Страница 1 от 1

Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 24 май 2011, 10:56
от ddurabbura
Здравейте! Става дума за колата на един приятел. Решил да си сменя накладките(предните), понеже видял, че едната е поизносена. Купил си накладки, отива при майстор...слагат му ги....кара 500 метра и започва едно биене в спирачните апарати. Връща се при майстора, той сваля отново накладките и му казал, че явно тези дискове(вентилирани са предните) са за накладки с различен размер-едната по-дебела от другата и си върнал старите, като сложил по една от новите на колело. Новите били с еднаква дебелина. Аз като погледнах накладките видях, че имат някаква пластинка от външната им страна(и старите и новите). Даже си личи къде е натискало буталцето. Помислих си, че ако се махнат тези пластинки ще станат накладките и няма да бият. Прилагам снимка. Кажете аз или майстора е прав. Благодаря ви предварително!

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 33363o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 10:11
от ddurabbura
Никой ли не е сменявал накладки на ескорт???

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 10:35
от varby
И двете накладки са с еднакви размери.Този който ги е сменял само името му е майстор.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 12:11
от ddurabbura
А пластинките махат ли се?

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 12:44
от HACKO
Не се махат, те влизат в буталото и държат накладката да не тропа, ако трябваше да се свалят нямаше да ги слагат. Другите две накладки, дето нямат пластини, се залепват с двойно лепяща лепенка за лапата.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 13:34
от ddurabbura
Тоест само накладките откъм буталото имат пластини? Това значи ли, че трябва да се купяят накладки-една по тънка и една по дебела (за колело)? Защото майстора като сложил новите с еднаква дебелина започнали нещо да бият апаратите.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 13:45
от HACKO
Накладките се продават комплект, 4броя, като единствената разлика е наличието на пластинка на двете и лепенка на другите две, всичко друго е абсолютно еднакво, дебелината на феродото също.
Както каза колегата, май трябва да смените майстора, смяната на накладки е елементарна операция, щом и това не може.......

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 14:20
от ddurabbura
Мерси за разяснението. Ще се справим сами с накладките. Сменявал съм накладки на ауди б4. Найстина няма нищо сложно, но там нямаше такива пластинки и затова помислих, че в тях е проблема.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 14:58
от Revell
Насе и аз имам питане! Старите ми накладки R&H бяха и двете с лепенки(говоря на колело). Новите АТ едната има пластинка ... другата не съм обърнал внимание дали има лепенка. Въпроса е обаче че тази с пластинката е сложена от външната страна от към супорта. Преди около 300 КМ се появи едно блъскане във волана без вибрация на педала на спирачката. Сутрин като тръгна до 3-4 спиране почти го няма блъскането и после се почва(100 човека казаха дискове - ама те са на 15 000 - 20 000 брембо и що не блъска при първите спирания). Може ли да са ми обърнали накладките и 15 000 км да няма проблем и сега да се появи? Или при моя ескорт нещо трябва да са наобратно от на колегата?

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 26 май 2011, 16:46
от HACKO
Не мога със сигурност да твърдя нищо, обаче съм много учуден, че изобщо са влезнали по този начин.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 27 май 2011, 09:36
от Revell
OK, значи ще се пробва...

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 13 юли 2011, 11:13
от ddurabbura
Здравейте отново. Вчера намерихме време да сменим накладките и се получи следното. В момента е с две различни накладки(външната е по-тънка от вътрешната). Сложихме 2 нови, закачваме апарата, слагаме джантата и джантата опира в апарата и започва да жули като се въри колелото. Пробвахме няколко пъти и все същото. Като се сложи тънка накладка(която е почти изтрита вече) отвън, буталцето избутва апарата и се прибира навътре и джантата влиза. Какво ли не мислихме. Има вариант да се изпили малко челюстта и ще влезе джантата, но подобни интервенции не бих препоръчал за спирачки. Искам да ви попитам и друго. Този форд ескорд 1,8 д; 95 година е със 13 цолови джанти. Такъв ли е размера на джантите за тези фордове или трябва да бъдат с 14, защото имам чувството, че на 14 джанта ще станат.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 13 юли 2011, 11:39
от HACKO
Проблема е във джантите има 13" с различно ЕТ. Не със сигурен дали трябва да е по-голямо или по-малко, но се получава да опират с нови накладки. Имам 10 джанти 13" за Ескорта и няколко правят този проблем, лошото е че никога не знам дали не съм си монтирал предните гуми на някоя от тях.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 13 юли 2011, 13:24
от varby
Наско е прав ,проблема е в джантите .Джантите на МК4 и МК5 имат различни ЕТ и затова като сложиш нови накладки супорта упира в джантата.На джантата е щамповано годината на автомобила.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 14 юли 2011, 00:16
от HACKO
HACKO написа:Накладките се продават комплект, 4броя, като единствената разлика е наличието на пластинка на двете и лепенка на другите две, всичко друго е абсолютно еднакво, дебелината на феродото също.
Както каза колегата, май трябва да смените майстора, смяната на накладки е елементарна операция, щом и това не може.......
Да уточня, объркал съм се, това е за по-старите Ескорти МК-3/4. При МК5 и нагоре са 4 еднакви с залепена някаква подложка.

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 14 юли 2011, 22:17
от ddurabbura
Значи съм бил прав. Сега обмисляме варианта да направим фланци при стругар, за да излезне джантата по-навън. Какво мислите по въпроса?

Re: Накладки за Ескорт 1,8 дизел

Публикувано: 15 юли 2011, 03:37
от varby
По добре си вземи /замени/от моргата 4 джанти ,които да отговарят на годината на произв. на автомобила.Като сложиш фланци шпилките може да дойдат къси.