смяна на тампони на стабилизираща щанга ?
Публикувано: 22 окт 2011, 08:59
Налага се смяна на тампони на стабилизиращата щанга.Във форума открих:
"Някои да е сменял тампоните на стабилизиращата щанга?
Как да бръкна за да развия задния болт?
Аз сам си ги менках.Начи има едни малки гедорийки от 4,5 до 12мм. камъни.Раменцата са им тънки и с тях се развива лесно скобата.Преди да започнеш операцията откачи щангата от биалетката,за да е отпусната.Задния болт не излиза напълно.Развиваш го докато можеш и като се отхлаби скобата тампона и щангата излизат напред.Тампона има разрез в средата,отваряш го,слагаш го на щангата с разреза напред(към радиатора) и натискаш щангата да щракне в скобата.Завиваш си болтовете и си готов.Аз пробвах с много инструменти за този проблемен заден болт.Когато се поразвие малко гедорийката започва да опира в купето.Тогава жертвах едно гаечно ключе 10,което изпилих до максимум,и с него се развива още няколко мм.
Задния болт се развива доста трудно.Вземи едно 10 ключе и с малък ход по малко ще се развие,но проблема е че няма да се развие докрай,тъй като купето ще ти пречи.Най-добре е да го правиш на канал и на вдигната гума.След като развиеш задния болт вдигни скобата на горе и махни тампона.То новия малко трудно ще го навреш,ама иначе няма начин."
Въпросът ми е :биалетката се откача от коя страна -откъм стабилизиращата щанга или от към страната на носача:
при развиването на самата биалетка има ли къде да се държи контра.
"Някои да е сменял тампоните на стабилизиращата щанга?
Как да бръкна за да развия задния болт?
Аз сам си ги менках.Начи има едни малки гедорийки от 4,5 до 12мм. камъни.Раменцата са им тънки и с тях се развива лесно скобата.Преди да започнеш операцията откачи щангата от биалетката,за да е отпусната.Задния болт не излиза напълно.Развиваш го докато можеш и като се отхлаби скобата тампона и щангата излизат напред.Тампона има разрез в средата,отваряш го,слагаш го на щангата с разреза напред(към радиатора) и натискаш щангата да щракне в скобата.Завиваш си болтовете и си готов.Аз пробвах с много инструменти за този проблемен заден болт.Когато се поразвие малко гедорийката започва да опира в купето.Тогава жертвах едно гаечно ключе 10,което изпилих до максимум,и с него се развива още няколко мм.
Задния болт се развива доста трудно.Вземи едно 10 ключе и с малък ход по малко ще се развие,но проблема е че няма да се развие докрай,тъй като купето ще ти пречи.Най-добре е да го правиш на канал и на вдигната гума.След като развиеш задния болт вдигни скобата на горе и махни тампона.То новия малко трудно ще го навреш,ама иначе няма начин."
Въпросът ми е :биалетката се откача от коя страна -откъм стабилизиращата щанга или от към страната на носача:
при развиването на самата биалетка има ли къде да се държи контра.