Пълнене на амортисьори
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 апр 2012, 20:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3I 2001г
- Status: Извън линия
Пълнене на амортисьори
Момчета, четох, че амортисьорите мога да ги напълня, като развия капачката! Искам да го направа на FIESTA 2001. Някой може ли да ми каже възможно ли е и ако не да даде акъл как да го направя и с какво масло! Благодаря ви предварително!
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Пълнене на амортисьори
Не мисля, че би могъл да се справиш сам. Имаш ли подходящото оборудване и познания? Навремето в Бояна, пресечката на Пушкин и Околовръстното имаше добър майстор, но дали е оцелял... То това вече е малко екзотична професия.
- bugi_75
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 23 мар 2011, 11:06
- Модел на автомобила: Fiesta Mk5 1.25 16V (75 Hp)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Пълнене на амортисьори
Това с пълненето не е добра идея. Не мисля, че такива амове ще изкарат кой знае колко, а едва ли е и толкова лесно - отвиваш капачката и си сипваш. Също ако старите ти са газови, внимавай че може да пострадаш. Има места където ги пълнят, но по-добре е да си купиш що-годе качествени нови, така мисля аз.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Пълнене на амортисьори
На всяка една такава тема за пълнене на амортисьори се почва, ама купи си нови ама това няма да се получи ама незнам кое няма да стане, колата ще вози твърдо. Човека ако искаше да си купи нови изобщо няма да пуска такава тема. Защо да не стане? В един амортисьор няма кой знае колко неща да се прецакат. Има 2-3 уплътнения и едно клапанче. При подмяната на всичко амортисьора става нов. Друг е въпроса как ще се направи, от което зависи колко време ще изкара. Точно и аз съм чел за този от пушкин и околвръстното но май наистина не е оцелял, като чета теми по форумите доста хора са го посещавали, правил ги е като от завода 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пълнене на амортисьори
Става....много далеч от новия. 
Пълнил съм амортисьори на разни коли 3-4 пъти.Живот след пълненето 5 до 10 хиляди и сме пак в изходна позиция.Защо е така,става ясно като се разглоби амортисьора и се обходи главния цилиндър вътре с въртомер. Леееко елипсовиден е.Което, при огромните натоварвания,на които е подложен по нашенски пътища, е предпоставка за много много кратък живот.
Успешно може да се оправи само ако поради фабричен дефект е изпуснал докато е почти нов и не е износен цилиндъра.Тогава си става с ресурса на новия.Но след 60-70 хиляди км...нещата са безнадеждни за ремонт.Успешно се ремонтират също така големи амортисьори за тежки машини.Техните цилиндри са дебелостенни и позволяват струговане до по-голям размер уплътнения и семеринги.Този цилиндър вътре се полира пак на машина...Процедура,която никой нормален човек няма да седне да прави на лека кола.Новите си имат гаранция и се подменят в периода и ако стане нещо,а за антики на по 20 години частите са на цени,дето правят всичкото това ТНТМ с ремонта загуба на време.

Пълнил съм амортисьори на разни коли 3-4 пъти.Живот след пълненето 5 до 10 хиляди и сме пак в изходна позиция.Защо е така,става ясно като се разглоби амортисьора и се обходи главния цилиндър вътре с въртомер. Леееко елипсовиден е.Което, при огромните натоварвания,на които е подложен по нашенски пътища, е предпоставка за много много кратък живот.
Успешно може да се оправи само ако поради фабричен дефект е изпуснал докато е почти нов и не е износен цилиндъра.Тогава си става с ресурса на новия.Но след 60-70 хиляди км...нещата са безнадеждни за ремонт.Успешно се ремонтират също така големи амортисьори за тежки машини.Техните цилиндри са дебелостенни и позволяват струговане до по-голям размер уплътнения и семеринги.Този цилиндър вътре се полира пак на машина...Процедура,която никой нормален човек няма да седне да прави на лека кола.Новите си имат гаранция и се подменят в периода и ако стане нещо,а за антики на по 20 години частите са на цени,дето правят всичкото това ТНТМ с ремонта загуба на време.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Пълнене на амортисьори
Ето една много полезна тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 38#p351082
Предполагам ще пълниш и двата, затова избери някакво масло от споменатите в темата и може би ще се получат с еднакви параметри.
И провери да не са ти омекнали пружините и от това да се прецакват амортисьорите - за което е писал НАСКО.
Пиши после какво е станало, понеже любителите на нАуката следим всяко ТНТМ с голям научен интерес.
Предполагам ще пълниш и двата, затова избери някакво масло от споменатите в темата и може би ще се получат с еднакви параметри.
И провери да не са ти омекнали пружините и от това да се прецакват амортисьорите - за което е писал НАСКО.
Пиши после какво е станало, понеже любителите на нАуката следим всяко ТНТМ с голям научен интерес.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта