Страница 1 от 1
хидравлика на ескорт 96г 1,6/16
Публикувано: 11 яну 2011, 19:48
от k2k
Би ли ми убяснил някой, ако има балончета при включен двигател в съда на хидравличната течност каква може да е повредата. Напоследък започнах да доливам и ми бяха казали, че има теч от някакъв датчик който се намира над масления филтър.
Re: хидравлика на ескорт 96г 1,6/16
Публикувано: 13 яну 2011, 11:08
от Revell
датчика се намира на самата рейка, от горната страна. За теч можеш да провериш като погледнеш зад двигателя...рейката се вижда дали е омаслена. Друг е въпроса ако има теч от някъде другаде и само цапа там. Най - добре е на канал да се погледне. При мен първо протече от маншоните на накрайниците. От датчика не ми е текло за сега. А при наличие на балончета май теча трябва да е доста обилен че чак въздух да взема...
Re: хидравлика на ескорт 96г 1,6/16
Публикувано: 13 яну 2011, 16:00
от k2k
Благодаря за мнението.Днес свалих датчика (намира се на тръбичка точно над масления филтър).Търсих в два магазина за нов, като занесох сваления и там не можаха да намерят нищо (явно само в МП трябва да се търси). Датчика е такъв за налягане предполагам, но интересното беше, че и с него и без него никъде на таблото не индикира включен ли е или не. Взех генерално решение и залепих отпред отвора му с лепило и го завих.Теча спря и проблема поне засега е решен. Ако някой знае да каже като падне налягането на хидр.течност светва ли някъде лампа - предполагам, че е затова. Само за информация надписа на датчика е следния : 96FP3N824ВА 5265А
Re: хидравлика на ескорт 96г 1,6/16
Публикувано: 13 яну 2011, 17:47
от Nebhotep
Колега, по евтини оригинални части Моторкрафт в София можеш да си закупиш от магазина на Моторкрафт на пазара Димитър Петков след бензиностанция Еко. Телефон: 9201432. Магазинът многократно е обслужвал колеги от форума и са оставали доволни. Цената на датчика там е около 60 лв.
На таблото няма никаква индикация за налягането в рейката!
Успех!
Re: хидравлика на ескорт 96г 1,6/16
Публикувано: 17 яну 2011, 16:24
от Revell
Датчика служи на компютъра и дава информация за натоварването на рейката, чрез налягане. При натоварване падат оборотите на двигателя при работа на място, което е сигнал за компютъра да подаде гориво за стабилизиране на оборотите.