Страница 1 от 1
ABS - лампата свети постоянно
Публикувано: 05 юни 2007, 15:38
от paralichko
Здравейте, от 1 ден имам ескот 96 1.8 16V Zetec с постоянно светеща лампа на ABS - а. Моля ако някой има информация как се четат кодовете на грешки на ABS - а на тази кола да сподели. Също така ме интересува тази кола трябва ли да има контролна жълта лампа - която оказва кога двигателя е в авариен режим. Благодаря предварително.
Със здраве Габи
П.С. Моля въздържайте се от постинги - утиди еди каде си там ени хора с компютър ще те оправят....
П.С.2 Правих експеримента с откачане на акумолатора - не помогна свети лампата дори и без да помръдна колата което ме навява на мисълта че не е датчик на колело...
Публикувано: 05 юни 2007, 16:17
от mrdds
а износването на накладките???
мисля,че и това имаше връзка.
Публикувано: 06 юни 2007, 13:52
от paralichko
mrdds написа:а износването на накладките???
мисля,че и това имаше връзка.
Ще проверя, но не свирят
Със здраве Габи !!!
Публикувано: 06 юни 2007, 16:07
от nikolovvd
Първо виж дали кабелите от датчика към купето са здрави и налични.
След това ги измери с омметър. Трябва да ти дадат около 1000 ома.
Ако датчиците са здрави обърни внимание като дадеш на контакт дали се чува помпата на АBS-а и дали изключва като направи наляганито. Ако и тя работи трябва да посетиш сервиз.
Публикувано: 06 юни 2007, 17:01
от paralichko
nikolovvd написа:Първо виж дали кабелите от датчика към купето са здрави и налични.
След това ги измери с омметър. Трябва да ти дадат около 1000 ома.
Ако датчиците са здрави обърни внимание като дадеш на контакт дали се чува помпата на АBS-а и дали изключва като направи наляганито. Ако и тя работи трябва да посетиш сервиз.
Кои кабели от датчика към купето на накладките ли ? Като свършат накладките не трябва ли да ми светне червената лампа за ръчната + това като рестартирам от акумолатора не трябва ли грешката в комютъра да се изчисти и чак при ТРЪГВАНЕ да се появи пак ( в същност ако тия кабели са прекъснати май няма да се изчисти ).
За какво бръмчене става въпрос, друга кола която карам с изправен ABS при подаване на контакт не се чува помпа. ABS а го чувам само когато се задейства и започне да "рита" педала. Между другото ако знаеш моля те кажи ми къде е диагностичния куплунг и на ESCORT 1.8 16V Zetec върви ли номера със светодиода ?
Със здраве Габи !!!
Публикувано: 06 юни 2007, 17:50
от mrdds
куплунга е на калника от шофьорската страна,има червено капаче-като тапичка.
Едва ли с диода ще стане.Елкон най малкото.
Неизправността на АБС-а може да е от много причини,така само ще си пишем.Иди най добре на тестер да покаже какво иска хайванчето,и ще ти кажат според кода който изписва има ли датчик който не функционира правилно,или да търсиш причината в проводници,помпа и т.н
Навсякъде в литературата пише ,когато свети непрекъснато индикатора посетете незабавно специализиран сервиз.
Публикувано: 06 юни 2007, 18:39
от paralichko
mrdds написа:куплунга е на калника от шофьорската страна,има червено капаче-като тапичка.
Едва ли с диода ще стане.Елкон най малкото.
Неизправността на АБС-а може да е от много причини,така само ще си пишем.Иди най добре на тестер да покаже какво иска хайванчето,и ще ти кажат според кода който изписва има ли датчик който не функционира правилно,или да търсиш причината в проводници,помпа и т.н
Навсякъде в литературата пише ,когато свети непрекъснато индикатора посетете незабавно специализиран сервиз.
Какво имаш предвид под "Едва ли д диода ще стане, Елкон най-малкото" Какво е ЕЛКОН ?!?
Със здраве Габи !!!
Публикувано: 06 юни 2007, 20:56
от nikolovvd
Имаш кабел от наклатките.
Кабел от датчика на ABS-а.
И маркуча на апарата.
Публикувано: 07 юни 2007, 09:23
от mrdds
Ми не казвам,че не можеш с диода да си диагностицираш,но шанса да сбъркаш е 99%.
Елкон е стенд(компютър),на който ти закачват колата и сподходящия софтуер на комп. ти прочитат кодовете,които ЕКУ-то на колата подава.
Измерва и напрежение в кабелите ,емисии на изгорели газове,стойности на ламбдата,и много други.
Такава техника има в Бош сервизите,Мото пфое,и разни малки и големи гаражчета.
Диагностиката струва 15-25лв в зависимост.
Преди това си огледай кабелите в датчиците на колелата и накладките.