Страница 1 от 1

Тропане (скърцане) при полусъединител

Публикувано: 22 яну 2008, 13:03
от divinity
Един кофти шум ми се появи напоследък при включване на втора и полусъединител започва да пращи нещо отдолу. Не е каре със сигурност, защото не го прави само в завои. Не са биалетки също. Мисля си че може да са тампоните на стабилизиращата щанга :roll: Може ли да е от тампон-лагерите на амортесьорите?

И още нещо да питам-как да разбера дали пружините са за смяна? Щото амортесьорте ясно, но се съмнявам, че и пружините са или много меки, или са направо свършили!

Публикувано: 22 яну 2008, 13:23
от Kocko
аммм дали не може да ти е притискател?

Публикувано: 22 яну 2008, 13:31
от divinity
не, не по окачването е проблемът. Просто не мога да го локализирам на слух, затова питам, ако някой е имал същия проблем да сподели...

Публикувано: 22 яну 2008, 14:28
от Kocko
Тампони на двигателя?

Публикувано: 23 яну 2008, 21:09
от Dundee
Тампоните на носачите? Щом казваш че е от окачването?

Публикувано: 23 яну 2008, 23:07
от jojo
с това щракане на полусъединител и при включване на втора ,аз клоня към лагер преди съединителя.
като включваш /сменяш скоростите усеща ли се виене или да се чува,и най вече при потегляне при отпускане на съединителя много ли тропа,вие?

Публикувано: 24 яну 2008, 10:47
от divinity
Колеги не е от съединителя или скорости, просто съм на ниски обороти и си играя със съединителя се чува най-отчетливо. Само на ниски скорости се чува. Тампоните на носачите ги сменях с оригинални, дано не са пак те :evil:
Много ме съмняват тампоните на стабилизиращата щанга! Как мога да ги проверя? Накъде се клати, бути или каквото се прави?
Вчера проверих биалетките пред блока и са ОКл

Публикувано: 25 яну 2008, 21:38
от Dundee
И аз последния път смених моите тампони с оригинални - с надпис Форд. Минал съм малко над 5000 км., а вече ми се струва че са заминали. Писна ми от тия тампони.

Публикувано: 26 яну 2008, 10:15
от jack71
мисля че проблема ти е в самата скоростна кутия. ако беше тампони на стабилизираща щанга щяха да се чуват не само на полусъединител ами когато минаваш по неравности също. ако е на полусъединител според мен проблема не е в окачването а в кутията или съединителя. при мен 2 пъти се е разбивало лагерчето на първичния вал (опашката на кутията) който влиза във феродовия диск. тогава се получава така че опашката не е съосна със маховика и когато отпускаш съединителя се "намества" феродовия диск между притескатела и маховика и чука докато отпуснеш така че да се фиксира м/у тях. това ми идва наум де. ако е от него семеринга на тази от се прецаква и почва да изтича маслото на кутията вътре при съединителя. провери си нивото на маслото в кутията и ако не губиш от никъде другаде видимо значи изтича от там.

Публикувано: 02 фев 2008, 14:17
от RSxRacer
и аз имах същия проблем,гледах тампони и всичко друго си е окей,ядосах се и отворих да видя какво става и за простотията смених аксиалниа лагер,защото имах чисто нов под ръка и вече 10000 км нито звук :) не съм 100 % сигурен но ако сичко откъм ходова част ти е ок ми се струва да е лагер-а :)

Публикувано: 04 мар 2008, 22:28
от divinity
Оказаха се шарнири! Смених ги с някви ментаци, засега 200км държат!
Смених и други неща, но не са по темата.

Публикувано: 05 мар 2008, 21:14
от pepy1
divinity написа:...........
Смених и други неща, но не са по темата.
за другите това
е темата