задни спирачки Мондио 1994

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
genadi_07
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 25 сеп 2008, 09:13
Модел на автомобила: Mondeo 94 1.8 115 коня 16v
Местоположение: плевен
Status: Извън линия

задни спирачки Мондио 1994

Мнение от genadi_07 » 14 юни 2011, 09:59

задните спирачки не държат Мондео 1994 1,8 115 коня дайте съвет трябва да размонтирам барабана за да го премеря предлагат ми три вариянта за накладки кажете какво да правя да го накова да купя втора употреба или нови за 60лева благодаря предварително

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: задни спирачки Мондио 1994

Мнение от TURBOTO » 14 юни 2011, 15:22

Как изобщо може да се чудиш не знам,това са спирчки не са какво да е.Коване на феродо за леки автомибили специално не съм чувал някой да прави сигурно от едно 15 години,когато дядо ми ковеше феродо за Лади и Москвичи в мазата и го продаваше на пазара,а за втора употреба накладки направо... :shock: :shock: :shock:
Изображение

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: задни спирачки Мондио 1994

Мнение от Revell » 15 юни 2011, 14:08

Нови, колега, НОВИИИ...трябва да спира колата...даже и да не върви.

Потребителски аватар
genadi_07
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 25 сеп 2008, 09:13
Модел на автомобила: Mondeo 94 1.8 115 коня 16v
Местоположение: плевен
Status: Извън линия

Re: задни спирачки Мондио 1994

Мнение от genadi_07 » 15 юни 2011, 23:06

до колкото знам ръчната сама се регулира днес свалих барабаните от вътре пише 230мм-1мм знам четрябват нови но тайно се надявах да можеха малко да се регулерат феродо има по 1,5мм на накладките има гайка за регулиране вътре на накладките тези дни щеги отворя пак да опитам дали ще мога да ги натегна

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: задни спирачки Мондио 1994

Мнение от Revell » 16 юни 2011, 09:00

Задните спирачки наистина имат механизъм за саморегулиране. Процедурата по принцип при нови накладки е да се отпусне ръчната до край, след което караш малко със 3-4 спирания и накрая натягаш ръчната да хваща до 3-ти зъб.

Потребителски аватар
genadi_07
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 25 сеп 2008, 09:13
Модел на автомобила: Mondeo 94 1.8 115 коня 16v
Местоположение: плевен
Status: Извън линия

Re: задни спирачки Мондио 1994

Мнение от genadi_07 » 16 юни 2011, 10:51

добре натягам но от къде от барабана вътре или от вън

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 564
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: задни спирачки Мондио 1994

Мнение от deathstorm » 16 юни 2011, 19:07

За да имаш ръчна първо трябва да ти работи крачната. Принципа на саморегулиране е че при натискане на сприачката тресчотката се разтяга и накладката остава на последния възможен зъб, максимално близо до барабана. Виж механизма дали ти работи както трябва. Като усетих че нямам задни спирачки като отоврих барабана на мойта и двете цилиндърчета бяха спекли. В резултат на това накладките баха с доста феродо по тях, но нямах ръчна нито крачна тъй като нямаше кой да разтвори саморегулиращия се механизъм. Ако всичко това е наред значи просто си за смяна на накладки и барабани.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: задни спирачки Мондио 1994

Мнение от Nikola Iordanov » 16 юни 2011, 20:30

Ръчната на мондеото трябва да държи от 5 до 7 зъб и се регулира чрез тресчотка която се намира във основатана на самия лост . За да я реголираш трябва :
1. Да свалиш корите и подлакътника около лоста
2. Издърпваш лоста до крайно положение
3. Блокираш жилото като го защипеш с клещи така че да не се върне на зад към колелата
4. Отпускаш лоста до долу след което пускаш и жилото
5 Издърпваш лоста нагоре като броиш прещракванята трябва да са 5, 6 или максимум 7 ,ако неса повтаряш процедурата .
6. Ако са по малко от 5 трябва даго охлабиш за да не съсипеш новото феродо .Охлабването става като отпуснеш лоста до долу удряш го ряско със длан и тресчотката отпуска жилото.
:!: :!: Когато се качваш във калата избягвай да си поставяш ръката на ръчната и да се понадигнеш за да се наместишпо удобно на седалката от тежеста тресчотката освобождава жилото и реголировката отива по дяволите .
Надявам се да съм го обяснил ясно и да сте ме разбрали >:D<:

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта