Страница 1 от 1
Проблем с предницата на Escort
Публикувано: 08 сеп 2006, 17:09
от Mega_CLX
Имам един много "интересен" проблем, който от доста време не мога да реша. Проблема е следния: от пред при преминаване на неравности (меко казано, нашите пътища пък като ги гледам колко са равни

), се чува някакав метален звук, като че две метални повархности се докосват. Смених биалети, тампони на носачите, на сабилизиращата щанга, обаче звукът остана. Не идва от корите щото те са пласмасови и както и други колеги отбелязват, и те потропват.
Ако някой може да ми помогне с решаването на проблема ще съм много задалжен.
А и нещо друго: възможно ли е задното колело на Ескорта да има вертикално отклонение, в смисъл горната част на колелото да е по- навтре към колата в сравнение с долната част, или това което съм видял се дължи на лосха настилка върху коиато колата беше спряна?
Публикувано: 08 сеп 2006, 17:40
от orlinm
За първия проблем със скърцането не съм компетентен да помогна, макар че ако има начин да качиш колата на стенд за окачване и да я помъчиш сигурно може да се чуе от къде скърца. Интересно от къде щом си сменил тампони на носачите (всичките ли?) и другите карантийки по окачването...
Що се отнася до съмнението ти дали задното колело е правилно позиционирано - от кога не ти изглежда добре? ако е от повечко време със сигурност ще имаш неправилно износане на гумата - погледни за това.
Публикувано: 08 сеп 2006, 18:00
от racer11
провери си накладките. при някои модели трябва да са със едни специални скоби, които ги придържат към спирачните апарати. при смяна ан накладки често не могат да бъдат намерени накладки с оригинални скоби и се слагат обикновенни. в такъв случай се получава точно такъв шум какъвто описваш ти. за проблеми със спирачната ефективност при накладки без скоби не съм чувал.
а за задната гума - да възможно е да има отклонение, най-често след удар. провери на стенд за да си сигурн. иначе ще сменяш гуми доста често,а в зависимост от отклонението може и да ти носи задницата на нестбилна настилка (например сняг)
Публикувано: 08 сеп 2006, 18:05
от Gate
Възможно е да е и от тампони на макферсона,за другото не знам коя година ти е колата ,но иначе е чест проблем омекват пружините и така,мойте са сменени преди година и сега гледам че пак имам същия проблем просто 4астите са боклуци!П.П. а за предницата се сетих че и аз имам същия проблем и като си погледнах пружините установих, че едната е счупена,та чука на умрело по дупките!

Публикувано: 08 сеп 2006, 23:24
от arabiata
Колега,когато сменя тампоните видя ли в какво състояние са шарнирите и амортесьорите
Публикувано: 11 сеп 2006, 09:55
от Mega_CLX
orlinm: Да всичките тампони съм сменил, и за това ми е трудно да открия проблема. За позиционирането- гумата не се е износила неравномерно, замервал сам я, и затова реших, че може да е визуално...
racer11: Да ти кажа честно, може би да е от тези скоби, ще видя каде са и какво правят, и ще пиша за резултата!
arabiata: Ходил съм на шок тест за амортисьорите, и бяха ОК! За шарнирите- как да ги проверя?
Публикувано: 03 окт 2006, 11:09
от Mega_CLX
Проблемът е решен- тропането го няма!!! Причината за него беше в това че някои преди мен, не е затегнал достатъчно болтовете на гредата която държи радиатора, и оттам това отвратително тропане! Та така, това е резултата!
Публикувано: 03 окт 2006, 11:30
от Gate
Е а честито!
