Мондео МК2 - не спира добре след конверсия на спирачки
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мондео МК2 - не спира добре след конверсия на спирачки
Колеги, скоро направих конверсия на спирачките - отпред минах на дискове 300мм. от Фокус СТ и спирачни апарати от Мондео МК3, а отзад махнах барабаните и сложих дискове. Всички дискове и накладки са чисто нови, а 4те спирачни апарата са рециклирани с нови ремонтни комплекта. Бях чел много преди да се захвана и какви ли не хвалебствия за подобен род конверсии, че едва ли не това било най-доброто което правели хората по колите си. Да, ама не!!! Вече 200 км. съм почти без спирачки ... може би не точно без спирачки, но сравнено с преди определено колата не спира. Преди "конверсията" колата спираше в пъти по-добре. Сега съм "нащрек", когато шофирам и гледам да пазя по-големи дистанции ... значи смятайте колко положителна е била конверсията. Може би чакам да се "разработят" дисковете и накладките, но то докато се сработят, ще станат вече за смяна. Обезвъздушена е системата добре- не е в това проблема. Определено педала сега е по-мек, потъва повече от преди и спирачките не са толкова чувствителни както преди. Не съм доволен. Вероятно помпата не може да "смогне" на новите по-големи бутала отпред и на апаратите отзад. Всички знаем, че налягането в апаратите е значително по-сериозно от това на барабаните и е възможно и помпите да са различни. Незнам вече в какво да търся причината и дали изобщо колата ми ще "заспира" някога, без да се налага да си връщам старите спирачки. Дайте мнения и съвети. Благодаря!!!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 - не спира добре след конверсия на спирачки
При изгасен двигател, като напомпиш няколко пъти педала, за да изчерпиш вакуума, ако пак е мек - не си обезвъздушил добре, колкото и да си се постарал. Вероятно остава въздух по клапаните на ABS и докато не го накараш да сработи, трудно ще изкараш всичкият въздух от системата.
Заради по-големите бутала е възможно педалът да има по-голям ход (потъва повече), но няма причина да е мек.
Заради по-големите бутала е възможно педалът да има по-голям ход (потъва повече), но няма причина да е мек.
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 - не спира добре след конверсия на спирачки
Ще пробвам колега. Но може би като сменя задния ляв датчик с работещ такъв, ще обезвъздушавам отново и ще пиша. А какво ми направи впечатление - задните дискове макар и нови, започват да хващат вече повърхностно ръжда. Задния десен е ръждив и по половината от работната си повърхност- тоест там където се предполага, че накладката се трие в диска, което ме навежда на мисълта, че накладката от тази страна прави контакт с диска само в горната си част, понеже половината диск е чист, а половината не.....
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 - не спира добре след конверсия на спирачки
Конверсията сме я правили и колата спираше повече от добре, относно абс системата не сработи ли няколко пъти няма обезвъздушаване освен с налягане през казанчето, някъде бях писал много отдавна за проблемите ми с обезвъздушаване на абс.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК2 - не спира добре след конверсия на спирачки
Уффф да му се не види ... и АБС-а ли искал обезвъздушаване ... ново 20. Като ги разработя още малко ще ходя някъде да се правя на състезател да го видим този АБС ... работи ли, не работи ли ... ще го задействам десетина пъти ако трябва да видя дали ще се обезвъздуши ...... но първо да сменя проклетия неработещ заден ляв датчик ... а как да му се не види, като не мога да измъкна другите датчици от шенкелите дето свалих ... давам хубава почерпка ако някой ми ги измъкне читави и здрави от там ..... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта