лагер ли е?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 05 сеп 2006, 16:59

nikolovvd написа:Ами искайте фактура с касова бележка! Какво ще им се кланяме. Утре като стане сакатлъка и те обвинят, че колата ти не е в изправност, а ти си излязал току що от сервиза как ще докажеш, че майстора не си е свършил работата, а ти е взел пари за това. В съда вярват на безспорните доказателтва.
Така е, но само на теория за сега. Може би само МП са способни да поддържат сервизна книжка на колата ти и да дават гаранция, за извършени от тях ремонти със техни части - но при тях си е доста по-скъпичко. На това разбира се залагат хилядите майстори на свободна практика. На един такъв майстор трябва освен фактура и касова бележка да му искаш и документ, в който е описано какво точно е пипал по колата. а даже и да имаш такъв не съм сигурен до колко закона в момента ти дава възможност да потърсиш правата си ако се наложи...
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 11 сеп 2006, 21:21

А аз имам запитване относно лагерите - сменихме преди време задни леви лагери и за сега са ок, но сега пък десните почнаха да бучат яко, та въпроса ми е колко са в Мото-Фое ? иначе за 40 лева във Хенди има, но искам оригинални. Та някой я каталог, я цена знае ли ?

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 20 сеп 2006, 14:30

Нкой ме беше питал какво маже да ти се случи от лагер. Освен просто да вие. На мен колело не ми е блокирало до сега, но.
Разказ.
Пътувам Варна-София. Спя на задната седалка. Жената кара. Ивелина, казвам, бучи ти нещо колата! Не бучала.
Спираме в Търново. Тъмно като в...
Хапваме на Щастливеца. Мен нещо ме човърка...
Слизам вдигам на крик. Завъртам предна лява - бучи. Хващам я - клати се като ръзвален зъб.
Питай ме с кой акъл тръгвам. И като се почна. Диск, главина, джанта - светят в тъмното! Греста от маншона на карето - навсякъде. На всеки завй гумата сменя наклона и волан ще ми избяга от ръцете.
И това при пълзене с 20-30! Е вярно че беше с "ренде", но марката няма значение.
Айде сега да се предствим ако бях продължил да спя и да кара половинката със 100+

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 21 сеп 2006, 20:26

При продължително шофиране /като до морето/ и поддържане на висока скорост разбития вече лагер загрява неимоверно и буквално започват да се топят елементите му и дори може накрая някой да изчезнат напълно, в следствие на което блокира колелото и в най-добрия случай колата леко се завърта / при 20-30км в ч./ при по-висока скорост /100 и нагоре/ - има дори случаи когато то се откъсва от автомобила заедно с половината окачване, но дори и да не се откъсне се започва едно въртене, сучене, преобръщания и т.н.

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 22 сеп 2006, 01:05

причината е че се къса сепаратора на лагера и всички съчми се събират една до друга от там идва блокирането на лагера ммдааа :D
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
hvg
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
Местоположение: Ловеч
Status: Извън линия

Мнение от hvg » 22 сеп 2006, 10:55

Ммм да и при мене се получи точно така само че, от пренатягане почна да прегрява, скъса сепаратора и всички ролки се "завариха" на купчинка и от там... блокиране, добре че развъртя по външен диаметър направо по главината та нестана някакъва по голяма беля!!!

subincho
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 29 сеп 2006, 17:12
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,1 CLX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от subincho » 29 сеп 2006, 18:12

Здрасти, аз много ядове брах с тези лагери, много ментета има, май всички са ментета.
Понеже много карам и .....

Както и да е

Отиваш и купуваш лагери SKF от централният дистрибутор. Скъпи са но ще си спестиш пари като ги купиш.
Другото което е имаш ли капачки от външната страна на лагерите, ако нямаш си сложи, защото от там може да идват ядовете с лагера, но по вероятно ми се струва да от менте лагери.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта