Страница 1 от 1

Управление - кормилна рейка

Публикувано: 24 авг 2012, 11:08
от kalinveliki
Здравейте, имам Форд ескорт 1,8Д с хидравлика и имам следния проблем в управлението:

Като натегна на място волана (тоест обирам луфта и при натегнато положение не въртя повече) се получава едно ритане (пулсиране на волана) все едно някой го блъска (и то доста силно). Така като карам и съм в завой (тоест натегнат волан) той пак пулсира и ефекта не е приятен (безопасен). Всички тампони на носачите са сменени преди няколко хиляди километра (и преди да се сменят си беше така). Хидравлично масло си има и волана се върти лесно. Според вас на какво се дължи този неприятен ефект?

Аз си мисля за накрайници но незнам?

Re: Управление - кормилна рейка

Публикувано: 24 авг 2012, 11:18
от peigera
Не накрайниците правят луфт и хлопат а не да упражняват сила върху рейката. Според мен се дължи на проблем в хидравличната рейка а може и в хидравличната помпа. Съжалявам, че не мога да бъда по конкретен но не съм се сблъсквал с този проблем. Рейката да има пропуск на масло да речем между сегментите към кормилния прът. Или помпата да не дава еднакво (равномерно) налягане.

Re: Управление - кормилна рейка

Публикувано: 01 сеп 2012, 13:56
от deathstorm
Преди мнооого време имах подобен проблем - при пълно навъртане на волана се получаваше това блъскане. Проблема се оказа в мъркучлето между разширителния съд и помпата - като се загрее колата се прегъваше - сложих му една стяга да му поддържа формата и от тогава нямам проблем.

Re: Управление - кормилна рейка

Публикувано: 01 сеп 2012, 20:09
от diesel1.6
Желателно е да не се кара с навит докрай волан - заради здравете на рейката. Ако спазиш това, проблемът изчезва. Може би ти сам си го създаваш, като напъваш хидравликата.

Re: Управление - кормилна рейка

Публикувано: 05 сеп 2012, 15:37
от kalinveliki
Не съм казал че при докрай навъртян волан го прави, напротив. Без значение в коя посока и колко е навит, просто като е натегнат (напънат) леко все едно изравнявам силата на хидравликата тогава се получава, без значение топъл или студен двигател.