чукане във волана на Ford FUSION
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 ное 2012, 11:20
- Модел на автомобила: fusion
- Status: Извън линия
чукане във волана на Ford FUSION
Здравейте колеги,
От няколко месеца съм собственик на Ford Fusion 1.6 74 kW. 2003 г. По точно го кара основно жена ми като градски автомобил. На скоро ми се наложи да го покарам по селски пътища, с преобладаваща настилка - трамбовани камъни.( не знам точно как се нарича тази настилка ) и установих че има едно неприятно чукане във волана, което по асфалтирани пътища не се усеща, нито при движение през неравности или легнали полицаи. Ходих до Мото Пфое за проверка на окачването, но там не откриха нищо разбито, рейката също била ок. Та се замислих възможно ли е да се получава това тропане от двете каренца по кормилния пърт. Майсторите казаха, че няма нищо за смяна. Само за сравнение ще отбележа, че карам служебен Ford Focus 2008 г., там може би и окачването е различно, но това чукане го няма. Ще се радвам ако някой колега със сходен проблем сподели своя опит. За да не отварям нова тема, също бих искал да попитам, какви са наблюденията относно този двигател.
Поздрави,
От няколко месеца съм собственик на Ford Fusion 1.6 74 kW. 2003 г. По точно го кара основно жена ми като градски автомобил. На скоро ми се наложи да го покарам по селски пътища, с преобладаваща настилка - трамбовани камъни.( не знам точно как се нарича тази настилка ) и установих че има едно неприятно чукане във волана, което по асфалтирани пътища не се усеща, нито при движение през неравности или легнали полицаи. Ходих до Мото Пфое за проверка на окачването, но там не откриха нищо разбито, рейката също била ок. Та се замислих възможно ли е да се получава това тропане от двете каренца по кормилния пърт. Майсторите казаха, че няма нищо за смяна. Само за сравнение ще отбележа, че карам служебен Ford Focus 2008 г., там може би и окачването е различно, но това чукане го няма. Ще се радвам ако някой колега със сходен проблем сподели своя опит. За да не отварям нова тема, също бих искал да попитам, какви са наблюденията относно този двигател.
Поздрави,
Последна промяна от ivelin5582 на 21 май 2013, 15:59, променено общо 1 път.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: чукане във волана
С Fusion-a засега нямам проблеми, но такова чукане съм имал на Фиеста 91г. и си беше точно от карето на кормилния прът. При теб има ли лек луфт на волана, на място при спрян двигател?
Иначе двигателя 1,6 си е класически от край време - от Фокус 1 и не би трябвало да имаш особени проблеми с него.
Иначе двигателя 1,6 си е класически от край време - от Фокус 1 и не би трябвало да имаш особени проблеми с него.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 ное 2012, 11:20
- Модел на автомобила: fusion
- Status: Извън линия
Re: чукане във волана
Благодаря за бързия отговор.
Вчера проверих точно това и ми се стори, че и има малък луфт. Днес ще погледна и на служебния фокус какъв е луфта, въпреки, че не знам дали кормилната система е подобна. По принцип ако се окажат каретата предполагам трябва да се сменят, въпреки, че на това което е до педалите видях, че има един болт. Но според мен едва ли ще се оправи с притягане, най вероятно са се поизносили. Смятам, че не е проблем да се кара и така, ама нещо тропането ме дразни На капака на двигателя пише Duratec, мисля че на fokus I мотора е малко по различен. За сега не са му навъртяни много километри, около 5 хил., но ми се струва, че е поизгорил малко масло въпреки, че след първоначалното обслужване не погледнах точно колко са наляли. Сега ще долея е ще го проследя по точно. Но предполагам, че на тези години и километри това с маслото не е нещо необичайно. В сервиза му наляха 5-30 синтетика, както е по каталог.
Вчера проверих точно това и ми се стори, че и има малък луфт. Днес ще погледна и на служебния фокус какъв е луфта, въпреки, че не знам дали кормилната система е подобна. По принцип ако се окажат каретата предполагам трябва да се сменят, въпреки, че на това което е до педалите видях, че има един болт. Но според мен едва ли ще се оправи с притягане, най вероятно са се поизносили. Смятам, че не е проблем да се кара и така, ама нещо тропането ме дразни На капака на двигателя пише Duratec, мисля че на fokus I мотора е малко по различен. За сега не са му навъртяни много километри, около 5 хил., но ми се струва, че е поизгорил малко масло въпреки, че след първоначалното обслужване не погледнах точно колко са наляли. Сега ще долея е ще го проследя по точно. Но предполагам, че на тези години и километри това с маслото не е нещо необичайно. В сервиза му наляха 5-30 синтетика, както е по каталог.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта