Съединител форд ескорт 1997 1.6

... но може да са полезни
Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съединител форд ескорт 1997 1.6

Мнение от essex » 18 яну 2016, 15:33

fordmaniac написа:Т освен това лагера не е за този притискател! От там постоянно тежък и затова е сгънат.
В комплекта на Luk притискателя и феродовия бяха с щампа на Luk, но аксиалния лагер е Ina и даже повърхността която контактура с притискателя пак е равна, като на стария който свалих !!!
Ето снимка http://pics.data.bg/albums/39869/%D1%81 ... 114_232146

Имам един лагер от стария орион който е такъв https://www.google.bg/imgres?imgurl=htt ... MwghKAMwAw
Както и да сега съединителя е супер мек, превключването е меко и колата може да се кара на полусъединител в центъра на София, преди това просто беше ужас, сигурно един натиск на педала преди се равнява на 1000 сегашни :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съединител форд ескорт 1997 1.6

Мнение от essex » 10 фев 2016, 23:38

fordmaniac написа:Този съединител явно е някакво менте, щом ги е било срам да си напишат името, но освен това лагера не е за този притискател! От там постоянно тежък и затова е сгънат.
Сега с ЛУК е много по-лек и адекватен, нали?
Фордманяк бих искал да изкажеш професионалното си мнение, защото сегашния аксиален лагер пак с право чело, а не с обло ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “Архив - теми, които не са актуални”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта