Неравномерно износване на накладки!
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Неравномерно износване на накладки!
Преди седмица си смених предните накладки. Сложих Зелено Феродо. След като свалих старите Бендикс, видях че и двете "външни" (тези, които се падат откъм страната на колелото) накладки са по-износени от "вътрешните" (тези, които са откъм коша на мотора). Значи и откъм двете колела износването е равномерно. Разликата м-у вътрешните и външните е около 3,5-4мм.
Нормално ли е това? Защото на мен ми се струва странно!
Нормално ли е това? Защото на мен ми се струва странно!
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Когато при спиране бяга на една страна ми се струва че едното колело държи повече, а не че едната от двете накладки на същото колело държи повече. Обикновено ако когато едното колело държи повече от другото натам дърпа колата...
А като се замисля и аз все съм виждал неравномерно износени накладки - не мисля че е проблем.
А като се замисля и аз все съм виждал неравномерно износени накладки - не мисля че е проблем.
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
При коли с плаващ диск спирачният сапорт се движи от едно бутало.При натискане на спирачка се опира пурво вътрешната накладка избутва сапорта навутр(към коша) до блокирване на диска.След отпускане на педала буталото се пребира и вътрешната накладка се отпуска а вуншната остава блокирана до момента в които диска не я избута заедно с сапорта .Времето в което има контакт външната накладка с диска е повече от колкото вътрешната и от там идва разликата
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това обяснява всичко!buhap написа:При коли с плаващ диск спирачният сапорт се движи от едно бутало.При натискане на спирачка се опира пурво вътрешната накладка избутва сапорта навутр(към коша) до блокирване на диска.След отпускане на педала буталото се пребира и вътрешната накладка се отпуска а вуншната остава блокирана до момента в които диска не я избута заедно с сапорта .Времето в което има контакт външната накладка с диска е повече от колкото вътрешната и от там идва разликата
Мерси!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта