"Втвърдяване" педала на спирачките
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
"Втвърдяване" педала на спирачките
Забелязах, че от няколко дни насам педала на спирачките ми е станал малко по-твърд. Проблем със спирането нямам. Какви може да се принчините за тази промяна? Възможно ли е да се налага обезвъздушаване на спирачките!?
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Искам да ти кажа, че много си прав защото напоследък ми скърцат предните накладки и то ДОСТА! Имах подобни подозрения. Задните накладки ги смених декември месец, но предните не съм ги пипал от както съм взел колата (година и три месеца). Смяната им ще е следващото нещо което ще направя. От къде мога да си взема хубави накладки (да не се мина с някои ментета ) ?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Накладки....
...ще ти препоръчам да си вземеш Моторкрафт. От опит. Бях взел Лукас и ги смених барабар с дисковете (имаха голям ръб)....след няколко месеца започна да ми занася при спиране, след още няколко-да стърже на умряло. Отворих апаратите и о чудо - накладките като нови (и изпечени) а дисковете почнали да правят ръб. Взех си фордовски и всичко засега е ток - няма поднасяне при спиране, педала е мек, а и спират добре...а и не почернят толкова много джантите
Това от мен - избора си е твой, както и колата
Това от мен - избора си е твой, както и колата
- dpower
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
- Модел на автомобила: Civic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А какво ще кажеш
за "феродо"? Сериозно, щото и аз съм пред смяна.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: А какво ще кажеш
Не съм ги пробвал. Чувал съм суперлативи. Само дето са много скъпички.dpower написа:какво ще кажеш за "феродо"? Сериозно, щото и аз съм пред смяна.
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ех този турбодизел
Той ползва отстъпка.....
и безплатен монтаж
и безплатен монтаж
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз съм с "Феродо" на задните колелета и от както ги сложих реших ,че вече само с "Феродо" ще спира колата ми ! Цената на задните беше 55 лева ....... при положение ,че не се сменят много често ..........не виждам защо да не ги давам ............а и не случайно фирмата е станала нарицателно име за накладките )
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моля за пояснение
Колеги, от няколко дни слушам предна дясна накладка как се опитва да "хърка"... имам чувството, че и при мен се втвърди педала... и след като споделих с приятел, какво сме говорили за втвърдяване на педала заради износени накладки, двамата стигнахме до заключението, че не можем да намерим логика за това...
Моля да ми обясните, каква е връзката и логиката да се втърдава педала при износени накладки, при положение че има хидравлика?
Мерси
Моля да ми обясните, каква е връзката и логиката да се втърдава педала при износени накладки, при положение че има хидравлика?
Мерси
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здрасти, Лъчо.
Ами и според мене едва ли има логика, макар и да не съм 100% сигурен. По-коро проблема иде от сервото. По принцип усилвателя на спирачките ти използва вакуума създаден от двигателя (което не е верно при дизеловите двигатели). Ако отнякъде изтича въздух, например от тези маркучи, които смучат въздух, т.е. скапва се вакуума, е напълно възможно да усещаш педала по твърд и при това колата ти да продължава да спира съвсем добре. Лошото продължение на този сценарии е, че е възможно да стане още по твърд, докато накрая усилвателя почти спре да действа, все едно караш на загасен двигател. Лично аз бих потърсил причината и в това. Още веднъж казвам, не твърдя че съм прав, но е напълно логично да е така.
Ами и според мене едва ли има логика, макар и да не съм 100% сигурен. По-коро проблема иде от сервото. По принцип усилвателя на спирачките ти използва вакуума създаден от двигателя (което не е верно при дизеловите двигатели). Ако отнякъде изтича въздух, например от тези маркучи, които смучат въздух, т.е. скапва се вакуума, е напълно възможно да усещаш педала по твърд и при това колата ти да продължава да спира съвсем добре. Лошото продължение на този сценарии е, че е възможно да стане още по твърд, докато накрая усилвателя почти спре да действа, все едно караш на загасен двигател. Лично аз бих потърсил причината и в това. Още веднъж казвам, не твърдя че съм прав, но е напълно логично да е така.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моля за пояснение
Аз също незнам конкретния отговор, но предполагам, че е заради цилиндърчетата на спирачките - задържат повече флуид и при натискане в тях влиза по-малък обем - оттам по-бързо вдигане на налягането - оттам и втвърдяване на педала...ох, замалко и аз да се объркамla4o написа:...Моля да ми обясните, каква е връзката и логиката да се втърдава педала при износени накладки, при положение че има хидравлика?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Аз сменях сервото. То си се чуваше, че съска но след като го смених и като се замисла нямаше нужда да го сменям но карай смених го.swetul4o написа:Всъщност как мога да проверя най-лесно дали имам некакъв проблем със сервото!?
Съскаше от към спирачната помпа. Вдигни капака на запален мотор и слушай. Иначе се държеше като здраво серво само дето педала беше по-твърд, с "новото" същата работа та се чудих с какво да уплътнявам. Като турих "новото" и ми се стори, че е по-добре но след като похарчиш пари ти се ще да е по-добре.
Имаше и други процедури които предизвиках, щото не можех да се сдържа да не рова.
Иначе от цялата олелия се опраиха спирачките и добре, че имам хубав навик да си слагам колана защото след година и половина каране с твърд педал, първите стъпки с отремонтираната спирачна система щяха да завършат с разбита мутра във волана.
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз си взех Симер - италиански и преди малко почнах да го сменям и "О чудо" новите накладки с 10мм по широки от старите! И пак върнах старите (който не повече от 2мм ) В понеделник ще ходя да ги подменя даже си направих и шаблонче от картон та като ида да взема точно каквито трябва!
п.с. това мойто ако не е "каръщина"...
п.с. това мойто ако не е "каръщина"...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта