Страница 1 от 1

Омасляване на маркуч на хидравликата!

Публикувано: 02 фев 2011, 17:48
от Nebhotep
Здравейте, във форума има много теми за теч от маркуча за високо налягане от помпата към рейката, но няма за маркуча за връщане на хидравличната течност. Не знам как се казва, за ниско налягане ли? Та проблемът е следния: долу ниско близо до рейката има фитинг, който свързва гумения хидравличен маркуч с металната тръбичка, която идва от рейката. Та въпросният маркуч минава през цялата предница на колата и прави серпентина, явно предназначена за охлаждането на течността и влиза обратно в казанчето. На въпросният фитинг има леко омазняване, което е малко (например няколко капки на ден). Самият фитинг се присъединява на резбови принцип. Въпросът е: може ли по някакъв начин да се уплътни резбата или да се закупи нов фитинг, защото се продава само оригиналния маркуч, койте е на цена от около 200 лв. Благодаря за отзивите!

Re: Омасляване на маркуч на хидравликата!

Публикувано: 03 фев 2011, 17:33
от Nebhotep
Здравейте, днес се опитах да огледам по- обстойно връзката на металния и гумения маркуч. Там където се свързват има нещо като пластмасово покритие, незнам как му се вика май кербована анкера връзка. С две думи няма май какво да се затяга. Размърдах нагоре надолу маркучите в опит да наместя снадката им и за мой късмет сълзенето спря. Минах 10 километра пробег и вече няма омасляване. Но това е само временно, явно като загрубеят нещата ще трябва да свалят маркучите и наново да се запресоват в специализирани фирми. Това е от мен засега, ако някой знае как се затяга връзката между маркучите да свирка.

Re: Омасляване на маркуч на хидравликата!

Публикувано: 22 фев 2011, 16:18
от kkkc100
Nebhotep написа:Здравейте, днес се опитах да огледам по- обстойно връзката на металния и гумения маркуч. Там където се свързват има нещо като пластмасово покритие, незнам как му се вика май кербована анкера връзка. С две думи няма май какво да се затяга. Размърдах нагоре надолу маркучите в опит да наместя снадката им и за мой късмет сълзенето спря. Минах 10 километра пробег и вече няма омасляване. Но това е само временно, явно като загрубеят нещата ще трябва да свалят маркучите и наново да се запресоват в специализирани фирми. Това е от мен засега, ако някой знае как се затяга връзката между маркучите да свирка.
колега на специална преса се прави тази връзка ...... няма какво да направиш сам ....освен да го прецакаш тотално