Кормилното каре за смяна ли е?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Кормилното каре за смяна ли е?

Мнение от valerko1 » 08 май 2012, 12:38

От известно време на Фиестата се появи луфт, празен ход на волана, някъде около 3,5-4 см. То май на градуси се мери неизправността, ама така ми беше по-лесно. Та мисълта ми е опасно ли е така да карам известно време и кое каре е заминало, това в купето или онова при двигателя. Предполагам второто.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Кормилното каре за смяна ли е?

Мнение от ЯЛТА » 08 май 2012, 18:22

Което и каре да е , ще трябва да го смениш, за да не те изненада някъде. Иначе си прав, в градуси се мери.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта