бе тая ръчна започва да ме дразни...РЕШЕН!НАЙ НАКРАЯ

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

бе тая ръчна започва да ме дразни...РЕШЕН!НАЙ НАКРАЯ

Мнение от venom4o » 12 сеп 2007, 00:45

Начи ..
Смених задните накладки... свалих и изчистих механизмите..Кантарче както му викат за това колко е натоварена колата неам.. Жилото е опънато.. Какво да правя ,че вече ми писна от нея не ме пуснаха в кат заради нея..Четох в форума ,че трябвало да се отпусне жилото да се натисне спирачката и да се опъне пак .Ефект имаше но малък.. Държи но като я сложа на стръмен баир напред с муцуната тръгва..ЗА затъркване на пясък само дясното колело затърква леко.. Барабаните са ми супер.. Какво да гледам?ТЕ и спирачките не са ми добри ,но се кара така ,но ръчната не важи...
Ае дайте акъл малко ,че съм млад и луд както вика Пацката :P :P
Последна промяна от venom4o на 12 сеп 2007, 15:55, променено общо 1 път.

sportec
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
Модел на автомобила: Orion
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от sportec » 12 сеп 2007, 02:07

Да не са ти блокирали самите цилиндърчета или частично блокирали?

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 12 сеп 2007, 09:15

Миналата седмица и аз имах преживявания покрай ръчната и предстоящата пререгистрация на автомобила. Ръчна нямах. Задни спирачки също е спорно дали имах. Смениха ми барабани и челюсти. Всичко правилно сглобено, ново - е няма, ръчна не държи. Щях да откача, два дни като болен ходих. Оказа се накрая, че тия пластинки, дето притискат челюстите към основата нещо не ги притискат достатъчно и самите челюсти се изместват. Майстора подложи там някакви шайбички, да се увеличи натиска и да не мърдат челюстите на страни. Добре, ама ръчната пак едва хваща. Двамата седим в колата, аз на ръба на нервна криза, той мисли, мисли. Накрая опъна ръчната, даде зор на конете и така на ръчна обиколи квартала. По едно време едното колело взе да се сурка по пътя, след малко и другото. Сега ръчната ми е перфектна :wink:
Явно накладките трябваше да се сработят с барабаните, пък и мазнотий дето може да е имало са се изчистили. Е, ние ги сработихме по бързата процедура, ама стана :(
venom4o, измери си вътрешния диаметър на барабаните, да не са износени, както беше при мен. Цилиндърчетата не важат при ръчна спирачка. Преди да сложиш барабана, извикай някой да дърпа леко ръчната и гледай какво става, в моя случай всичко си се движеше перфектно, но пустото разместване и сработване на челюстите ни подлуди, докато го открием като причина.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 12 сеп 2007, 09:27

аз на ръба на нервна криза, той мисли, мисли
Като знам колко спокоен човек си, явно проблема наистина е взел връх.
А ръчната, дори и да са износени барабаните, пак ще хваща. Проблема е по-късно когато стане голям ръба, как да извадиш барабана. На моята по спомен има една дупка от където ги отпускаш, за да ги извадиш.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 сеп 2007, 10:58

ръб почти няма.. Накладките са на 500 км вече.. Чисто е вътре .А когато някой ми дръпне ръчната накладките едвам едвам се местят с 3-4 мм най много.. абе писна ми от тия барабани...
едит: са отивам да разнищвам едното колело да проверя каква и причината..

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 12 сеп 2007, 12:41

Като знам колко спокоен човек си, явно проблема наистина е взел връх.
В момента, за който говоря, положението беше следното - платил съм 400 лв. за ремонт на спирачки, такива нямам и никой не може да ми каже защо! Първия ден бях спокоен, втория взе да ми кипва :x
venom4o, радвам се, че си открил проблема, обаче при мен жилото беше наред и не мога да ти кажа как да го оправиш :(

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 сеп 2007, 12:46

Братле тукущо я оправих сам.. Свалих накладките отпуснах жилото смазах го тая част дето е в барабана и самонастрояващия механизъм го настройх на ръка този със зъбчетата .Това само на ляво колело .. сега като дръпна ръчната и лявото колело се търка даже и с 50... След малко ще правя и дясното ,че ми изкочи малко работа..
Последна промяна от venom4o на 12 сеп 2007, 16:02, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 12 сеп 2007, 12:51

venom4o написа:Братле тукущо е яправих сам.. Свалих накладките отпуснах жилото смазах го тая част дето е в барабана и самонастрояващия механизъм го настройх на ръка този със зъбчетата .Това само на ляво колело .. сега като друпна ръчната и лявото колело се търка даже и с 50... Следвамлко ще правя и дясното ,че ми изкочи малко работа..
Да, значи забравих това да ти кажа, при мен този механизъм също правеше проблеми, зъбите се бяха поизхабили, направо ги нямаше, та майстора ги оформи наново с една триъгълна пила, добре станаха. :wink:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 сеп 2007, 16:00

Оправих я .. С пила изтъркай гнилоча по главината на мястото където се търкат накладките .. Смажи механизна с малсо и смажи и жилото.. когато го сглобяваш сложи барабана напомпай няколко пъти на спирачките! В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ НАТИСКАЙ ПЕДАЛА БЕЗ БАРАБАН защото ще изкочи някое буталце.. сложи колелото и тогава опъни жилото.. даже и да не е много опънато на най мн. 4 зъба трябва да кове..

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта