Страница 1 от 3

Тампон на носач ли е?

Публикувано: 04 юли 2006, 17:04
от gin
Стана така, че при ляв завой, при неравности отдясно (външната страна) предното дясно колело лошо изтропва - нещо като метално изтракване. Помислих да не е амортисьора, тампона му, ама не - сравнително нов е и стои перфектен на шок тестер.

Та им я закарах пак в D&N да видят и другите неща отдолу, и ми обявиха, че е от тампона на носача? Възможно ли е? Плюс успокоението да карам спокойно, "няма да ти падне колелото". Че дори и от МП да си взема тампон няма гаранция ще кара повече от 1000км???

Объркан съм от тези разяснения, според вас това реална диагноза ли е и какви са тия глупави приказки за оригинален (предполагам) тампон ако си взема?

Мерси.

Публикувано: 04 юли 2006, 17:13
от kEFi
Обикновено по окачването най-често се налага смяна на тампони на носача. В най-лошия случай 1 път годишно. От МП са по-читави, но на тези друмища (пътища е силно казано) трудно нещо издържа, па било то и японско...

Публикувано: 04 юли 2006, 22:05
от red
както го описваш странно звучи - аз точно днес на трима "майстори" ходих - казвам виж - тампоните на насачит са тръгнали - имат накъсано. Те ми обясняват - няма луфтове. И естествено "ами щом ти тресе като спераш над 110-120 значи са накладки и дискове" да ама не вярвам и сега ще ги сменя.
един идиот даже ми каза че носачът е хванат за купето!? и щяло да се наложи да го реже - ебати майсторите!

Публикувано: 04 юли 2006, 22:06
от red
както го описваш странно звучи - аз точно днес на трима "майстори" ходих - казвам виж - тампоните на насачит са тръгнали - имат накъсано. Те ми обясняват - няма луфтове. И естествено "ами щом ти тресе като спераш над 110-120 значи са накладки и дискове" да ама не вярвам и сега ще ги сменя.
един идиот даже ми каза че носачът е хванат за купето!? и щяло да се наложи да го реже - ебати майсторите!

Публикувано: 04 юли 2006, 22:58
от Манияка
Тка както го описваш,май няма да ти е тампон,а може да ти излезе каре.Най-добре погледни като врътнеш волана пълно ляво и требе да се виждат тампоните в какво състояние са.

Публикувано: 04 юли 2006, 23:01
от red
виждат се накъсани са

Публикувано: 04 юли 2006, 23:09
от kEFi
Каре трака и не може да се обърка!
Не е каре!

Публикувано: 04 юли 2006, 23:15
от Манияка
Щом са накъсани ги сменяй.Ако продължи да тропа,значи си е каре. :lol:

Публикувано: 04 юли 2006, 23:29
от red
не тропа, а тресе при спиране над 120. Другите белези за каре ги няма (тракане на завой например)

Публикувано: 05 юли 2006, 00:00
от divinity
Взимай по възможност оригинални тампони, от МП или Моторкрафт. Зимата сменях заедно с един приятел, който си сложи от по 9 лв големия. Вече са му тръгнали. Само че след втората-третата смяна леглата на тампоните се разширяват и вече целият носач е за смяна!

Публикувано: 05 юли 2006, 00:07
от red
то там мизерията се оказа следната - не е просто да си купиш тампон има няколко вида и никой несе наема да предполага с кави носачи е твоята кола та да ти продаде тампони без да си ги свалил!?!?

Публикувано: 05 юли 2006, 01:43
от divinity
Тампоните на носача са два-малък и голям! В моторкрафт ми предложиха комплекта, но се продават и отделно. Не може като им кажеш точния модел, да изкарват няколко различни вида! :shock: :shock: :shock:
Тъпо е да си сваляш тампона и после да им го носиш. Виж в други магазини, аз това за първи път го чувам!
Успех!

Публикувано: 05 юли 2006, 09:14
от Манияка
Кой са тез некадърници дето ще ти кажат,че имало няколко вида тампони за колата ти.То като кажеш модел и година веднага трябва да ти изкарат тампоните.Я по-добре смени магазина и майсторите.

Публикувано: 05 юли 2006, 10:24
от red
абе може да ви е странно, но това го казаха във всички магазини вкл. и МП

Публикувано: 05 юли 2006, 11:02
от The seven
Колеги Форд /предполагам и други производители/ с цел постигане на максимално ниска цена на нов автомобил сглобяват различните агрегати с това което в момента е налично. :) Както и да ви звучи това.

Публикувано: 05 юли 2006, 11:25
от divinity
The seven написа:Колеги Форд /предполагам и други производители/ с цел постигане на максимално ниска цена на нов автомобил сглобяват различните агрегати с това което в момента е налично. :) Както и да ви звучи това.
:shock: :shock: :shock: Егати това стана като едно време ладите! :evil: :evil: :evil:

@ red ето ти два тел-а, провери ако искаш да не се разкарваш
833 53 40 и 920 14 32

Публикувано: 05 юли 2006, 11:37
от Bakara
Ако си ги сменил вече кажи колко за ти излезли. Аз точно миналата седмица сменях, тампони на носачиете и каре на волана, ходих в мотоексперт срещу зоопарка, там всичко ми излезе 150 лв, смяна на тампоните беше 50лв, не помня самите тампони колко струваха, карето пък беше 40лв, а не помня смяната му колко беше. Ако искаш мога да проверя в бележката и по-късно да ти пиша. Иначе съм доволен , преди смяната положението беше доста зле, сега съм се преродил , няма тракане, няма луфтове на волана. Специялно карето си го сменям доста често, поне веднъж на две години, от време на време сменям и накрайници.

Публикувано: 05 юли 2006, 13:50
от greek
Точно преди няма и една година смених тампоните на носача като уж за по издържливи си ги взех от МП :twisted: .....не изкараха и една година :shock: така че каквото и да сложиш все .. *00101*

Публикувано: 05 юли 2006, 14:33
от red
Не съм ги още сменил, защото майсторите са "принцеси" - по-рано то петък не могло. Като знам колко работа е и как става ми идва да им ... задниците - мързеливци такива! Как ме е яд, че нямам инструменти - ще си утрепя няколко час, но поне няма да ме разкарват като гламав!

Публикувано: 05 юли 2006, 14:36
от greek
по добре иди при някой да ти ги смени който има преса че с чук не става добре