Чукане в кормилната уредба на мондео мк2

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
bikercho
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 06 авг 2009, 22:04
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 2.0 sedan Ghia,
Ford Mondeo MK1 2.0 sedan Ghia
Status: Извън линия

Чукане в кормилната уредба на мондео мк2

Мнение от bikercho » 07 авг 2011, 17:44

Здравейте колеги значи не мисля че това е нормално когато е изгасена колата щом разклатя волана и се чува едно чукане от към кормилната рейка а когато карам и минавам през неравности имам чуството че има леко чукане във волана но това е при леки неравности това чукане дали е от самата рейка или може да е от вътрешните кормилни накраиници как мислите и ако е от самата реика дали може да се направи нещо по въпроса иначе няма никакъв празех ход на волана при каране е много чуствителен

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Чукане в кормилната уредба на мондео мк2

Мнение от mi6o » 07 авг 2011, 22:51

Здравей колега. Според скромния ми опит като човек,който сам си поддържа колата твоите проблеми могат да са биалетки,тампони на стабилизиращата щанга (тропат много лошо),накрайници. Качи колата на канал и с ръце поразмърдаи да видиш кое има луфт и после или ти или в сервиз ремонт и така. Дано да съм помогнал. Поздрави

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Чукане в кормилната уредба на мондео мк2

Мнение от urgan » 08 авг 2011, 11:20

Когато колата не е запалена е нормално да има едно почукване когато даваш рязко наляво надясно волана, не е нормално да чука когато вече е запалена колата и в рейката има налягане. Чукането може да е от нещата които е изброил колегата над мен.
Изображение

Потребителски аватар
bikercho
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 06 авг 2009, 22:04
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 2.0 sedan Ghia,
Ford Mondeo MK1 2.0 sedan Ghia
Status: Извън линия

Re: Чукане в кормилната уредба на мондео мк2

Мнение от bikercho » 08 авг 2011, 19:05

проверявал съм ги биелетките и всичко друго което мога да пипна и са си наред но не искам да барникъм по дългият кормилен накраинит но се самнявам че може да е от него щото тя ябалковидната му част е под маншона и затова не мога да видя има ли на нея луфт или не и аз така сам чувал че е нормално при изгасена кола да има чукане в реиката но при чисто нова реика пак ли трябва да го има това чукане щото на по нова кола не се сештам за марката щото съм я забравил сам пипал волана при изгасен двг и не прави така

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Чукане в кормилната уредба на мондео мк2

Мнение от essex » 09 авг 2011, 22:31

Може да е просто каре :D:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
bikercho
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 06 авг 2009, 22:04
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 2.0 sedan Ghia,
Ford Mondeo MK1 2.0 sedan Ghia
Status: Извън линия

Re: Чукане в кормилната уредба на мондео мк2

Мнение от bikercho » 09 авг 2011, 23:19

Е ако е каре няма ли да пола при завой аз знам че каре лопа при завой и то това моето лопане се усеща само при ниска скорост на 1 ва само като карам иначе не като слойа вече 2 3 4 5 няма лопане сичко е 6 не знам от какво може да е

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Чукане в кормилната уредба на мондео мк2

Мнение от essex » 09 авг 2011, 23:30

става дума за кормилно каре ! а не каре на полуоската.
Аз мисля следното нещо като не си запалил колата/нямаш хидравлика на волана, волана е тежък и трябва да полагаш повече усилие, а когато е запалена колата и имаш хидравлика волана е лек и мек, така усилието е по малко и по малко се усеща проблема ти
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта