Страница 1 от 1
Пълнене на амортисьори
Публикувано: 21 юли 2012, 12:46
от daskala74
Момчета, четох, че амортисьорите мога да ги напълня, като развия капачката! Искам да го направа на FIESTA 2001. Някой може ли да ми каже възможно ли е и ако не да даде акъл как да го направя и с какво масло! Благодаря ви предварително!
Re: Пълнене на амортисьори
Публикувано: 21 юли 2012, 13:19
от Doin
Не мисля, че би могъл да се справиш сам. Имаш ли подходящото оборудване и познания? Навремето в Бояна, пресечката на Пушкин и Околовръстното имаше добър майстор, но дали е оцелял... То това вече е малко екзотична професия.
Re: Пълнене на амортисьори
Публикувано: 21 юли 2012, 13:29
от bugi_75
Това с пълненето не е добра идея. Не мисля, че такива амове ще изкарат кой знае колко, а едва ли е и толкова лесно - отвиваш капачката и си сипваш. Също ако старите ти са газови, внимавай че може да пострадаш. Има места където ги пълнят, но по-добре е да си купиш що-годе качествени нови, така мисля аз.
Re: Пълнене на амортисьори
Публикувано: 23 юли 2012, 15:38
от urgan
На всяка една такава тема за пълнене на амортисьори се почва, ама купи си нови ама това няма да се получи ама незнам кое няма да стане, колата ще вози твърдо. Човека ако искаше да си купи нови изобщо няма да пуска такава тема. Защо да не стане? В един амортисьор няма кой знае колко неща да се прецакат. Има 2-3 уплътнения и едно клапанче. При подмяната на всичко амортисьора става нов. Друг е въпроса как ще се направи, от което зависи колко време ще изкара. Точно и аз съм чел за този от пушкин и околвръстното но май наистина не е оцелял, като чета теми по форумите доста хора са го посещавали, правил ги е като от завода

Re: Пълнене на амортисьори
Публикувано: 23 юли 2012, 22:42
от S_C
Става....много далеч от новия.

Пълнил съм амортисьори на разни коли 3-4 пъти.Живот след пълненето 5 до 10 хиляди и сме пак в изходна позиция.Защо е така,става ясно като се разглоби амортисьора и се обходи главния цилиндър вътре с въртомер. Леееко елипсовиден е.Което, при огромните натоварвания,на които е подложен по нашенски пътища, е предпоставка за много много кратък живот.
Успешно може да се оправи само ако поради фабричен дефект е изпуснал докато е почти нов и не е износен цилиндъра.Тогава си става с ресурса на новия.Но след 60-70 хиляди км...нещата са безнадеждни за ремонт.Успешно се ремонтират също така големи амортисьори за тежки машини.Техните цилиндри са дебелостенни и позволяват струговане до по-голям размер уплътнения и семеринги.Този цилиндър вътре се полира пак на машина...Процедура,която никой нормален човек няма да седне да прави на лека кола.Новите си имат гаранция и се подменят в периода и ако стане нещо,а за антики на по 20 години частите са на цени,дето правят всичкото това ТНТМ с ремонта загуба на време.
Re: Пълнене на амортисьори
Публикувано: 25 юли 2012, 02:22
от dreadx
Ето една много полезна тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 38#p351082
Предполагам ще пълниш и двата, затова избери някакво масло от споменатите в темата и може би ще се получат с еднакви параметри.
И провери да не са ти омекнали пружините и от това да се прецакват амортисьорите - за което е писал НАСКО.
Пиши после какво е станало, понеже любителите на нАуката следим всяко ТНТМ с голям научен интерес.