Боядисване на спирачни апарати и барабани
Публикувано: 26 мар 2011, 18:56
Видях, че в други форуми е описано със снимков материал как се прави това, реших и аз днес да напиши няколко реда тук.
Реших да си пооправя барабаните и предните спирачни апарати, че бяха много ръждясали (само барабаните), а след като сложих лети джанти на Фиестичката, стана много грозно и се виждаше.
Трябва да се сдобиете с спрей за спирачни апарати DupliColor (за него има най-добри отзиви). Предлага се в четири цвята: червен, жълт, син и светло син. Закупих си го от Бриколаж и струваше 9,95. На мен ми стигнаха 2 опаковки, даже ми остана малко.

Трябва ви и коресилин за обезмасляване и почистване. На "Селт" е добър и струваше 2,99 в Бриколаж.

Накрая ви трябва и преобразовател на ръжда. Всякакъв върши работа, изключая българския на Селт, който е зелен на цвят. Той е голям майтап.
Моите барабани бяха в това състояние:

Вземате телена четка или както в моя случай телена четка за дрелка. Струва 2-3 лв.

Почиствате с телената четка хубаво от всякъде. След което, напоявате един парцал с коресилина и почиствате от боклуците и по този начин обезмаслявате. После вземате парцал и с малко преобразовател намазвате навсякъде, но с малко. Накрая трябва да се получи горе-долу това: (При мен е черно, защото метала беше много лошо ръждясал. Ако искате да е като нов, лъскав ви трябва шлайф с шкурка)

Спрея изсъхва за минути. Получава се това (при мен е по-тъмно, защото основата беше тъмна):


На предния диск се вижда оцапано по него, но след две спирания се изчиства.
Ето така изглежда с джантите:


Реших да си пооправя барабаните и предните спирачни апарати, че бяха много ръждясали (само барабаните), а след като сложих лети джанти на Фиестичката, стана много грозно и се виждаше.
Трябва да се сдобиете с спрей за спирачни апарати DupliColor (за него има най-добри отзиви). Предлага се в четири цвята: червен, жълт, син и светло син. Закупих си го от Бриколаж и струваше 9,95. На мен ми стигнаха 2 опаковки, даже ми остана малко.

Трябва ви и коресилин за обезмасляване и почистване. На "Селт" е добър и струваше 2,99 в Бриколаж.

Накрая ви трябва и преобразовател на ръжда. Всякакъв върши работа, изключая българския на Селт, който е зелен на цвят. Той е голям майтап.
Моите барабани бяха в това състояние:

Вземате телена четка или както в моя случай телена четка за дрелка. Струва 2-3 лв.

Почиствате с телената четка хубаво от всякъде. След което, напоявате един парцал с коресилина и почиствате от боклуците и по този начин обезмаслявате. После вземате парцал и с малко преобразовател намазвате навсякъде, но с малко. Накрая трябва да се получи горе-долу това: (При мен е черно, защото метала беше много лошо ръждясал. Ако искате да е като нов, лъскав ви трябва шлайф с шкурка)

Спрея изсъхва за минути. Получава се това (при мен е по-тъмно, защото основата беше тъмна):


На предния диск се вижда оцапано по него, но след две спирания се изчиства.
Ето така изглежда с джантите:

