Не спира да тресе

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 19 авг 2006, 08:57

бих посъветвал да проверите джантите си,ако има крива джанта при шофиране няма да я усетите,но на спиране тресе здраво...погледнете и тях...
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...

Потребителски аватар
ba6bastunabg
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 12 авг 2006, 19:12
Модел на автомобила: Mondeo
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от ba6bastunabg » 19 авг 2006, 21:57

Щом са ти нови дисковете и накладките.Трябва да се почисти и замери фланеца върху който лягат дисковете. Имах случай същия само че на Транзит и се оказа крива главината върху която ляга диска. Най-добре е да ги измериш на място без да я сваляш. Не е лошо да провериш и за луфт във водачите на супортите макар че се съмнявам да е от това.

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 21 авг 2006, 17:09

колкото и банално да звочи виж си гумите.може да имат много малак не забелейим балон или да не е балансирана някоя.мен така ми тресе мейду 60-70 и е от гума

Захари
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Захари » 04 сеп 2006, 15:54

Прочетох, че всички се оплаквате, че ви тресат колите. Моята също беше така. При по-висока скорост цялата вибрираше, носеше наляво, а воланът играеше. Всичко по нея беше наред. Отидох да балансират гумите, а после я закарах на реглаж. Направо залепна на пътя. Когато се сменят неща по предницата, нормално е да има нужда от реглаж.

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 04 сеп 2006, 16:40

При толкова много сменени неща и пак да тресе трябва да е от гумите или джантите 8) (може и от двете по малко)

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 04 сеп 2006, 16:45

Да ако наистина окачването е ремонтирано основно и всичко е поставено както трябва единственото, за което се сещам е, че трябва да се направи реглаж и да се видят и самите гуми. Като казвам реглаж имам предвид при майстор, който си разбира от работота. До сега са ми правили реглаж някъде 8-9 пъти и само при 2 от тях хората наистина си свършиха работата. Майсторите ги знаете какви са днешните, имам и друг пример - баща ми сменя заден лагер на главина (на опел) 4 пъти и псувахме ли псувахме че били боклуци и накрая се оказа кофти задна гума, която е виновна да лагера да се разбива. И това го установи 4тия майстор при който ходи да сменя лагера!
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Захари
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 31 авг 2006, 15:45
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Захари » 04 сеп 2006, 16:54

Вярно е това за майсторите. Който не е решил, той не е станал такъв. Аз винаги първо проучвам къде са останали доволни и там ходя. Честно ви казвам, тресеше много, а след реглажа, който беше на компютърен стенд, не е мръднала почти година. Сега ми се струва, че пак започва леко да тресе, но от тези дупки е нормално.

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 04 окт 2006, 12:55

Братле , а лети джанти имаш ли ? на мене ми се беше случило такова нещо и се оказа че болтовете на джантите са с около 2-3мм по дълги и като се навият опират някаде си , дадох ги на стругар да го пристърже и проблема беше решен за жълти стотинки :)

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 07 окт 2006, 21:01

Дори и нови винаги проверявам сп.дискове на струг и доста често има проблеми, едно изтърване на нов вентилиран диск за Ивеко от 1.20-40см. го разбалансира/след като го проверихме/.При складиране при транспорт винаги е възможно да станат такива неща а и често се случват, така че първо проверявайте спирачните дискове.

Р.С. това е от 25.05.2006"fiestaracing"-сигорно вече е забравил че е ставало нещо такова

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта