Тропане (скърцане) при полусъединител

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Тропане (скърцане) при полусъединител

Мнение от divinity » 22 яну 2008, 13:03

Един кофти шум ми се появи напоследък при включване на втора и полусъединител започва да пращи нещо отдолу. Не е каре със сигурност, защото не го прави само в завои. Не са биалетки също. Мисля си че може да са тампоните на стабилизиращата щанга :roll: Може ли да е от тампон-лагерите на амортесьорите?

И още нещо да питам-как да разбера дали пружините са за смяна? Щото амортесьорте ясно, но се съмнявам, че и пружините са или много меки, или са направо свършили!
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 яну 2008, 13:23

аммм дали не може да ти е притискател?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 22 яну 2008, 13:31

не, не по окачването е проблемът. Просто не мога да го локализирам на слух, затова питам, ако някой е имал същия проблем да сподели...
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 яну 2008, 14:28

Тампони на двигателя?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 23 яну 2008, 21:09

Тампоните на носачите? Щом казваш че е от окачването?
Изображение

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 23 яну 2008, 23:07

с това щракане на полусъединител и при включване на втора ,аз клоня към лагер преди съединителя.
като включваш /сменяш скоростите усеща ли се виене или да се чува,и най вече при потегляне при отпускане на съединителя много ли тропа,вие?
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 24 яну 2008, 10:47

Колеги не е от съединителя или скорости, просто съм на ниски обороти и си играя със съединителя се чува най-отчетливо. Само на ниски скорости се чува. Тампоните на носачите ги сменях с оригинални, дано не са пак те :evil:
Много ме съмняват тампоните на стабилизиращата щанга! Как мога да ги проверя? Накъде се клати, бути или каквото се прави?
Вчера проверих биалетките пред блока и са ОКл
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 25 яну 2008, 21:38

И аз последния път смених моите тампони с оригинални - с надпис Форд. Минал съм малко над 5000 км., а вече ми се струва че са заминали. Писна ми от тия тампони.
Изображение

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 26 яну 2008, 10:15

мисля че проблема ти е в самата скоростна кутия. ако беше тампони на стабилизираща щанга щяха да се чуват не само на полусъединител ами когато минаваш по неравности също. ако е на полусъединител според мен проблема не е в окачването а в кутията или съединителя. при мен 2 пъти се е разбивало лагерчето на първичния вал (опашката на кутията) който влиза във феродовия диск. тогава се получава така че опашката не е съосна със маховика и когато отпускаш съединителя се "намества" феродовия диск между притескатела и маховика и чука докато отпуснеш така че да се фиксира м/у тях. това ми идва наум де. ако е от него семеринга на тази от се прецаква и почва да изтича маслото на кутията вътре при съединителя. провери си нивото на маслото в кутията и ако не губиш от никъде другаде видимо значи изтича от там.

Потребителски аватар
RSxRacer
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 17 сеп 2006, 19:32
Модел на автомобила: Кара Мондеото с дистанционното в ръката
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RSxRacer » 02 фев 2008, 14:17

и аз имах същия проблем,гледах тампони и всичко друго си е окей,ядосах се и отворих да видя какво става и за простотията смених аксиалниа лагер,защото имах чисто нов под ръка и вече 10000 км нито звук :) не съм 100 % сигурен но ако сичко откъм ходова част ти е ок ми се струва да е лагер-а :)
Изображение

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 04 мар 2008, 22:28

Оказаха се шарнири! Смених ги с някви ментаци, засега 200км държат!
Смених и други неща, но не са по темата.
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4262
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 05 мар 2008, 21:14

divinity написа:...........
Смених и други неща, но не са по темата.
за другите това
е темата
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта