Страница 1 от 1

задни спирачки Мондио 1994

Публикувано: 14 юни 2011, 09:59
от genadi_07
задните спирачки не държат Мондео 1994 1,8 115 коня дайте съвет трябва да размонтирам барабана за да го премеря предлагат ми три вариянта за накладки кажете какво да правя да го накова да купя втора употреба или нови за 60лева благодаря предварително

Re: задни спирачки Мондио 1994

Публикувано: 14 юни 2011, 15:22
от TURBOTO
Как изобщо може да се чудиш не знам,това са спирчки не са какво да е.Коване на феродо за леки автомибили специално не съм чувал някой да прави сигурно от едно 15 години,когато дядо ми ковеше феродо за Лади и Москвичи в мазата и го продаваше на пазара,а за втора употреба накладки направо... :shock: :shock: :shock:

Re: задни спирачки Мондио 1994

Публикувано: 15 юни 2011, 14:08
от Revell
Нови, колега, НОВИИИ...трябва да спира колата...даже и да не върви.

Re: задни спирачки Мондио 1994

Публикувано: 15 юни 2011, 23:06
от genadi_07
до колкото знам ръчната сама се регулира днес свалих барабаните от вътре пише 230мм-1мм знам четрябват нови но тайно се надявах да можеха малко да се регулерат феродо има по 1,5мм на накладките има гайка за регулиране вътре на накладките тези дни щеги отворя пак да опитам дали ще мога да ги натегна

Re: задни спирачки Мондио 1994

Публикувано: 16 юни 2011, 09:00
от Revell
Задните спирачки наистина имат механизъм за саморегулиране. Процедурата по принцип при нови накладки е да се отпусне ръчната до край, след което караш малко със 3-4 спирания и накрая натягаш ръчната да хваща до 3-ти зъб.

Re: задни спирачки Мондио 1994

Публикувано: 16 юни 2011, 10:51
от genadi_07
добре натягам но от къде от барабана вътре или от вън

Re: задни спирачки Мондио 1994

Публикувано: 16 юни 2011, 19:07
от deathstorm
За да имаш ръчна първо трябва да ти работи крачната. Принципа на саморегулиране е че при натискане на сприачката тресчотката се разтяга и накладката остава на последния възможен зъб, максимално близо до барабана. Виж механизма дали ти работи както трябва. Като усетих че нямам задни спирачки като отоврих барабана на мойта и двете цилиндърчета бяха спекли. В резултат на това накладките баха с доста феродо по тях, но нямах ръчна нито крачна тъй като нямаше кой да разтвори саморегулиращия се механизъм. Ако всичко това е наред значи просто си за смяна на накладки и барабани.

Re: задни спирачки Мондио 1994

Публикувано: 16 юни 2011, 20:30
от Nikola Iordanov
Ръчната на мондеото трябва да държи от 5 до 7 зъб и се регулира чрез тресчотка която се намира във основатана на самия лост . За да я реголираш трябва :
1. Да свалиш корите и подлакътника около лоста
2. Издърпваш лоста до крайно положение
3. Блокираш жилото като го защипеш с клещи така че да не се върне на зад към колелата
4. Отпускаш лоста до долу след което пускаш и жилото
5 Издърпваш лоста нагоре като броиш прещракванята трябва да са 5, 6 или максимум 7 ,ако неса повтаряш процедурата .
6. Ако са по малко от 5 трябва даго охлабиш за да не съсипеш новото феродо .Охлабването става като отпуснеш лоста до долу удряш го ряско със длан и тресчотката отпуска жилото.
:!: :!: Когато се качваш във калата избягвай да си поставяш ръката на ръчната и да се понадигнеш за да се наместишпо удобно на седалката от тежеста тресчотката освобождава жилото и реголировката отива по дяволите .
Надявам се да съм го обяснил ясно и да сте ме разбрали >:D<: