Омасляване на маркуч на хидравликата!

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Омасляване на маркуч на хидравликата!

Мнение от Nebhotep » 02 фев 2011, 17:48

Здравейте, във форума има много теми за теч от маркуча за високо налягане от помпата към рейката, но няма за маркуча за връщане на хидравличната течност. Не знам как се казва, за ниско налягане ли? Та проблемът е следния: долу ниско близо до рейката има фитинг, който свързва гумения хидравличен маркуч с металната тръбичка, която идва от рейката. Та въпросният маркуч минава през цялата предница на колата и прави серпентина, явно предназначена за охлаждането на течността и влиза обратно в казанчето. На въпросният фитинг има леко омазняване, което е малко (например няколко капки на ден). Самият фитинг се присъединява на резбови принцип. Въпросът е: може ли по някакъв начин да се уплътни резбата или да се закупи нов фитинг, защото се продава само оригиналния маркуч, койте е на цена от около 200 лв. Благодаря за отзивите!

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Омасляване на маркуч на хидравликата!

Мнение от Nebhotep » 03 фев 2011, 17:33

Здравейте, днес се опитах да огледам по- обстойно връзката на металния и гумения маркуч. Там където се свързват има нещо като пластмасово покритие, незнам как му се вика май кербована анкера връзка. С две думи няма май какво да се затяга. Размърдах нагоре надолу маркучите в опит да наместя снадката им и за мой късмет сълзенето спря. Минах 10 километра пробег и вече няма омасляване. Но това е само временно, явно като загрубеят нещата ще трябва да свалят маркучите и наново да се запресоват в специализирани фирми. Това е от мен засега, ако някой знае как се затяга връзката между маркучите да свирка.

Потребителски аватар
kkkc100
потребител
потребител
Мнения: 478
Регистриран: 16 яну 2010, 23:32
Модел на автомобила: Mondeo MK3 TDCI 2.0 130 HP /X.2001/
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Омасляване на маркуч на хидравликата!

Мнение от kkkc100 » 22 фев 2011, 16:18

Nebhotep написа:Здравейте, днес се опитах да огледам по- обстойно връзката на металния и гумения маркуч. Там където се свързват има нещо като пластмасово покритие, незнам как му се вика май кербована анкера връзка. С две думи няма май какво да се затяга. Размърдах нагоре надолу маркучите в опит да наместя снадката им и за мой късмет сълзенето спря. Минах 10 километра пробег и вече няма омасляване. Но това е само временно, явно като загрубеят нещата ще трябва да свалят маркучите и наново да се запресоват в специализирани фирми. Това е от мен засега, ако някой знае как се затяга връзката между маркучите да свирка.
колега на специална преса се прави тази връзка ...... няма какво да направиш сам ....освен да го прецакаш тотално
Цял живот живееш само заради един миг.
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта