Гасне на газ при помпане на спирачката!

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Гасне на газ при помпане на спирачката!

Мнение от Invader » 22 ное 2007, 21:40

Здравейте колеги! Не знаех къде да пиша, но реших все пак да е тук :roll: Ако модераторите преценят, моля да преместят темата.
Днес, барабар със съединителя ми смениха и предните накладките (някви италиански, ако има значение). НО какво забелязах? При работа на газ и помпане на педала на спирачката, същия се втвърдява (както при неработещ двигател) и колата гасне :shock: При работа на бензин - педала пак се втвърдява, но не гасне (но това според мен се дължи на по-високите ми обороти на празен ход при бензин).
На какво се дължи това според вас?
Предварително благодаря.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 22 ное 2007, 22:02

Най-вероятно проблем със сервоусилвателя, спукана мембрана или засмуква въздух.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 22 ное 2007, 22:09

Наско, благодаря ти за бързите отговори. Ако се засечем някъде бирата е от мен :D
Този проблем със спирачката може ли да изчака седмица-две, че финансите свършиха :cry:
Забравих да споделя, че вибрациите на празен ход ми се увеличиха, да не са забравили да затегнат нещо :roll:
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 22 ное 2007, 22:22

Може да чака, само педала ще е по-твърд но ще си спира. Вибрациите на празен ход идват от същата причина. Много е вероятно уплътнението между спирачната помпа и сервото да е отишло и оттам да смуче.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 22 ное 2007, 22:32

Сега слезнах до гаража. Като запалих педала си омекна. Но при помпане колата пак угасна.
В други теми намерих доста мнения за втвърдяването на педала, но при мен това става на празен ход и следва гаснене. В една тема прочетох това мнение:
Brock написа:Ако всичките накладки са чисто нови, трябва да изминеш известно разстояние, докато "улегнат" и започнат да спират. А дали помпата е заминала - незнам - незнам и как да провериш.

А като дръпнеш ръчната, задните колела би трябвало да блокират - те поне нямат нищо общо със спирачната помпа, а са си чисто механични.

Все си мисля, че проблема ти е в неулегнали накладки. Бих ти дал съвет да я покараш малко - газ-спирачки. Не е нужно да вдигаш голяма скорост.
:!: :!: :!: НО ВНИМАВАЙ МНОГО ДА НЕ СТАНЕ НЯКОЙ САКАТЛЪК. ДА НЕ УДАРИШ НЯКОЙ ИЛИ НЕЩО - ДА НЕ СЕ ПРЕБИЕШ. :!: :!: :!:

:twisted:
Така, че ще я покарам 2-3 дни и ... дано се оправи проблема :) Още веднъж Мерси Наско.

п.п. малко офф, ама видя ли ми стария притискателен, как се е разбил така не знам.
Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 23 ное 2007, 11:09

А защо гасне, ако проблема е в сервоусилвателя? :oops:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 23 ное 2007, 11:19

madboy написа:...
Защото изпарителя му не е електрически а вакуумен. Изпарителя "разбира" кога работи мотора (кога да "пуска газ") по наличието на вакуум в смукателния колектор. В общия случай сега слагат тройник на маркуча на сервото и от там взимат вакуум за изпарителя.
Едно време на ладите и москвичите пробиваха отвор в смукателния колектор, на който слагаха щуцер и към негo маркуча на изпарителя, и нямаше такива ефекти.
Последна промяна от Атанас на 23 ное 2007, 12:45, променено общо 1 път.

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 23 ное 2007, 12:43

Проблема може да е и в маркуча между сервоусилвателя и входящия колектор - особено ако при работещ ДВГ на празен ход се чува свистене. На въпросния маркуч има и едно клапанче, което също може да е проблемно.

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 23 ное 2007, 13:01

Да, наистина има леко свистене. Тази сутрин го чух при подаване на газ на празен ход, но като започнат да падат оборотите свистенето отшумява. Не ми остава време да я погледна по-сериозно, пък и не разбирам много от работите под предния капак, така че пак ще трябва да я карам на чичо доктор. Аман вече!
Благодаря колеги.
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 24 ное 2007, 00:24

Найш к'во е моето предположение понеже съм си играл.
За да стигнеш до това поведение на двигателя като си играеш със спирачката трябва да помпиш като ненормален на педала.
Такова поведение на педала няма в нито една реална ситуация.
Мисля че нямаш никакъв проблем с автомобила ами с главата и с нервите :)
Ко му се набираш на тоя педал толкоз че да доразреждаш въздуха в смукателните колектори ... ? :)
На бензин има кой да гледа ко прай магарето зад волана ама на ГАЗ нема и затва гасне :)

Туй е моето предположение и се надявам начина по които го написах да не те обиди :)

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 24 ное 2007, 00:50

Не, напротив :P даже ме успокои. Иначе мисля че и накладките се наместиха 8)
Изображение

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта