Страница 1 от 1
Предница
Публикувано: 02 мар 2012, 16:28
от naturalfrost
Интересува ме някаква средна цена на частите , които трябва да сменям на моята Фиеста 1997 MK IV :
Шарнир(1) , накладки(2) , дискове(2) , биалетки(2) ,маншон (1)
Благодаря предварително .
Re: Предница
Публикувано: 02 мар 2012, 16:39
от madboy
Напиши на кое държиш- на качеството на частите или нещо друго.
Re: Предница
Публикувано: 03 мар 2012, 14:46
от Nikola Iordanov
DRIVE.bg магазин за Aвто части
Re: Предница
Публикувано: 04 мар 2012, 12:36
от naturalfrost
Принципно се интересувам главно да е ефтиничко .
Re: Предница
Публикувано: 04 мар 2012, 18:19
от vancata
ЕФтиничко на този свят няма. Колата като цяло е евтина за поддръжка, но има и някои части които са доста скъпи. Например при мен предните два амортисьора от по-евтините ми бяха ~120лева парчето.
Re: Предница
Публикувано: 04 мар 2012, 20:43
от paci
Много ми интересно какъв е този двигател 1,4 55 коня?
По темата точно не мога да ти помогна.
Евтини части се слагат за закърпване на положението при продажба.
Ако ще си караш колата НЕ използвай най-евтини части и си намери кадърен майстор и стенд.
Дори и със скъпи части при смотан майстор ще ревеш от колата.
Re: Предница
Публикувано: 04 мар 2012, 23:34
от bateto_toshko
naturalfrost написа:
Шарнир(1) , накладки(2) , дискове(2) , биалетки(2) ,маншон (1)
.
(1)Шарнирите са ми на TRW , вече 10 хил.км нито хлопат нито маншончетата им са повредени(за сега добра оценка, струваха 70 лв двата).
(2)Предни накладки и дискове ако не се лъжа brembo , след 37 хил.км , накладките са на 9 мм и спирачките "коват" -доволен(около 200лв).
(3)Биалетки...смяната им се наложи след смяната на съединителя.Явно са били тръгнали и като разбутваха предницата са ги довършили.След 600 лв по съединителя не издържах и си взех биалетки 2 ръка по 5 лв , но оригинални.Още карам с тях вече около 8 хил.км

.
4 маншон ...на какво ?...на каквото и да е не струва повече от 15 лв
Това са цени на части , за труда колко ще те забършат вече е друга работа
paci написа:Много ми интересно какъв е този двигател 1,4 55 коня?
.
Човека е реалист и знае , че с времето конете на колата намаляват

Re: Предница
Публикувано: 04 мар 2012, 23:53
от paci
bateto_toshko написа: ..
TRW дискове + Делфи накладки, да ти кажа не съм особено очарован спрямо Моторкрафта с които си бях.
Почти блокирали бяха и 2та преди апарата.
Нови дискове + нови накладки + раздвижване - всичко работи на 6, но не ме кефи как спира.
Биалетка съм я взимал от 8 кинта и кара според парите към 8000 км до де се наканих да сменя и 2те.
Последните са към 30 лв за бр. и са на над 30 000 км и няма проблеми. (не помня марка)
Не мога да помогна много много, защото съм си доста агресивен в карането.
В момента съм я позатегнал като за към 600 лв, но имам да сменявам пружини + амортесьори.
Да е някой по-спокоен човек и така ще си я кара. Държи се перфектно на пътя!!
Ако сте се уплашИли нещо ...

.. знам се как карам и мога да кажа, че съм си доволен от кочинката
Естествено след намесата на кадърни хора!!!
МП ме бяха докарали до избора на калибър с който да си отнеса главата
Искам да знам какъв е този 1,4 55 коня??
Re: Предница
Публикувано: 05 мар 2012, 00:53
от Kostadin21
Всички ли ще сменят амортесьори?Бахти.Много ялови нещо.Мойта след зимата вече пак почна да тресе и скърца(от макферсоните).Все още волана се връща на завойте и викам да я стягам тия месеци,до лятото да е готова.120 лв на аморт. + 33лв на макферсон + труд.Честито колеги >:D<:
ПС:За 250лв заспа + година гаранция(дано не се налага никога).
Re: Предница
Публикувано: 05 мар 2012, 02:13
от naturalfrost
Re: Предница
Публикувано: 05 мар 2012, 09:01
от paci
55 мегават часа е 1,25, това прави 75 кончета.
1.4 е 66 мегаволта - 90 расови коня
баси талона имаш
Оправи ги тези данни, защото не знам как ще си търсиш части.
Има леки разлики.
Re: Предница
Публикувано: 05 мар 2012, 09:30
от peigera
55 мегават часа е 1,25, това прави 75 кончета.
1.4 е 66 мегаволта - 90 расови коня
Ще му се зарадват от енергото много като го видят на касата
Паци много радваш с базиците
Колега съвета ми ако си е караш колицата си купи части по ходовата час TRW. И наистина ще си е караш след това.Колегата казва 10 000 км. бил с шарнир TRW и още бил здрав.Колега,аз съм със същата марка и е на 50 000 и още си е здрав.Не казвам,че са вечни но са достатъчно здрави за да си заслужат цената която в действителност е с няколко лева повече от боклуците.
Шарнир TRW-25-35лв другите -15-25лв
Накладки TRW-50-80лв. другите-35-60лв. Като те съветвам да провериш за накладки в мото пфое. По някога има и части с нормална цена а накладки от там съм карал. По добро спиране от техните не съм имал с никои други марки.
Дискове-TRW-70-120лв. други 50-90лв добра марка за дискове която слагат заводско на спирачките на Ескорт RS 2000 e ATE
Биалетка ТRW-предполагам около 30лв. другите 10-25лв
Маншон -около 3-10лв.
Re: Предница
Публикувано: 05 мар 2012, 10:35
от HACKO
paci написа:55 мегават часа е 1,25, това прави 75 кончета.
1.4 е 66 мегаволта - 90 расови коня
баси талона имаш
Оправи ги тези данни, защото не знам как ще си търсиш части.
Има леки разлики.
Хич да не ги пипа, данъка е на мощност. Той не може да знае колко е, колкото пише в талона за толкова ще плаща.

Re: Предница
Публикувано: 05 мар 2012, 15:57
от paci
Човека пита за ходова част, а ние го пратихме в данъчното и на касата в енергото
Наско, човека така ли ще си купува части :
"Дайте ми болт за Фиеста 1,4 55 мегабита"
Те му дават кило домати и аре по живо по здраво

Re: Предница
Публикувано: 13 мар 2012, 02:04
от naturalfrost
paci написа:Човека пита за ходова част, а ние го пратихме в данъчното и на касата в енергото
Наско, човека така ли ще си купува части :
"Дайте ми болт за Фиеста 1,4 55 мегабита"
Те му дават кило домати и аре по живо по здраво

Чрез VIN-кодът си я индифицирах , че е HCS1.3 EFI (60ps)