смяна на тампони на стабилизираща щанга ?
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
смяна на тампони на стабилизираща щанга ?
Налага се смяна на тампони на стабилизиращата щанга.Във форума открих:
"Някои да е сменял тампоните на стабилизиращата щанга?
Как да бръкна за да развия задния болт?
Аз сам си ги менках.Начи има едни малки гедорийки от 4,5 до 12мм. камъни.Раменцата са им тънки и с тях се развива лесно скобата.Преди да започнеш операцията откачи щангата от биалетката,за да е отпусната.Задния болт не излиза напълно.Развиваш го докато можеш и като се отхлаби скобата тампона и щангата излизат напред.Тампона има разрез в средата,отваряш го,слагаш го на щангата с разреза напред(към радиатора) и натискаш щангата да щракне в скобата.Завиваш си болтовете и си готов.Аз пробвах с много инструменти за този проблемен заден болт.Когато се поразвие малко гедорийката започва да опира в купето.Тогава жертвах едно гаечно ключе 10,което изпилих до максимум,и с него се развива още няколко мм.
Задния болт се развива доста трудно.Вземи едно 10 ключе и с малък ход по малко ще се развие,но проблема е че няма да се развие докрай,тъй като купето ще ти пречи.Най-добре е да го правиш на канал и на вдигната гума.След като развиеш задния болт вдигни скобата на горе и махни тампона.То новия малко трудно ще го навреш,ама иначе няма начин."
Въпросът ми е :биалетката се откача от коя страна -откъм стабилизиращата щанга или от към страната на носача:
при развиването на самата биалетка има ли къде да се държи контра.
"Някои да е сменял тампоните на стабилизиращата щанга?
Как да бръкна за да развия задния болт?
Аз сам си ги менках.Начи има едни малки гедорийки от 4,5 до 12мм. камъни.Раменцата са им тънки и с тях се развива лесно скобата.Преди да започнеш операцията откачи щангата от биалетката,за да е отпусната.Задния болт не излиза напълно.Развиваш го докато можеш и като се отхлаби скобата тампона и щангата излизат напред.Тампона има разрез в средата,отваряш го,слагаш го на щангата с разреза напред(към радиатора) и натискаш щангата да щракне в скобата.Завиваш си болтовете и си готов.Аз пробвах с много инструменти за този проблемен заден болт.Когато се поразвие малко гедорийката започва да опира в купето.Тогава жертвах едно гаечно ключе 10,което изпилих до максимум,и с него се развива още няколко мм.
Задния болт се развива доста трудно.Вземи едно 10 ключе и с малък ход по малко ще се развие,но проблема е че няма да се развие докрай,тъй като купето ще ти пречи.Най-добре е да го правиш на канал и на вдигната гума.След като развиеш задния болт вдигни скобата на горе и махни тампона.То новия малко трудно ще го навреш,ама иначе няма начин."
Въпросът ми е :биалетката се откача от коя страна -откъм стабилизиращата щанга или от към страната на носача:
при развиването на самата биалетка има ли къде да се държи контра.
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: смяна на тампони на стабилизираща щанга ?
ами не успях да ги сменя сам та се наложи да се ходи на майстор.майстора разви предния болт и след това напъна със щанга и изкриви скобата /изобщо и не пробва да развива задния болт/извади стария тампон и с доста зор сложи новия и почна да напъва яката за да се прибере в/у тампона скобата.с повечко усилия понамести скобата и затегна болта.не е пипал и биалетката ,за да откача от нея стабилизиращата щанга.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: смяна на тампони на стабилизираща щанга ?
Повечето хора по сервизите не правят нищо по-различно, от описаното от теб, при тази процедура.
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: смяна на тампони на стабилизираща щанга ?
Какъв е тоя зор с пъхането на теа тампони не разбирам и какви биалетки се откачат?Защо?Тампоните ги сменя едно майсторче пред мен,на трупчета,за 20 минути!Нямаше никакъв зор,напъхвания,натягания и прочие




- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: смяна на тампони на стабилизираща щанга ?
А уе има си чалъмKostadin21 написа:Какъв е тоя зор с пъхането на теа тампони не разбирам и какви биалетки се откачат?Защо?Тампоните ги сменя едно майсторче пред мен,на трупчета,за 20 минути!Нямаше никакъв зор,напъхвания,натягания и прочие![]()
![]()
Привидно не е лесно и при нас, но ако знаеш как става не е зор.
Аз даже мъчих моя човек веднъж да слагаме едни лейкопласти, едни тефлонови спрейове бяха, едно чудо на чудесата, защото бях взел тампони от 2 лв

Та със всичките магарии .... то лейкопласт пада, то лудница, ама ги тури човека, защото знае как

Няма да се мачкат тампони, да се кривят планки или каквито и да било простотии

И при Ескорта е така. Има си теми където е описано!!
офф:
Маани го тоз подпис, че ми се зави се свет. знам ти турбосветлинната Фиеста на изуст


- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: смяна на тампони на стабилизираща щанга ?
Новия ми майстор има именно 2 ескортаpaci написа: И при Ескорта е така. Има си теми където е описано!!
офф:
Маани го тоз подпис, че ми се зави се свет. знам ти турбосветлинната Фиеста на изуст![]()

А за подписа си е убав.Как да ти кажа,ти си знаеш-фиестата е...един вид еб* му мамата

Ся ще и слагам Performance амортесьори


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта