РЪЧНА СПИРАЧКА
Публикувано: 10 апр 2011, 14:53
Здравейте колеги!
Колата ми е Форд Ескорт Хечбек 1.8 ТDI 97 год. внос февруари 2011 год. от Австрия.
Когата я купих при натискане на спирачката се чуваше стъргане което постепенно с изминаването на километрите се увеличаваше и нямаше никаква ръчна спирачка.
Погледнах предните накладки и всичко беше наред, бяха абсолютно нови и тогава погледнах и задните накладки. При тяхположението беше ткова, че почти вече се беше изтрило феродото, а това което беше останало се беше изпекло на камък.
Барабаните са от малките и като занесох една накладка за сравнение ми казаха, че на моя форд заводски накладките са от Фиеста колко е вярно незнам.
Ръчната спирачка се оправи и държи хубаво но ми прави впечатление, че трябва да се издърпа по високо и лоста стои по изправен за да задържи колата при по голям наклон. При издърпването на лоста нагоре не винаги но понякога се чува едно по силно неспецифично щтракане все едно когато някои зъб опуска.
Опитах да натегна въжетата отгоре но ми се струва, че гайката се върти безконечно и неусещам да има натягане.
ПРОБЛЕМ ЛИ Е ТОВА КАТО РЪЧНАТА РАБОТИ НО ПРЕПУКВА ПОНЯКОГА И ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ?
Накладките ги смених онзи ден в петък на 08.04. и съм минал около 50 км от тогава.
Разни пишман майстори казват, че ще се оправи с карането но аман от такива специалисти.
Колата ми е Форд Ескорт Хечбек 1.8 ТDI 97 год. внос февруари 2011 год. от Австрия.
Когата я купих при натискане на спирачката се чуваше стъргане което постепенно с изминаването на километрите се увеличаваше и нямаше никаква ръчна спирачка.
Погледнах предните накладки и всичко беше наред, бяха абсолютно нови и тогава погледнах и задните накладки. При тяхположението беше ткова, че почти вече се беше изтрило феродото, а това което беше останало се беше изпекло на камък.
Барабаните са от малките и като занесох една накладка за сравнение ми казаха, че на моя форд заводски накладките са от Фиеста колко е вярно незнам.
Ръчната спирачка се оправи и държи хубаво но ми прави впечатление, че трябва да се издърпа по високо и лоста стои по изправен за да задържи колата при по голям наклон. При издърпването на лоста нагоре не винаги но понякога се чува едно по силно неспецифично щтракане все едно когато някои зъб опуска.
Опитах да натегна въжетата отгоре но ми се струва, че гайката се върти безконечно и неусещам да има натягане.
ПРОБЛЕМ ЛИ Е ТОВА КАТО РЪЧНАТА РАБОТИ НО ПРЕПУКВА ПОНЯКОГА И ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ?
Накладките ги смених онзи ден в петък на 08.04. и съм минал около 50 км от тогава.
Разни пишман майстори казват, че ще се оправи с карането но аман от такива специалисти.