Страница 1 от 1
					
				Проблем с хидравликата
				Публикувано: 04 окт 2009, 18:14
				от sharik
				Здравеите имам проблем с хидравликата на Ескорт 96 като въртя волана се чува нещо като че ли стърже досега не ми е правило така от скоро се чува този шум в като потеглям при завой ми затяга волана за секунда все едно няма хидравлика ак може да ми помогнете със съвет ще съм благодарен
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 04 окт 2009, 18:37
				от а4о
				Ако има стържене и ти затяга,рейката е най-вероятно.Иди да я прегледат за луфтове или течове на стенд.Ремонт или втора ръка.
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 04 окт 2009, 19:40
				от sharik
				проверявах маслото беше малко под нивото има липса дали е от него ако долея дали ще се оправи
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 04 окт 2009, 21:08
				от pepy1
				ще се оправи ,но имаш теч на масло ,провери къде е ,обърни внимание за колко време колко течност доливаш-имай предвид че това не е малък проблем
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 04 окт 2009, 21:21
				от vargala81
				казанчето за хидравличната течност омазано ли е в масло?ако да, свали го и виш точно там дето се закача за разширителния съд да не е спукано.Мойто беше спукано точно там ,като го натиснеш леко и се вижда как от пукнатината тече .нивото ми падаше под минимум и въпреки това съм нямал стържене или затягане.
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 04 окт 2009, 21:22
				от sharik
				благодаря за информацията
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 09 окт 2009, 23:15
				от gazetto
				От хлабав ремък пак може.....Онзи ден бях така и кат го натегнах всичко е 6
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 11 окт 2009, 21:08
				от sheDule
				sharik написа:Здравеите имам проблем с хидравликата на Ескорт 96 като въртя волана се чува нещо като че ли стърже досега не ми е правило така от скоро се чува този шум в като потеглям при завой ми затяга волана за секунда все едно няма хидравлика ак може да ми помогнете със съвет ще съм благодарен
Имам същият проблем с хидравликата на Мондеото. Днес смених хидравличната рейка и теч вече няма, но проблема със стърженето определено не е от рейката и се чува от хидравличната помпа(вероятно не може да създаде достатъчно налягане). Натягането на ремъка, който задвижва помпата също не помогна. Проверих и маркуча, който връща обратно маслото от рейката в казанчето да не е запушен,но той е добре и би трябвало да работи на 6, но не. 

  Най-вероятно е за смяна хидравличната помпа! Ако отстраниш проблема преди мен пиши!
Допълнение: 
Смених ремъкa на хидравликата и стърженето изчезна. Изглежда стария ремък е бил прекалено отпуснат(беше оптегнат на максимум).
Дано и при теб проблема да е в ремъка. Има ремъци по 9,50лв и по 30лв.
 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 17 окт 2009, 16:58
				от dre55ed
				И моята кола издава този звук в студено време преди да е загряла, след това този звук от натягаща течността помпа изчезва.  

 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 14 ное 2009, 02:42
				от divak_84
				провери си тампоните на реактивната щанга първо може и от тях да е,ак ли не ще е рейката
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 16 ное 2009, 23:19
				от amplified
				колеги на мен ми е прекалено стегнат волана,  смених рейката с рейка втора ръка и волана като, че ли стегна повече - поне теча изчезна. Продължавам ли да гледам рейката или да обърна внимание на нещо друго?
			 
			
					
				Re: Проблем с хидравликата
				Публикувано: 11 фев 2010, 15:03
				от cockyhotty
				Една профилактична смяна на маслото с правилното и указаното в спецификацията е не лоша идея за всички. Не навременната смяна на масло унищожава който и да е агрегат. Особено пък хидравликата на волана, която реално няма читаво филтриране на маслото (има само нещо като груба цедка на връщащият маркуч в казанчето) и всичките стружки и замърсяващи частици си циркулират и режат всичко по пътя си с налягане 70-80 бара. По принцип във всички книги за ремонт, които съм гледал смяна на това масло просто не е описано като процедура, но си е наложителна процедура за колици на над 10 г. и 200 хил, км. Според мен смяната на това масло трябва да се прави на всеки 50 хил. км и 2-3 год. Не е кой знае колко скъпо-около 10 лв литъра и повечето системи побират до 1 л. Производителите на автомобили много ясно, че ще се похвалят, че използват масло за целият експлоатационен живот на автомобила, но това са пълни глупости- няма вечно масло!!!   След това се правят вече други проверки и се тръгва по пътя ремъци, ролки, помпи, рейки...