Намалява хидравличната течност за сервото на волана

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Намалява хидравличната течност за сервото на волана

Мнение от gin » 01 мар 2006, 12:51

Някъде почна да ми бяга маааалко по малко хидравличната течност, мисля, че е от маркучите, които са директно свързани за казанчето. Искам да питам:

1. Тази част от системата под високо налягане ли е?

2. С какво трябва да се съобразявам ако искам да долея някаква течност към сегашната, или трябва да сменя всичката?

Потребителски аватар
rejo
потребител
потребител
Мнения: 234
Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
Местоположение: София, жк Младост 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от rejo » 01 мар 2006, 12:57

Ако не можеш сам, иди при някой майстор просто да се увери, че е маркуче. Ако е маркуче - добре. Само ще го смениш.......Но ако не е - сигурно рейката пуска от някъде т.е. дори за да се провери и свали, става по-скъпичко и ти пожелавам да не е това проблема. Ако е много малко това, което чезне и си решил да не подменяш веднага маркучето (примерно), гледай какъв е цвета на маслото и доливай с такова (червено, синьо, зелено).

После като си сигурен какъв е проблема - ще се реши дали да долееш и да не пипаш или да го смениш цялото....

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 01 мар 2006, 13:03

Колко литра е цялото (долугоре), то май разхода за смяната му не е кой знае колко голям?

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 01 мар 2006, 16:49

долива му се масло за автоматични скоростни кутии. аз такова сипах ама не помня каква марка. в маркучите течността е под налягане. предполагам така защото 1. маркучите не са със скобки а са направо обримчини със стоманена лента и 2. за да има сервоусилвател помпата трябва да прави налягане.
случва се да тече не само от маркучите към казанчето но и от маркучите към рейката или от семеринга на помпата.
мисля че 1 л. стига. около 15 20 лв струва

Потребителски аватар
tisho.74
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 29 сеп 2005, 16:03
Модел на автомобила: Опел Астра '08 комби 150 к.с. CDTI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tisho.74 » 02 мар 2006, 16:48

И на мойта фиеста имам такова серво. От казанчето до помпата със сигурност не е под налягане. За останалото Jack е прав.
Това масло е червено на цвят, продават го и по ОМВ-тата.
Не мога да пиша повече, че съм на работа.
Търся си форд

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 мар 2006, 21:33

Хидравликата е под налягане. Системата е под налягане. Маркучите са за под налягане. Не се продават части от нея, а само цяла - от казанчето до блока на хидравликата. Случайно имах спукан маркуч (този, който се опира на казанчето)....ново в МП (първо там попитах) струва 7ххлв и поне седмица за доставка + труд и т.н. към 1000 :evil:
Ако си го свалиш сам (бая е зор) всеки майстор (хидравлики, компресори и т.н.) ще ти го направи за 5-10лв. В смисъл ако проблема е в маркуча (а те са 2)....В моя случай разбрах откъде ми процърква чак след като размърдах маркучите при работещ двигател - тогава си пръска :evil: ...

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта