Проблем с лява полуоска
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 окт 2009, 22:12
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Проблем с лява полуоска
Здравейте колеги от скоро съм собственик на фокус 2 16-16V 2006 г бензин 100к.с имам проблем но не зная какъв.Вътрешното каре на лявата полуоска излиза от чашката и работи наполовина отвън и се държи да не падне на земята единствено на маншона и това най вече се случва в завой а след това се чува неприятен звук но явно се намества и отново е добре,смених карето защото беше вече разбито с надеждата да се оправи но за два дни и пак така и сигурно и новото каре е вече за боклука.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: Проблем с лява полуоска
Като причина да излиза е разбит шарнир или тампони ,ама пък толкова много разбити да са не ми се вярва.Идругото нещо за което се сещам е някой да е сменял полуоска и да е поставена по къса за друк модел Форд ,или носача.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с лява полуоска
При мен излизаше защото майстора който ми сменяше маншона небеше сложил зегерка.Ходих при друг майстор, сложихами зегерка и се оправи, но това беше на външното каре.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 окт 2009, 22:12
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с лява полуоска
Колеги всъщност забравих да кажа че е имала удар от тази страна но не разбирам и не се сетих че може да е от значение и носача е сменян но според собственика полуоската не е а за шарнира и тампоните сме гледали нямат проблем.Друг човек ми каза да проверя дали нещо не е изместено но ходих на стенд и всичко е нормите а и от там ми казаха че разликата е в порядъка на 15-20мм ако имало такова изместване то щели да ми свирят гумите защото някакви други параметри не запомних какви също се измествали.А ако са ми сложили друг носач или полуоска как да разбера че не са с оригиналните размери и възможно ли е да стане нещо такова имам предвид някоя част да не е от този модел и как да разбера коя и моля ако някой може да ме насочи към сервиз в Бургас за този проблем че ми казаха да не ходя в мото пфое щото са много зле.Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 окт 2009, 22:12
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с лява полуоска
Много благодаря колега за труда който си направил ама моята кола е фокус 1.6-16v бензин 10.2006г а и като гледам това е дясна полуоска а при мен проблема е в лявата.Днес ходих на майстор и според тях нямам никакъв проблем с геометрия и съосие както и носача си е същия но според тях полуоската е от дизеловия вариант на този модел и според каталозите които не видях но те проверяваха дизеловата е с 21мм по къса от но по всичко друго са идентични и силно се надявам да е така.Поръчаха друга полуоска демек истинската и утре ще видим резултата.Ако някой може да ми даде параметри за тия полуоски моля ще бъда много благодарен имам предвид брой шлици дължина и дебелина на пръта с каретата, че ми писна да ме правят на балък.Мерси много
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с лява полуоска
Извинявай! въобще не обърнах внимание, че става въпрос за Фокус мк-2
просто ти показах за кои зегерки става въпрос, защото при мен имаше доста голям луфт и като сложиха зегерка се оправи.Ако полуоската е от дизел или от по-големите бензинови двигатели тя е различна, но немога да ти кажа точно каква им е разликата.На 1.6 и 1.4 Zetec-s са еднакви ,но гледай каталожните номера, че през 2005 до 2007 г.слагат едни а после други.Ето ти снимка от микрокат, отстрани са каталожните номера 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 окт 2009, 22:12
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с лява полуоска
Много благодаря колега сега разбирам че всичко в поставянето на карето и полуоската е точно но явно самата ми полуоска идва с около 20-25мм по къса затова те моля ако имаш информация за дължината на полуоската с монтирани на нея карета в напълно свито положение(прибрани възможно най много към вътрешното каре защото външното е фиксирано с зегер а вътрешното е свободно и стои свободно в тунел от 60мм)а в моя случай карето стои на ръба на тунела и при малко напрежение излиза и се държи да не падне на земята единственно от маншона.БЛАГОДАРЯ
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 окт 2009, 22:12
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с лява полуоска
Добър ден на всички.Искам да разкажа как се разви моя случай,оказа се че и полуоската и каретата ми са наред единственния проблем е че двигателя е мръднал с около 20мм но всичко по окачването е наред имам предвид диагонали,съосие и пр.Но новото при окачването на новия фокус е че двигателя и окачването са съвсем независими,окачването е на моста а двигателя е хванат с тампони към две греди които са продължение на шасито и дефакто са съвсем индивидуални тоест ако ти идват всички мерки по ходовата част това не означава че мотора е на точната позиция,така че се надявам до ден два да ми оправят проблема.
- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Проблем с лява полуоска
успех.като оправиш проблема,сподели решението му 

Бъди себе си,има достатъчно други
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта