Страница 1 от 1

Вентилирани дискове

Публикувано: 16 авг 2007, 15:26
от FordSierra1.6L
Значи искам да попитам понеже искам да сменям дисковете и целите апарати отпред и ми предложиха да ги сменя с Винтилирани но.... в магазина ми казаха че стават но пък в друг магазин казаха че може и да не станат та въпроса ми е възможно ли е да не станат ???
Те че са по големи е ясно но аз съм с 15ки джанти така че няма проблем за големината....дали има някво значение в дисковете ??мерси

Публикувано: 16 авг 2007, 16:11
от mrdds
ако сложиш по големи дискове няма да можеш да захванеш спирачния апарат.В случая размера на гумите и джантите няма общо.
А дали са вентилирани или не размера е един и същ....може би се опитват да ти пробутат някакви вентилирани за друга кола....
Аз като сменях моите намерих вентилирани и невентилирани за моя ескорт.Разликата беше с 10-тина лв повече.В Евро 07 ги гледах....мисля,че марката беше Бендикс.....но всъщност намерих оригинални вентилирани на Моторкрафт и купих тях.

Публикувано: 16 авг 2007, 17:16
от doctordre
принципно сиерата не е ли с вентилирани. или на мк1 не са :roll:

Публикувано: 16 авг 2007, 17:47
от ewgeny
Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.

Публикувано: 16 авг 2007, 18:32
от FordSierra1.6L
mrdds написа:ако сложиш по големи дискове няма да можеш да захванеш спирачния апарат.В случая размера на гумите и джантите няма общо.
А дали са вентилирани или не размера е един и същ....може би се опитват да ти пробутат някакви вентилирани за друга кола....
Аз като сменях моите намерих вентилирани и невентилирани за моя ескорт.Разликата беше с 10-тина лв повече.В Евро 07 ги гледах....мисля,че марката беше Бендикс.....но всъщност намерих оригинални вентилирани на Моторкрафт и купих тях.
е смисъл такъв аз ще ги пробвам на място и ако не станат няма да ги взимам но въпроса е такъв дали има някъв проблем с тях и дали няма да създават някви проблеми ??? Някво значение дали ще има с тях освен че ще спира доста по яко :) А местата за захващане на старите апарати и тези на Вентилирани дали ще паснат ?
Ми на мен ми ги дават 2 чисто нови за 100 лева но батко ми може да ми ги вземе за 60 или 70 лева :) Дали е оферта ?общо всичко ще ми излезе около 120-130лева като само апаратите ще са втора ръка че нови са ...... :)
doctordre написа:принципно сиерата не е ли с вентилирани. или на мк1 не са :roll:
мойта не е с вентилирани пък и незнам моя набор да имат такиви :) По напред в годинките си има такиви :)
ewgeny написа:Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
Смисъл на кое казваш съпорти ???ще обесниш ли ?

Публикувано: 16 авг 2007, 21:41
от HACKO
Не би трябвало вентилирани дискове да станат в спирачен апарат за невентилирани, защото дебелината (височината) на вентилираните е почти 2пъти по-голяма. Не знам на mrdds как са станали, но щом казва вярвам му.

Публикувано: 16 авг 2007, 22:25
от chains
Да споделя и аз опит!

Така след многократно купуване на дискове за вече бившата на баща ми Сиера Мк1 ни посъветваха да си вземем вентилирани дискове за Сиера Мк2, като врътката тук бе: като се сложат вентилираните дискове да се остържат на половина накладките за да се получи необходимия размер!

По така описаната схема баща ми изкара около 80 000км /продаде Сиерата/ и дисковете си бяха още ок, а преди това с единичните дискове след 15-20 000км. започваше яко да тресе!

Публикувано: 16 авг 2007, 23:20
от doctordre
да не става някакво объркване :? аз не ги разбирам, но си мисля че на всички сиери мк2 са вентилирани. тоест такива дискове аз мисля че са вентилирани, а ония с дупките или резките са двойно вентилирани... някой ще обясни ли точно

Публикувано: 16 авг 2007, 23:46
от FordSierra1.6L
HACKO написа:Не би трябвало вентилирани дискове да станат в спирачен апарат за невентилирани, защото дебелината (височината) на вентилираните е почти 2пъти по-голяма. Не знам на mrdds как са станали, но щом казва вярвам му.
Аз и апарати за вентилираните ще взема въпроса е такъв дали дупките за захващане на апаратите ще съвпаднат ???

Публикувано: 17 авг 2007, 01:00
от HACKO
Би трябвало да съвпаднат, но все пак провери като купуваш.

Публикувано: 17 авг 2007, 09:09
от mrdds
HACKO написа:Не би трябвало вентилирани дискове да станат в спирачен апарат за невентилирани, защото дебелината (височината) на вентилираните е почти 2пъти по-голяма. Не знам на mrdds как са станали, но щом казва вярвам му.
старите,които свалих бяха вентилирани.Иначе в евро 07 гледах невентилираните......не ми се видя да са по-широки,но не съм сигурен.
Щом ги предлагат и едните и другите без да попитат какви са старите предполагам ,че са с еднаква дебелина.

Публикувано: 17 авг 2007, 09:47
от ewgeny
FordSierra1.6L написа:
ewgeny написа:Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
Смисъл на кое казваш съпорти ???ще обесниш ли ?
Супорт се казва спирачния апарат на дисковата спирачна система.

Публикувано: 17 авг 2007, 11:07
от madboy
Супорт наричат (правилно или не) подвижната част на спирачния апарат. Изображение

Публикувано: 17 авг 2007, 11:08
от FordSierra1.6L
ewgeny написа:
FordSierra1.6L написа:
ewgeny написа:Мойта е с вентилирани! Инъче, трябва да си смениш супортите. Не е трудно, но трябва да си намериш читави.
Смисъл на кое казваш съпорти ???ще обесниш ли ?
Супорт се казва спирачния апарат на дисковата спирачна система.
е аз с спирачни апарати за вентилираните дискове ще взема но дали дупките съвпадат не ми е ясно ....

Публикувано: 17 авг 2007, 11:39
от ewgeny
Трябва да съвпадат. Те се държат за амортисьора, с два болта.