Страница 2 от 2

Публикувано: 05 сеп 2006, 16:59
от orlinm
nikolovvd написа:Ами искайте фактура с касова бележка! Какво ще им се кланяме. Утре като стане сакатлъка и те обвинят, че колата ти не е в изправност, а ти си излязал току що от сервиза как ще докажеш, че майстора не си е свършил работата, а ти е взел пари за това. В съда вярват на безспорните доказателтва.
Така е, но само на теория за сега. Може би само МП са способни да поддържат сервизна книжка на колата ти и да дават гаранция, за извършени от тях ремонти със техни части - но при тях си е доста по-скъпичко. На това разбира се залагат хилядите майстори на свободна практика. На един такъв майстор трябва освен фактура и касова бележка да му искаш и документ, в който е описано какво точно е пипал по колата. а даже и да имаш такъв не съм сигурен до колко закона в момента ти дава възможност да потърсиш правата си ако се наложи...

Публикувано: 11 сеп 2006, 21:21
от EscortMK51.3
А аз имам запитване относно лагерите - сменихме преди време задни леви лагери и за сега са ок, но сега пък десните почнаха да бучат яко, та въпроса ми е колко са в Мото-Фое ? иначе за 40 лева във Хенди има, но искам оригинални. Та някой я каталог, я цена знае ли ?

Публикувано: 20 сеп 2006, 14:30
от red
Нкой ме беше питал какво маже да ти се случи от лагер. Освен просто да вие. На мен колело не ми е блокирало до сега, но.
Разказ.
Пътувам Варна-София. Спя на задната седалка. Жената кара. Ивелина, казвам, бучи ти нещо колата! Не бучала.
Спираме в Търново. Тъмно като в...
Хапваме на Щастливеца. Мен нещо ме човърка...
Слизам вдигам на крик. Завъртам предна лява - бучи. Хващам я - клати се като ръзвален зъб.
Питай ме с кой акъл тръгвам. И като се почна. Диск, главина, джанта - светят в тъмното! Греста от маншона на карето - навсякъде. На всеки завй гумата сменя наклона и волан ще ми избяга от ръцете.
И това при пълзене с 20-30! Е вярно че беше с "ренде", но марката няма значение.
Айде сега да се предствим ако бях продължил да спя и да кара половинката със 100+

Публикувано: 21 сеп 2006, 20:26
от chains
При продължително шофиране /като до морето/ и поддържане на висока скорост разбития вече лагер загрява неимоверно и буквално започват да се топят елементите му и дори може накрая някой да изчезнат напълно, в следствие на което блокира колелото и в най-добрия случай колата леко се завърта / при 20-30км в ч./ при по-висока скорост /100 и нагоре/ - има дори случаи когато то се откъсва от автомобила заедно с половината окачване, но дори и да не се откъсне се започва едно въртене, сучене, преобръщания и т.н.

Публикувано: 22 сеп 2006, 01:05
от kurshuma
причината е че се къса сепаратора на лагера и всички съчми се събират една до друга от там идва блокирането на лагера ммдааа :D

Публикувано: 22 сеп 2006, 10:55
от hvg
Ммм да и при мене се получи точно така само че, от пренатягане почна да прегрява, скъса сепаратора и всички ролки се "завариха" на купчинка и от там... блокиране, добре че развъртя по външен диаметър направо по главината та нестана някакъва по голяма беля!!!

Публикувано: 29 сеп 2006, 18:12
от subincho
Здрасти, аз много ядове брах с тези лагери, много ментета има, май всички са ментета.
Понеже много карам и .....

Както и да е

Отиваш и купуваш лагери SKF от централният дистрибутор. Скъпи са но ще си спестиш пари като ги купиш.
Другото което е имаш ли капачки от външната страна на лагерите, ако нямаш си сложи, защото от там може да идват ядовете с лагера, но по вероятно ми се струва да от менте лагери.