Страница 1 от 1

Намалява хидравличната течност за сервото на волана

Публикувано: 01 мар 2006, 12:51
от gin
Някъде почна да ми бяга маааалко по малко хидравличната течност, мисля, че е от маркучите, които са директно свързани за казанчето. Искам да питам:

1. Тази част от системата под високо налягане ли е?

2. С какво трябва да се съобразявам ако искам да долея някаква течност към сегашната, или трябва да сменя всичката?

Публикувано: 01 мар 2006, 12:57
от rejo
Ако не можеш сам, иди при някой майстор просто да се увери, че е маркуче. Ако е маркуче - добре. Само ще го смениш.......Но ако не е - сигурно рейката пуска от някъде т.е. дори за да се провери и свали, става по-скъпичко и ти пожелавам да не е това проблема. Ако е много малко това, което чезне и си решил да не подменяш веднага маркучето (примерно), гледай какъв е цвета на маслото и доливай с такова (червено, синьо, зелено).

После като си сигурен какъв е проблема - ще се реши дали да долееш и да не пипаш или да го смениш цялото....

Публикувано: 01 мар 2006, 13:03
от gin
Колко литра е цялото (долугоре), то май разхода за смяната му не е кой знае колко голям?

Публикувано: 01 мар 2006, 16:49
от jack71
долива му се масло за автоматични скоростни кутии. аз такова сипах ама не помня каква марка. в маркучите течността е под налягане. предполагам така защото 1. маркучите не са със скобки а са направо обримчини със стоманена лента и 2. за да има сервоусилвател помпата трябва да прави налягане.
случва се да тече не само от маркучите към казанчето но и от маркучите към рейката или от семеринга на помпата.
мисля че 1 л. стига. около 15 20 лв струва

Публикувано: 02 мар 2006, 16:48
от tisho.74
И на мойта фиеста имам такова серво. От казанчето до помпата със сигурност не е под налягане. За останалото Jack е прав.
Това масло е червено на цвят, продават го и по ОМВ-тата.
Не мога да пиша повече, че съм на работа.

Публикувано: 02 мар 2006, 21:33
от kEFi
Хидравликата е под налягане. Системата е под налягане. Маркучите са за под налягане. Не се продават части от нея, а само цяла - от казанчето до блока на хидравликата. Случайно имах спукан маркуч (този, който се опира на казанчето)....ново в МП (първо там попитах) струва 7ххлв и поне седмица за доставка + труд и т.н. към 1000 :evil:
Ако си го свалиш сам (бая е зор) всеки майстор (хидравлики, компресори и т.н.) ще ти го направи за 5-10лв. В смисъл ако проблема е в маркуча (а те са 2)....В моя случай разбрах откъде ми процърква чак след като размърдах маркучите при работещ двигател - тогава си пръска :evil: ...