хора интересуващи се от това хоби всекидневно отделям повече време на колата от колкото на други,по-нормални за средностатистическия човек дейности.Това го правя за лично удоволствие и за удоволствие на хората които се интересуват от тази дейност.Дали ще е модификация на вид,стойка,звук,мощност или управление няма значение...но това далеч не е защото съм на 19 и искам да си меря половия орган с някой друг пубер...
Колкото до сравняването с другите,само ще вметна че на 3та страница съм пояснил за Английските форуми и събори как стоят нещата...В България BMW през последните 13 години водят в класацията за най добър събор,защото предлагат всичко за всеки желаещ да присъства,не само скара или само писта...Но и те през 2000 година са започнали 20тина човека приятели.Развитието им до днешен ден се дължи точно на това ,че рекламата е на ниво и Събора им предлага за всеки по нещо,на най-доброто място за подобни мероприятия в България.Ако се мисли в тази посока,а виждам ,че се мисли,то е въпрос на време да се случи това за което ние копнеем.И ако има едно нещо за което се борим то това е да се докажем като хора обединени под една обща кауза.
Модифицирани фордове в България има-с лопата да ги ринеш,но до сега никой не им беше предложил поле за изява и хората са нямали стимул да се появят на подобно място.Те искат някой да ги забележи и да оцени труда им...И хайде да не се залъгваме-всеки авто фен би се зарадвал на добре направена кола с турбина с размерите на собственатя му глава...Нали за това е авто фен? :D:

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от vladi tanev » 13 сеп 2013, 08:51

Към FuRoRR браво много добре казано напълно те подкрепям _friends_

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от kenwoodl » 13 сеп 2013, 09:47

Напълно подкрепям по-горното мнение!

Това е по отношение на карането, но ако дадения събор има само изложбен характер то въобще нямаше да се коментира елемента със състезанието. Различни са ни представите все още за такива мероприятия, но важното е, че има развитие.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от nikolovvd » 13 сеп 2013, 10:36

hotblooded написа: ... За тръсене на показност може да обвиняваш хора дето размахват наляво и надясно съдебни решения ...
kenwoodl написа: Обикновено когато се ходи на събор главното действащо лице са колите.
...вие не предлагате дори и подфорум, който да задоволява потребностите ми в областта в която съм се насочил...тунинга...

Пак казвам хората се събират, кои да си показват колата в различните и тунинг или оригинални сетъпи, други на писта, трети на музика, четвърти се възхищават и гледат и поздравяват, защото марката ги привлича, било то външен вид, здравина или пък просто първата кола.

И някой сега да не си помисли, че защитавам някой или трупам активи на друг форум...
И сега на кой да вярва човек? Не търсите показност, но държите да се показвате и очаквате поздравления. Ако пък не ги получите се обиждате и търсите място където ще ви оценят.
Ами като не защитаваш друг форум, защо пишете вече 6 страници и се опитвате да доказвате колко сте велики и колко сме глупави пишещите тук, които сме бутали колите.
Ако някой ми дойде на гости и започне да обижда мен и семейството ми, мислите ли че ще го търпя повече от половин секунда?
Само за твоя информация, познавам лично човека, който спечели първа награда за най-красив автомобил на VW за 2012 година, а преди два месеца му бях на гости.
В този форум също има хора отдали се на тунинга, но те пишат по веднъж два пъти в годината и то теми, в които обясняват какво, защо и как са направили, какви проблеми са имали и как са ги решили.
Просто хората работят и показват крайния резултата, вместо 1-2 години да пускат снимки след всяко завито болтче и в последствие темата да потъне, а резултатът да е нулев.
Коцето да ме прощава, но темата стана за кошчето! От една добра идея стана на "КОЙ Е ПО- ПО- НАЙ-"

hotblooded
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
Местоположение: Бургас (София - от време на време)
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от hotblooded » 13 сеп 2013, 11:40

Николов, точно заради такива шматки като тебе, се стигна до това разделение.
Обяснявам ти защо всяка една стъпка (болтче, гайка, тръбичка) при модифицирането на една кола е важно да се опише и да се сподели - защото има технически грамотни хора които виждат нещата и под друг ъгъл и съответно имат опит да те предупредят навреме ако правиш грешка или да ти кажат как ще стане по-добре... или може да са база да си откриеш сам грешката ако опита се окаже несполучлив.
Има една съществена и много голяма разлика между clubford и БАФС - БАФС не се мислят за единствения форум и клуб които може да съдържа "ФОРД" в името си и не пречат (и не смятат)да пречат на другите и за разлика от тук - там няма "богопомазани", нито има изтрито мнение (без написалия да е пожелал изрично) вече почти 2 години. А и на нашия събор (и сбирка) може да дойде всеки и няма да получи крива физиономия за "Здравей" - както става при вас!.... Ако трябва да се обединяваме с клуб в които има шматароци като тебе - мерси, без мен!

Ако ще триете това мнение (знам че истината боли), трийте ми и профила и всичко което съм написал (е поне няма да триете много) !
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от nikolovvd » 13 сеп 2013, 12:29

Като имаш желание за това, защо още влизаш и драскаш?
Относно тунинга, само две неща.
1. Силов тунинг се прави от грамотни хора, а не по системата проба-грешка или един приятел ми каза. Иначе нямаше да има дисциплина ДВГ в техническия университет.
2. Да хвърлиш 10 пъти стойността на автомобила, за да постигнеш няколко десетки процента повече мощност е лудост! Лудост, която е полезна само, ако го правиш с цел състезания и не е по силите само на един човек. Трябва да разбираш от двигатели, трансмисии, спирачна система, ходова част и не на последно място от микропроцесори, схемотехника и програмирате. Ако имаш задълбочени познания по всичко това, то като инженер с близо 30 годишен стаж, мога да ти кажа, че мястото ти не е в България. Ако искаш ще те свържа с човек (българин), който работи в Германия, ако си чувал за AMG.
На финала, мога да ти спомена, че когато "шматката" се е цапала с масло по автомобилите, такива като теб са били в ташкент!

Потребителски аватар
FuRoRR
потребител
потребител
Мнения: 151
Регистриран: 03 дек 2011, 20:28
Модел на автомобила: Escort RS2000 16v N7A '91
Orion 1.8d '93 ENDURA-D
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от FuRoRR » 13 сеп 2013, 13:27

И все пак нападките и обидите се ръсят ,ли ръсят.С явната цел темата да дерейлира и да завърши в боклука....Не знам дали го правите нарочно или без да се усещате ама не е това начина...Продължава също така да няма мнение от ръководството,това още повече разпалва спора и измества темата от първоначалния и замисъл...

hotblooded
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
Местоположение: Бургас (София - от време на време)
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от hotblooded » 13 сеп 2013, 13:34

nikolovvd написа:Като имаш желание за това, защо още влизаш и драскаш?
Относно тунинга, само две неща.
1. Силов тунинг се прави от грамотни хора, а не по системата проба-грешка или един приятел ми каза. Иначе нямаше да има дисциплина ДВГ в техническия университет.
2. Да хвърлиш 10 пъти стойността на автомобила, за да постигнеш няколко десетки процента повече мощност е лудост! Лудост, която е полезна само, ако го правиш с цел състезания и не е по силите само на един човек. Трябва да разбираш от двигатели, трансмисии, спирачна система, ходова част и не на последно място от микропроцесори, схемотехника и програмирате. Ако имаш задълбочени познания по всичко това, то като инженер с близо 30 годишен стаж, мога да ти кажа, че мястото ти не е в България. Ако искаш ще те свържа с човек (българин), който работи в Германия, ако си чувал за AMG.
На финала, мога да ти спомена, че когато "шматката" се е цапала с масло по автомобилите, такива като теб са били в ташкент!
Абе всички тука ли сте с мания за единственост.... не си единствения дето се е цапал с масло, нито си единствения дето е завършил ВМЕИ - бягай да заведеш едно дело сега!

В "ташкент" всеки е бил. Aко си беше цапал с масло защо се подиграваш на труда на хората, или просто избиваш комплекси. Нищо не може да замени или да достигне нивото на заводския или фирмен тунинг, но и нищо не заменя удоволствието когато това което правиш се получи както го искаш.... Рибата в магазина излиза по-евтино от тази за която си бил път и купил такъми да я хванеш - но ходим за риба, нали? Същото е и с лова - но и на лов ходим, купуваме си скъпи оръжия, дрехи, "такъми".... Ей така е и с заводските "резачки" и с "made in гаража"! Ако нямаш време и не ти се занимава - това не прави тези които го правят - глупаци....И защо да са глупаци - млади момчета, още нямащи жени и деца (или поне повечето) - 1000 пъти предпочитам да ги видя под някоя "кошница", от колкото в чалготека - най малкото ще научат нещо полезно! Също предпочитам да си дават парите за чаркове и бензин от колкото за дрога и алкохол.... Не всеки може да си купи заводска "бегачка", но да си стегне нещо в гаража е по силите на всеки, не напразно в "белите" държави се продават и "кит"-ове да си ги сглобяваш сам. Дори и самолети и хеликоптери се продават във вид на "кит"...

Дисциплина ДВГ имаше в техникумите и СПТУ; в ТУ (ВМЕИ) курса на обучение по ДВГ обхващаше поне 6 дисциплини, отделно дисциплините по МТС. Ако толкова много разбираш - защо не отидеш ти в чужбина да се пробваш, а даваш "направления" на други?
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от ЯЛТА » 13 сеп 2013, 13:38

Нotblooded, вие сте се извисили като най-по всичко знаещи и можещи, преминали сте във висшия клуб, сега защо гледате назад ? Дай Боже да натрупате още знания, да започнете в Тунинг БГ да членувате и пишете, човек се извисява, расте, това е необратим процес, току виж се превърнете в тунинг подразделение на Форд Европа.
Обаче да те попитам като обиждате другите несъгласни с вас, или не искащи да правят това което вие правите, или не-можещите да го правят, Вие по "големи" ли се чувствувате ? Цапате и плюете тук, защото не можете там в БАФС, но и тук има правила. Половината ви клуб е от членове сгафили, нарушили, правилата в нашият клуб, обидени, огОрчени, и възмУтени регистрирали се при Анатоли, вместо да си потърсят грешките довели до БАН-ване.
И с какво тук някои са привилегировани, защото има някои с червено под аватара им ли, това ли те шокира ? Ми то е въпрос на отдаденост на към клуба, и + 24 лв. годишно.
Щом плюете, обиждате, значи завиждате, което е добре за нас, поради факта че има за какво. Който не желае да е в Клуб Форд България, да си намери място където му е добре, и толкоз, но щом плюе тук,- развод !
Но имаше и хора които сондираха мнение как да си възстановят обратно клубното членство при нас,- е няма как да стане.
Приемате че нашият клуб е средното образование, а вашият висшето, защо гледате назад, а да, да си изсмучете още "недипломирани" се потребители, които да извисите до вас си, обаче в какво ги извисявате, плюене, или майсторлък някакъв.
Познавам момчета от вашият клуб, бяха при нас, отидоха при вас, не се караме, не плюят, не участват в разправии, защото целта им е да им е хубаво. Но има комплексари, които си търсят внимание,- с конфликтните си постове. Това си е национална черта. Ние пък искаме да се отървем от такива, което и правим.
Поздрави на всички нормални хора от двата форума.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
amplified
потребител
потребител
Мнения: 465
Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
Местоположение: Бургас-София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от amplified » 13 сеп 2013, 13:43

За втора поредна година по това време изведнъж се вдига един шум...
По интересното е, че винаги се поражда на вътрешно ниво и въобще не е подпомогнат от 'ответната страна'.

Аз съм ЗА форд фенове на едно място, съжалявам но докато хорат закачили темата как едни форд фенове осъждат други форд фенове, вероятно с финансите събрани от клубно членство на собствените им клубари.... няма как да стане.

Искрено се радвам, че Форд обществото се раздвижи и това беше показано. За добро или лошо това е положението, ВИНАГИ е хубаво да има алтернатива, нали така? Всичко останало е монопол.

Та в този ред на мисли, всеки е свободен да ходи, на което събитие му допада повече, етикети няма да се разменят.




Когато в кораба има пробойна по-добрият вариант е да бъде запушена и да се намери причината защо това се е случило, не да се продължи в същия, очевидно не адекватен стил. Това е само за размисъл, не е насочено към определени хора.


Ялта, моля те, не пиши мнения просто да има пълнеж. Запознай се с фактите малко повече. На теория нещата са едни, на практика ги видяхме.

hotblooded
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
Местоположение: Бургас (София - от време на време)
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от hotblooded » 13 сеп 2013, 14:08

ЯЛТА написа:Приемате че нашият клуб е средното образование, а вашият висшето, защо гледате назад, а да, да си изсмучете още "недипломирани" се потребители, които да извисите до вас си, обаче в какво ги извисявате, плюене, или майсторлък някакъв.
............
Ние сме приели че "за всеки влак се има пътници" и всеки има правото да си избере в кой клуб да членува, в кой форум да пише, не се имаме за "по-" или "най-"! Няма идеални машини (коли), няма идеални хора, няма идеални форуми, нито клубове. Качества и епитети за други клубове се приписва единствено тук. Едиствено тук се трият линкове към "неудобен" форум. Правила и тем подобни е добре да важат еднакво за всички - тук това не е така, "гонка по устав" - не е налагане на правила, отделно има "наши" и "ваши", "млади" - "стари", "нови" - "ветерани" - за това се създаде и БАФС! За разлика от вас - БАФС не оспорва правото на други клубове да съществуват или да съдържат "форд" и "клуб" в името си.
Искате общ събор - за какво - за да може някои хора да гледат с пренебрежение (щото видите ли те били големи разбирачи и щом те не се занимават с това - то никой не трябва да го прави) на колите правени в гаражни условия и да смятат че парите и времето хвърлени по тях не си струват - като ще е така - защо момчетата със правени коли да идват.... А какъв общ събор тогава, какви пет лева.....
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от nikolovvd » 13 сеп 2013, 14:09

А що не си хванеш влака, а се натискаш тука?
hotblooded написа: За разлика от вас - БАФС не оспорва правото на други клубове да съществуват или да съдържат "форд" и "клуб" в името си.
...
Първо седни и прочети малко "Римско право", което е в основата на всяко правосъдие в света и после пиши глупости. Хайде да не си припомняме кой подличко пращаше съобщения на съфорумци да преминат във вашия форум и то не веднъж и два пъти!
ЯЛТА написа:Нotblooded, вие сте се извисили като най-по всичко знаещи и можещи, преминали сте във висшия клуб, сега защо гледате назад ? Дай Боже да натрупате още знания, да започнете в Тунинг БГ да членувате и пишете, човек се извисява, расте, това е необратим процес, току виж се превърнете в тунинг подразделение на Форд Европа.
То ако имаше какво да пише в Тунинг БГ нямаше да пише обиди тук. Там обаче освен усмивки, презрение и бан, едва ли ще получи нещо друго. Там той е само читател, защото едно е да свалиш и/или разглобиш турбото, а съвсем друго е да го изчислиш. Едно е да си поръчаш компютър за управление на двигателя от eBay и да пускаш снимки на металната кутия и да се хвалиш колко пари си дал, а съвсем друго е да направиш платката и да напишеш програмата.
По трибуните на стадионите е пълно с футболни специалисти, но на терена топката не могат да ритнат.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: А какъв общ събор тогава, какви пет лева.....

Мнение от ЯЛТА » 13 сеп 2013, 14:24

amplified написа: едни форд фенове осъждат други форд фенове, вероятно с финансите събрани от клубно членство на собствените им клубари.... няма как да стане.
Пак се опитваш да мътиш водата.
По добре попитай с какви пари плати загубилият делото.
amplified написа:Ялта, моля те, не пиши мнения просто да има пълнеж. Запознай се с фактите малко повече. На теория нещата са едни, на практика ги видяхме.
Когато започна да пиша в БАФС, тогава може да вменяваш че правя "пълнеж" !
А ти като пускаше имейли към наши членове за присъединяване към БАФС, това какво е?
На практика моите очи нищо не са видели.
Последна промяна от ЯЛТА на 13 сеп 2013, 14:30, променено общо 1 път.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от nikolovvd » 13 сеп 2013, 14:30

Чукча писатель, а не читарель!
Ние старците трябва да си мълчим, защото помним всичко, а младите все забравят подробностите и винаги повтарят грешките си!

hotblooded
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
Местоположение: Бургас (София - от време на време)
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от hotblooded » 13 сеп 2013, 14:43

nikolovvd написа:Чукча писатель, а не читарель!
Ние старците трябва да си мълчим, защото помним всичко, а младите все забравят подробностите и винаги повтарят грешките си!
Вие "старците" може би трябва да приемете че не сте в казармата и няма "стари" и "новобранци".

Без да се зяждам - ще споделиш ли как точно се "изчислява турбото".... Или поне да кажеш кое се изчислява ( и на какво), кое се определя от таблици, графики (те пък от своя страна от къде се вземат)...
Изображение

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: Бъдещ обединен събор и клуб 2014 година

Мнение от divxstore » 13 сеп 2013, 14:47

Хайде темата пак тръгна по грешната посока.. Явно още е рано да се говори за общ FordFair, но мога да кажа едно от сега - следващата година ще присъствам поне на два събора, защото има хора които уважавам и в двата форума, а има и такива с които искам да се запозная и придобия впечатления на живо. Да, форумът на БФАС беше създаден и бяха разпращани лични съобщения във форума на Клуб Форд България и тогава си казах мнението за това - не го одобрявах и все още не го одобрявам, но не може да се отрече, че след това хората си запретнаха ръкави и работиха за определена цел и постигат своето. Също така, смятам, че след разцеплението Клуб Форд България пое също в правилна посока, и благодарение на дейността на хората от управителния съвет се постигна много, а и ще се постига и още! Но нека не се нападаме и усмиваме едни други, защото само се излагаме и отблъскваме обикновения Форд фен.

Заключена

Върни се в “Архив - теми, които не са актуални”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта