тропане опред в дясно при натисната спирачка

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

тропане опред в дясно при натисната спирачка

Мнение от Slavi_ » 04 ное 2012, 09:18

Така здравейте на всички. Проблема ми е следния имам едно тропане отпред в дясно , което се чува само когато съм натиснал спирачките и минава през малки неравности. Най - интересното е че, след като покарам малко то изчезва и цял ден да карам не се чува. Но на сутринта когато тръгна за работа и се пусна по баира на долу и държа леко спирачката понеже той е от павета се чува. И преди да стигна до работа (2 км) вече го няма. Проверени са шарнира сменени са тампони на носачите, нов амортисьор (тропаше преди смяната му и след смяната му), каретата са здрави. Все си мисля че е нещо по спирачните апарати имало някакви втулки дето се износвали ама предполагам че след като натисна спирачката би трябвало точно това тропане да го няма в този момент. И така никой не може да каже от какво е.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: тропане опред в дясно при натисната спирачка

Мнение от KOss » 05 ное 2012, 11:20

Износени водачи на спирачните апарати. Тропа при леко натисната спирачка и неравност защото тогава се получава вибрация в апарата от триенето и друсането.

Потребителски аватар
Slavi_
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 ное 2010, 12:24
Модел на автомобила: Ford Fiesta MK3 1992г. 1.4i 52KW 73ps
Status: Извън линия

Re: тропане опред в дясно при натисната спирачка

Мнение от Slavi_ » 05 ное 2012, 18:36

KOss написа:Износени водачи на спирачните апарати. Тропа при леко натисната спирачка и неравност защото тогава се получава вибрация в апарата от триенето и друсането.
А после защо спира? Възможно ли е от топлината да се разшири метала и да спира? Защото друго логично обяснение не намирам.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 88833o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта