Криви дискове или ?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Криви дискове или ?

Мнение от venom4o » 29 ное 2007, 23:08

Днеска ми направи впечатление.. карах си аз със 100 на шосето между Банкя и София там при филиповци.. И КАто натистах спирачката и ми подскача педала и волана ми тресе.. Той волана ми тресе леко попринцип защото едната гума няма баланс май .. и самата предница е за реглаж...

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Криви дискове или ?

Мнение от AX!S » 30 ное 2007, 11:21

venom4o написа:Днеска ми направи впечатление.. карах си аз със 100 на шосето между Банкя и София там при филиповци.. И КАто натистах спирачката и ми подскача педала и волана ми тресе.. Той волана ми тресе леко попринцип защото едната гума няма баланс май .. и самата предница е за реглаж...
Криви дискове е стандартния отговор. За да се стигне до нестандартен трябва да се огледа, да се помисли, а най-добре да се пробва. С реглаж няма да се оправи, криво нещо има, но може и да не е диск.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 30 ное 2007, 12:42

абсолютно същия проблем имах и аз на магистралата като карам 100-110км/ч се тресе волана,но преди пак по магистрала се юрках с 170км/ч и трябваше направо да си спирам,щото тоя пред мен беше с 120,и като натиснах спирачки волана и даже цялата кола почна да трепери,тоя до мен умря от страх,защото трудно намалих и вибрацията беше страшна.после сменях дискове и нямах такъв проблем,сега имам леки вибрации но те се дължат на леко крива джанта и изкривени гуми,но сега като намалявам от 140 до към 90,100 като в нова лимузина.затова аз те съветвам да ги смениш :wink: :D
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 30 ное 2007, 18:52

Дам колега дисковете са проблема!Вариантите пред тебе са два: или да ги дадеш на някой дето разбира да ги престърже на струг съвсем леко или ножи напражо !Аз моите с нови ги смених преди седмица!Сега са немски,вентилирани и бяха по 42лева на парче!
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 30 ное 2007, 22:01

ти си добре тогава за 42лв ,аз когато ги сменях колата я оставих при познат майстор,защото ме мързеше и бях се на работа тогава,но дисковите ми бяха по 68лв на парче+20 за работа,като имаше само едни по евтини,които човека ми предлложи за 50,и за 130лв парче отново,но :((:
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 30 ное 2007, 23:01

Бе това е много гадна болка, щото никога не можеш да си сигурен от къде е, че да си го купиш. Само ще ти кажа че може да е: дискове, тампони на щанга, криви джанти, шарнири и бог знае още от какво.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Криви дискове или ?

Мнение от petkoff_pl » 30 ное 2007, 23:54

venom4o написа:Днеска ми направи впечатление.. карах си аз със 100 на шосето между Банкя и София там при филиповци.. И КАто натистах спирачката и ми подскача педала и волана ми тресе.. Той волана ми тресе леко попринцип защото едната гума няма баланс май .. и самата предница е за реглаж...
Вижте в тази тема проблемите му http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ht=#107454" onclick="window.open(this.href);return false;
venom4o написа:Как стоят нещата със изправянето на алуминиеви джанти?Заслужава ли си ? има ли риск?
Знаете ли къде да ги занеса .Някъде по близко да бъде защото до Младост не ми се ходи
venom4o написа:Бе и аз разбрах ,че било рисково... А идея къде да ги занеса за тази процудера? Освен гумаджията на карулката срещу бриколаж?Защото на него не му се занимаваше и ми каза ,че и 4-те били криви а отидах при мой човек( който го няма и няма кой да ги направи )... като ги сложи на машината 2 бяха перфектни.. другите 2 са леко чукнати и трябва да се изправят ако искам да не сменям Лагери..
Вижте в тази тема проблемите му http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ht=#108220" onclick="window.open(this.href);return false;
venom4o написа:Трябват ми две зимни гуми.. искам да нямат забележки 40 лева на бройка е доста висока цена за гума 2ра ръка.. Трябват ми спешно и немога да отделя още толкова пари за нови гуми.. Размера може да е и 175/70 , ..С предимство са по качествените марки..
обадете ми се на този номер 0885812238
И си помислете дали темата не е пусната само да се разстягат локуми :wink:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 03 дек 2007, 22:01

не си прав защото колата не съм я карал със криви джанти .. Защото не я бях минал през кат... изправих и джантите и се оправих със гумите и сега ми го прави това.. и просто питам за дисковете защото колата наистина след 120 става напълно неуправляема... И да не се окаже ,че дам примерно 100 лева по дискове и накладки и както каза колегата горе се окаже примерно стабилизираща щанга...

едит: А да поптиам понеже накладките ми са на няма и 1000 км като купя нови дискове предполагам и тях трябва да сменя?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 03 дек 2007, 22:26

То пак си чеша езика (пръстите), но аз имам подобни симптоми, с тази разлика, че горе-долу знам от къде идва - с летните гуми тресе като спирам от 120-130 до към 80-90. Със зимните го нямам този проблем. Вариянтите са:
1. гуми - летните са карани няколко години от Ханс, с тях купих колата. Зимните сега карат втори сезон
2. Джанти - летните са на един комплект джанти, зимните на друг. Уж са балансирани и изправени, но знае ли човек...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 дек 2007, 23:43

Колеги купувайте само ориг. маркови дискове - по-скъпи са, но издържат в пъти повече от евтините, а и като си купиш евтини после пак си купуваш скъпи, тъй че си по-вътре /както бях аз/ :cry:

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 04 дек 2007, 13:06

venom4o ,най добре си смени дисковете и накладките ,със сигурност на колата няма да и е излишно,и после вече премини към другите възможни варианти,вярно ,че сме бедни собственици на форд ,ама кво да се прай,налага се и смяна с нови части,защото новите автомобили са .......далеч от нас
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 04 дек 2007, 18:58

вярно е.. в момента съм и жестоко затруднен иначе не съм спестявал на колата нищо.. Винаги всичко съм правил както трябва...

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 04 дек 2007, 19:37

chains написа:Колеги купувайте само ориг. маркови дискове - по-скъпи са, но издържат в пъти повече от евтините, а и като си купиш евтини после пак си купуваш скъпи, тъй че си по-вътре /както бях аз/ :cry:
В Мото Пфое ми искаха 134лв/бр, а си взех 2 диска Gedore немски с 30% отст, за 98лв. Пак са оригинални според мен, само дето не отиват на г-н Пфое у джоба.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 04 дек 2007, 20:24

Говорех за тези от по 30-35лв. за бр., произведени в "EU"!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 фев 2008, 14:58

Смених дисковете ето ви малко да се отчаяте от тях на какво приличат


Изображение


Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 20 фев 2008, 15:39

Хубаво си ги сменил ама оправи ли се проблема???? :?:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 20 фев 2008, 18:36

Колега тези дискове не ги хвърляй попитай в Ем коплект 33 там имат специялна машина за престръгване до 18мм дебелина на диска се разрешава да го престържеш.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 фев 2008, 18:37

Имах възможност да я карам само градско и то с не повече от 40 км.. Биенето се усещаше над 60-70 но определено спира по добре.. За тъга установих ,че и двата спирачни апарата са за у кофата :( ЩЕ купувам 2-ра ръка май и това е :(
едит: чак сега прочетох за престъргването.. Аз освен тия имам и едни изядени със около 1мм дискове които са прави..

Потребителски аватар
Cobra
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 10 апр 2005, 12:55
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София/Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Cobra » 28 фев 2008, 00:49

Аз да не правя нова тема ще пиша тук, че имам абсолютно същия проблем, обаче при мен тресе при всяко натискане на спирачката без значение с каква скорост съм, е разбирасе колкото по-голяма скорост, толкова по-големи вибрации.И не само волана и педала, но и цялата кола се тресе направо.Та имах го тоя проблем преди, пресъргаха се дисковете на струг, проблема изчезна...и преди няколко дни изведнъж се появи пак...няма постепенно няма нищо.Днес си е наред, утре ще избие кочината направо.
Та въпроса ми е от къде идва проблема, в смисъл кое криви дисковете ?
Сега лесно ще си взема нови дискове, ама като се изкривят пак след месец примерно, к'ва е файдата :)
Та мен ме няма никакъв в тия работи...даже и дисковете немога сам да си сменя, ама като се опитвам да мисля, само спирачните апарати ми идват на ум, щото освен с тях, дисковете незнам да имат контакт с друго нещо ?
Да сменям ли и апаратите ил иот нещо друго идва проблема ?!?
(рейката ми не е в цветущо състояние, ама ако беше от нея, щеше да си бие постоянно, не само при спиране)

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 28 фев 2008, 01:05

Много точно задаваш въпросите!


1.Наистина ти трябват нови дискове - но вземи маркови, че е пълно с долнокачествена стока!
2.Много точно се насочваш към спирачните апарати - те с времето започват леко да задържат, тоест леко се допират накладките до дисковете, така се получава системно прегряване на дисковете и те преждевременно се усукват!
3.Смяна на цялата спирачна течност - тя с времето си губи качествата и по принцип се сменява на 2-3 години.
4.Смяна на накладки - дори и да са ти нови в момента, те в последствие няма да прилягат плътно на новите дискове, спирачките няма да държат добре и има вероятност накладките да наранят новите дискове!




пп: аз като си сменях дисковете не смених апаратите и сега много ме е яд /уж ми ги смазваха , ама....../. Когато карам на кратки разстояния спира мазно, но тръгна ли на дълъг път и след 20-30км. започват леко да тресат. Направих тест една вечер вдигам на Цариградско 100, натискам спирачката - спира плавно; в уикенда тръгвам към провинцията, малко преди Ботевград тръгвам да намалявам от 100 - тресе! - определено апаратите с времето задържат и това оказва голямо влияние върху дисковете!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта