Страница 1 от 1

особеност при паркиране

Публикувано: 09 май 2006, 15:25
от MegatroniC
Един малко "глупав" въпрс, ама понеже разбирам само от анатомията на компютри а от анатомията на автомобилите хич :)
Та в двора между две кооперации където спирам колата, мястото е ограничено и понякога се налага да паркирам на един наклон, наклона е на една страна, има ли проблем по окачването на колата ако стои така, понеже е неравномерно разпределена тежестта ?

Публикувано: 09 май 2006, 15:41
от demiro
Няма проблем колега,страшно става ако стои повече от 10 години примерно под наклон,ще трябва да караш само по овални писти от типа на Дайтона :lol:
А сега сериозно,не се притеснявай въобще :!:

Публикувано: 23 май 2006, 12:34
от angel
аз като си внесох моита кола имах за сменяне тампони на заден мост...и маистора си го обиасни с тва че тея германци много паркирали на тротоара..

Публикувано: 01 юни 2006, 19:03
от chains
Е, твоята кола е лека; проблем би било, ако караш дизел /мотора е доста тежък/ и я паркирашвинаги с вирната нагоре задница - това може да доведе до поомекване на пружините, но ще отнеме доста време, така че споко!

Публикувано: 24 юли 2006, 01:06
от веден
Колега сравни го със самия себе си - стоиш прав на равно и на наклон, има ли разлика :lol: [/img]

Публикувано: 24 юли 2006, 15:08
от chains
Хмм, колеги да ви кажа на какъв странен феномен бях свидетел - значи от около две години си паркирам комбито на един тротоар и сутрин слизам като завивам на ляво, та при реглажа миналата седмица майстора откри, че задния ми мост е усукан /при слизане само в една посока съм изместил окачването на задния мост/ и първия въпрос му бе "на бордюр ли паркирам и винаги в една посока ли слизам?"; хубавото при мен бе, че задния мост на Мондито е регулируем и с един макар и труден реглаж всичко се оправи. Та той ме посъветва да редувам посоките на слизане за да не се упражнява натиск, тоест при усукването на купето да не слиза само на една страна и че това важи с двойна сина на коли, на които задния мост не подлежи на допълнителен реглаж, защото ще последва скъп и сложен ремонт!

Re: особеност при паркиране

Публикувано: 17 юни 2008, 13:28
от MegatroniC
Ето ме отново на тоя тъп въпрос а може би не толкова тъп :D:
Навремето преди 2 години успях да избегна това място с много ядове и караници с комшиите след което пък я спирах в не толкова добре проектирания (и за това празен) подземен гараж. Но след като изтървах иделаната крива за влизане в него и ужулих фиестето, повече там не ми се влиза и се наложи да се върна към спиране перпендикулярно на входа на тоя гараж (така наречения "наклон"). Стоя една седмица там вчера като я изкарах да ходя на пазар лежеше на една страна (на която е била наклонена), след около 10-15 мин се върна в нормалното си състояние, което ме навежда на мисълта че амортисьорите се товарят като е паркирана така колата. Тия дни може да пусна една снимка.
Ама айде ако само амортисьорите, бива така или иначе мисля догодина да ги сменям, притеснява ме поста на chains, да не се усуче нещо ..... :roll:

Re: особеност при паркиране

Публикувано: 17 юни 2008, 18:14
от HACKO
Не се натоварват амортисьорите а пружините. Обаче както сам си забелязал след като се "разкърши" нещата се оправят.