Фиеста - пукане, предница... хидравлично масло, кисели краставички, моркови ...
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста - пукане, предница... хидравлично масло, кисели краставички, моркови ...
Имам въпрос относно стенда. Тъй, като никакво понятие си нямам от стендове, реглажи, геометрии и прочие...
Ще прикача в снимки от протокола, който ми издадоха след, като минах стенда. Моля някой, който разбира да ми обясни кое какво точно е на протокола, какво точно трябва да гледам, какви разлики са допустини, какви не... изобщо... да ми разшифрова това, което е изписано там.
Мерси!
Ще прикача в снимки от протокола, който ми издадоха след, като минах стенда. Моля някой, който разбира да ми обясни кое какво точно е на протокола, какво точно трябва да гледам, какви разлики са допустини, какви не... изобщо... да ми разшифрова това, което е изписано там.
Мерси!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста - пукане, предница... хидравлично масло, кисели краставички, моркови ...
По въпроса ми касаещ стенда някой да каже нещо?
Също така имам и още няколко въпроса и наблюдения, след отремонтирането на рейката:
Сутрин, когато колата е максимално студена... хидравличното масло в казанчето е точно на резката на макса, а когато покарам колата и се загрее... нивото му се покачва горе-долу с толкова, колкото е разликата м/у минимума и максимума. Нормално ли е и защо? Преди май не съм забелязвал такова нещо.
Друго, което забелязах и съответно поражда отново въпроса ми защо и нормално ли е... когато колата е с включен двигател, хидравличната течност в казанчето мърда непрестанно, все едно ври.
Преди да отремонтирам рейката не съм забелязвал тези 2 неща да се случват.
Очаквам отговори и разяснения. Мерси!
Също така имам и още няколко въпроса и наблюдения, след отремонтирането на рейката:
Сутрин, когато колата е максимално студена... хидравличното масло в казанчето е точно на резката на макса, а когато покарам колата и се загрее... нивото му се покачва горе-долу с толкова, колкото е разликата м/у минимума и максимума. Нормално ли е и защо? Преди май не съм забелязвал такова нещо.
Друго, което забелязах и съответно поражда отново въпроса ми защо и нормално ли е... когато колата е с включен двигател, хидравличната течност в казанчето мърда непрестанно, все едно ври.
Преди да отремонтирам рейката не съм забелязвал тези 2 неща да се случват.
Очаквам отговори и разяснения. Мерси!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Фиеста - пукане, предница... хидравлично масло, кисели краставички, моркови ...
Здравей, за предницата не мога да ти кажа нищо. При мен казанчето за хидравликата има 3 деления min cold,max cold и max hot. Нормално е при загряване на течността нивото да се вдигне.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта