Страница 1 от 1

Как да извадя полуоската!

Публикувано: 24 май 2006, 18:33
от KiRoFF
Откачи ми се полуоската. Срязах болта на шарнира защото превъртя и накрая се оказа че просто нямам идея как да я сваля .. мислех че просто е вади ... моля помогнете.. благодаря ...


благодаря ви предварително .. а ако ми кажете и горе долу как вървят шарнирите ще съм още по благодарен ...

За полуоската

Публикувано: 24 май 2006, 21:58
от HACKO
При свалянето на полуоската на FORD най големият проблем е болтът, който стяга стеблото на шарнира. Както разбирам, ти си решил проблема, така че оттук нататък работата се свежда до изваждане на шарнира със по-голяма щанга затъкната м-у носача и подходящо място на купето. След това се вади външното каре от главината (ако не си развил гайката на карето развий я преди да извадиш шарнира) после със рязко но не много силно дръпване се измъква полуоската със вътрешното каре от скоросната кутия. Ако не иска да излезе с добро се напъва м-у ск.нутия и карето със щтанга. ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ болта на шанира който си отрязал задължитено трябва да се смени с оригинален такъв или да се направи на струг като се спазва строго диаметъра на стеблото! Желая ти успех.

Публикувано: 24 май 2006, 22:19
от KiRoFF
мерси наско страшно много ми помогна ... и така шарнира и полуоската е свалена ... но горанта й част подозирам че остана в диференциала ... те свалих маншона и не съм много сигурен но мисля че една част остана или просто не се сваля ... говоря за горната част на лявата полуоска ... ако е така дайте идея как да я сваля без да я нараня ...

Публикувано: 24 май 2006, 22:36
от paci
KiRoFF написа: ... говоря за горната част на лявата полуоска ...
Кое е горна и щом има горна начи има и долна та кое е горна и кое е долна част на полуоска ?
От към скоростната кутия не я държи нищо.
Окачването я държи вкарана в скоростната кутия.
Само маншона откачи и би трябвало да си излезе.

Публикувано: 25 май 2006, 08:52
от HACKO
Ако не ти е изтекло маслото значи си разглобил вътрешното каре.Това не е никакъв проблем просто взимай щангата инапъни между ск.кутия и това което е останало. Но ако няма да го сменяш не го вади.