Страница 1 от 1
Мондео - разлика в диамеръра на завиване?
Публикувано: 28 дек 2008, 20:38
от msotiroff
Имам чувството, че Мондеото е по - маневрено при завой надясно, отколкото наляво... т.е. при обратен завой надясно го взема за по - кратък път, отколкото ако правя обратния наляво... Не съм го мерил със точност, но виждам как колата е значително по - маневрена при десен завой...
Нормално ли е?
Re: Мондео - разлика в диамеръра на завиване?
Публикувано: 28 дек 2008, 21:55
от maistorabg
До като не провериш,нема как да стане,или ходи при врачка тя да ти каже
Изправаш таркалетата направо,и почваш да броиш колко оборота правиш до пълен лев;и след това до пълен десен,като почваш винаги от изправени гуми
Ако има разлика в броя на оборотите,на стенд,и си готов
ша завиваш еднакво и на дясно и на ляво

Re: Мондео - разлика в диамеръра на завиване?
Публикувано: 29 дек 2008, 00:35
от pantata
Доста коли имат различен диаметър на завой - примерно ляв 10м, десен 10,1 метра, потърси из някаква документация дали има разлика.
Re: Мондео - разлика в диамеръра на завиване?
Публикувано: 29 дек 2008, 20:35
от msotiroff
Оборотите на кормилото са еднакви в двете посоки... просто гумите се извиват повече надясно, отколкото наляво...

Re: Мондео - разлика в диамеръра на завиване?
Публикувано: 06 дек 2009, 15:12
от msotiroff
Грешка... Оборотите на кормилото са различни... наляво прави 1.25 оборота, а на дясно - 1.75, т.е. надясно прави с половин оборот повече и съответно завива повече и то осезаемо повече... прави разлика в обратен завой с 1.5 - 2.0 метра, което никак не е малко...
При изправени право напред гуми кормилото си стои правилно, за това си мисля, че няма проблем по кормилната уредба.
Да не би Мондеото по принцип да си завива така?!?!?
Re: Мондео - разлика в диамеръра на завиване?
Публикувано: 17 дек 2009, 00:08
от blago870208
не е от колата а от маистори по реглажа .иди да ти направят раглаж на ново и им обясни за проблема .
пак ти казвам не е от колата а от марзела на некои хора
