избиване на външно каре

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

избиване на външно каре

Мнение от zelen4uka » 22 окт 2011, 20:07

Не успявам да избия външно каре. Карето е от към шофьора. Не съм вадил оста и чукам под калника. Голяма мъка.
Какво има от другата страна и ако извадя оста от двигателя може ли нещо да се прицака ? Колата е японска но това няма значение.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: избиване на външно каре

Мнение от OgiDogi » 22 окт 2011, 22:44

zelen4uka написа:Не успявам да избия външно каре. Карето е от към шофьора. Не съм вадил оста и чукам под калника. Голяма мъка.
Какво има от другата страна и ако извадя оста от двигателя може ли нещо да се прицака ? Колата е японска но това няма значение.
Оста няма как да я вадиш от двигателя, след като е хваната към скоростната кутия (двете неща са отделни агрегати, въпреки че са зацепени едно към друго). Кажи, къде е захванат вътрешният маншон - към главина или към корпуса на кутията?
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

venelintomov
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 11 юни 2011, 20:20
Модел на автомобила: Vw Passat
Status: Извън линия

Re: избиване на външно каре

Мнение от venelintomov » 23 окт 2011, 12:00

А зегерката махна ли я ? Би трябвало лесно да излезе...!

Потребителски аватар
zelen4uka
потребител
потребител
Мнения: 149
Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
Местоположение: SOFIA
Контакти:
Status: Извън линия

Re: избиване на външно каре

Мнение от zelen4uka » 26 окт 2011, 20:40

Колата е японска и може лесно да се извади полуоската. Трябва само да се развие скобата на вътрешния маншон. Зегерката е вътре в формата на тел. Единствения начин е да се избие с чук , с голям чук. Толкова трудно беше, че спуках сепаратора и се наложи да сменя цялото каре. Дано не ви се налага избиването на каре това е ужасно.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта